plustesten hebben veel hcg nodig voor ze echt een plus laten zien. Bij de zwangerschap van J. had ik nog 1 plustest liggen, die gaf licht positief aan en dag later deed ik de kv test en die gaf duidelijk aan dat ik zwanger was. Wel moest ik er nog 2 doen voor manlief het ook wilde geloven haha maar dat ter zijde Van deze kant een voorzichtige gefeliciteerd!
Pffff, wat een onzekerheid! Balen dat die plustest niet duidelijk is. Maar het kan heel goed dat je inderdaad nog net te weinig HCG hebt voor die test. Ik zou morgenochtend inderdaad nog een keer een kv 2 voor 5 doen. Die kun je het beste vergelijken met je licht positieve test,. Als die donkerder is zit het wel goed volgens mij. Is die negatief dan heb je misschien een chemische zwangerschap gehad . IK ga hard duimen voor een positieve test!
De kv testjes liggen in de kast. Het is net of ze me roepen hihi. Maar kan beter wachten tot morgenochtend..
Heb ook twee testjes gehad die een hele vage streep gaven na aflees tijd.(geen kv2v5) Heb ze als negatief beschouwd maar toen ik drie weken later nog niet ongesteld was geworden toch nog maar een test gedaan en dat was een knaller. Nog even doortesten dus!
Oo wow wat een leuke verrassing dan! Gefeliciteerd! Ik ga morgenochtend weer een testje wagen. Moet echt op mn handen zitten om m nu niet te doen..
Helaas.. een witte test. Temperatuur was ook omlaag (wel een uur te vroeg getempt, maar toch). Dus t mocht niet zo zijn denk ik..
De eerste kv was toch een indroger denk ik. Alle andere testen waren negatief. En de cb plus is net zo gevoelig als de kv dus die had zeker wat moeten laten zien. Jammer joh
Hoi! Ik wil niet negatief zijn maar ik had hetzelfde met die test een paar weken terug. Staat wel in de vage testen topic. 2 vage lijntjes een uur na afleestijd (1 zelfs heel duidelijk) maar ik bleek echt niet zwanger en ook geen vroege miskraam. Volgens mijn huisarts kan dat wel eens voorkomen bij een hele late eisprong. Ik had een K2v5 en een action test