Vriendin van mij probeert al een tijdje zwanger te worden. Vanmorgen heeft ze getest op 11 dpo. En tot haar frustratie een witte test na 5 minuten met een enorme schoonmaakwoede tot gevolg. Ze heeft dus niet de volle 10 minuten afgewacht. 3 uur later na het schoonmaken kiijkt ze nog eens op de test en ziet zit dit!!! Ik heb geen ervaring met deze testen en heb haar geadviseerd morgenochtend met kv2v5 te testen. Maar voor nu, iemand ervaring met deze type testen en indroogstreepjes? Is hij roze of grijs? Misschien even doorspoelen met water is dat een idee? Alvast bedankt voor het meedenken. Ik gun het haar zo!!!
Ik zie wel een streepje hoor!!!!! Welke test is dit. Zou idd die van 2v5 aanraden. Schijnen super gevoelig te zijn
Ben geen goede tuurder en twijfel. Als ik met hoofd naar links draait lijkt streepje roze en naar rechts, grijs hahahaha (heb je lekker veel aan). Ben benieuwd naar de kv test
Ik zie een streepje, maar ja,na hoe lange tijd verscheen hij? Kan dus met 10 minuten zijn geweest, of na 2 uur. Ik zou een tweede test doen..
Ja dat is dus onbekend. Na 5 min is ze gefrustreerd weggelopen ervanuit gaande dat hij wit zou blijven. Misschien gaat ze vanavond nog een kv test proberen
Bij mij gaf deze test ook een heel licht streepje terwijl ik op de kv en action test al wel duidelijke streepjes had. Ben geen fan van deze testen, dus zou haar zeker adviseren met een kv te testen. Ik zou denken dat ze wel zwanger is.
Ik heb jaren geleden deze hartjestesten ook gebruikt, maar na afleestijd had ik wel degelijk een licht tweede streepje terwijl ik niet zwanger was. Ik zou dus deze testen binnen de maximale afleestijd aflezen of even een ander merk test doen. Hoop dat ze inderdaad zwanger is!