nou heb ik vandaag gehoord van een zeer goede bekende van mij, dat de man van mij gastouder losse handjes heeft...hij zou een week of 3 terug zijn vrouw( mijn gastouder) en zijn zoon hebben geslagen ( ik heb niks aan ze gezien, wel opgemerkt dat er wat spanning was een keer op een ochtend) die zeer goede bekende is familie en ik weet dat hij met bepaalde dingen best wel een grote duim heeft, maar ik weet niet wat ik hier nou mee moet doen.... ik wil natuurlijk niet dat mijn kind in zo'n gezin een deel van zijn leven doorbrengt of dat hij die spanningen oppakt misschien is het ook wel niet zo erg als er word gezegd... bahh.. wat moet ik hier nou mee aan!
Eerlijk zijn over wat je hebt gehoord.. Dat lijkt mij het beste! Je moet er toch niet aan denken.. Dat die kerel losse handjes heeft!
ik zou het zo jammer vinden als het wel waar blijkt te zijn, ben best wel blij met haar als gastouder
tja je kunt wel gaan handelen naar wat je gehoord hebt, maar kun je niet beter je angst uitspreken tegenover de moeder? Als je zulke dingen hoort mag je dat toch bespreken? Mensen hebben tegenwoordig ontzettend grote duimen, en daar waar het op de hoek nog een ruzietje tussen een echtpaar is, is het op de volgende hoek al zover dat de 1 de ander iets heeft aan willen doen. kortom er wordt vaak van een mug een olifant gemaakt. bespreek het gewoon zou ik zeggen, ik kan me niet voorstellen dat zij zich beledigd zal voelen of wat dan ook als jij verteld wat je gehoort hebt en dat dat je niet lekker zit. daarbij kan ik me niet indenken dat als 2 ouders al ruzie hebben ze dit uitten waar de kinderen (van andere) bij zijn. maar goed, houd het niet voor je en bespreek het gewoon. succes
Dat vind ik behoorlijk naief. Zelfs mijn ouders deden dit en ik weet zeker dat er duizenden gezinnen zijn waarbij het er nog veel erger aan toe gaat. Ik zou het inderdaad bespreekbaar maken, maar ga er niet vanuit dat ze volledig eerlijk zal zijn...