Dit is mijn tweede cyclus na het stoppen met de pil. De eerste was 42 dagen. Ik had toen op dag 28 iets bruinverlies en werd dus op dag 42 ongesteld. Tweede cyclus had ik op dag 21 iets bruinverlies, op dag 29 een felle steek en op dag 30 iets meer bruinverlies. Alles minimaal dus. Nu zit ik op dag 34 en heb zowel gister als vandaag een testje gedaan. Met de testen van testjezelf.nl beide. Nu zag ik op de testjes echt suuuuperlichte streepjes, amper te zien en helemaal slecht op de foto. Vandaag is niet donkerder dan gister. Heb wel klachten, maar voel me niet zwanger. Wat denken jullie?
Zie, ik wist dat ik wat zou hebben aan jullie getrainde ogen . Even afwachten inderdaad, overmorgen op vakantie ook nog...pfff. Wat een gedoe !
Ik zie ook wat hoor! Maar ken deze testen niet dus ik weet niet of dit nu valt onder de categorie indroger of niet. Maar ik vind de streep wel rose, dus ik vermoed dat deze positief is. Fijne vakantie en wie weet kom je wel terug met een dikke vette knaltest! Geniet er van!
Ik zat ook al te zoeken of het een indrooglijntje kan zijn. Kom er niet echt uit. Ben nog een nieuweling wat dat betreft! Iets in mij zegt ook gewoon dat het niet zo is en dat het nog wel eventjes duurt voordat ik zwanger ben....
Geen ervaring met die testen maar een lijn is een lijn als je het ziet binnen de bepaalde tijd zeggen ze toch altijd? As dat is ben je gewoon zwanger! Ik zou overmorgen weer testen dan heb je wat meer zekerheid want dan moet hij echt donkerder zijn. Succes!
Ik ga na de vakantie als ik nog niet ongesteld ben geworden nog eens testen. Ja, met CB, want dit is niks natuurlijk .
Ik denk zeker zwanger...ik hen meerdere malen getest met deze testen en spierwit...echt geen indroog streepje meis!!
Ik had deze testen ook!! Zie mijn banner.. Had 4 dagen voor Nod een licht streepje. Wel duidelijk roze. Was iets duidelijker dan bij jou maar misschien ben je wat minder ver! Ik zou morgen of overmorgen weer testen: vind het er zelf veelbelovend uit zien!
ik heb die 2v5 KV gekocht, die zitten nu in de koffer en gaan mee op vakantie. Weet ik in ieder geval of ik een drankje kan gaan nuttigen of niet . Vind het toch wel enorm spannend allemaal!! Bedankt voor alle antwoorden!
Ik zie hem ook!! En duidelijk roze. Ik heb ook met deze testen getest en het begon ook zo licht! Spannend! Ik gooide er al snel een digitale tegen aan en die gaf me duidelijkheid! Kijk: