Hoi iedereen! Ik heb gisteren een test gedaan en deze was binnen de afleestijd wit. Alleen een paar uur later keek ik weer (ja mag niet ik weet het) en zag toch echt een duidelijke streep, het was geen tuurstreepje. Toch gewoon een indroger?
Yup zeker een indroger. Witte testen binnen afleestijd moet je niet na uren opnieuw bekijken, maar gewoon gelijk weggooien
Ben ik misschien vreemd, maar is dit niet erg duidelijk voor een indroger? Ik zou voor de zekerheid nog een test doen.
Nee hoor, is niks schandaligs aan want je hoort de test na afleestijd niet meer af te lezen. Als een vrouw dat toch doet en dan na uren een indroogstreep zien en daar onzeker van worden, doen ze dat zichzelf aan en is het dus niet de schuld vd test
Zo had ik het nog helemaal niet bekeken Maar wel te begrijpen dat vrouwen de test toch nog even bekijken, vooral na heel veel pogingen hoop hebben.
Ooh ik snap het zeer zeker! Dat heb ik ook zeer regelmatig gedaan in mijn 7 jaar proberen, maar dan moet je de test niet de schuld geven als er toch een indroger ontstaat terwijl er geen hcg is en je dan teleurgesteld wordt
Hallo allen dank jullie wel voor je reactie! Ik ben niet van plan om de schuld te geven aan de testen, maar ik vond het, net zoals hier al aangegeven was, erg duidelijk voor een indroger. Heb toch aardig wat testen gedaan maar nog nooit zo duidelijk lijntje gehad. Maar blijkbaar komt het toch vaker voor. Als ik toch overtijd raak gooi ik er nog een testje tegenaan .