Na een paar action test waar ik ook een tuut streepje zag net een Kruidvat test gedaan. Het streepje is nog niet duidelijk. Ik zal ook echt niet weten wanneer ik mijn eisprong precies heb gehad dit omdat ik eigenlijk net een 3 maanden geleden mijn miskraam achter de rug heb en mijn ongi nog niet echt gelijkmatig was... moest het dit weekend zo ongeveer worden dat wel! Vind het allemaal weer zo spannend want vinden jullie van dit streepje of wil ik het maar al te graag zien? Net getest einde van de middag binnen 5 minuten het resultaat afgelezen. (Foto is niet zo heel duidelijk als in het echt)
Vind het gewoon weer zo doodeng En ben er misschien ook wel teveel mee bezig, me vriend word er een klein beetje gek van want loop al het hele weekend als een geeimontieerde kip rond haha! Heb helaas 3 miskramen achter de rug en ben gewoon bang dat ik het zo graag wil dat ik me alles verbeeld. Fijn dat ik me ei hier een beetje kwijt Kan! Het leven is gewoon soms een klein beetje oneerlijk zucht zucht! Zo me klaaguurtje gehad!
Snap wel dat je het doodeng vindt hoor meid. Na 3 miskramen is het onbezonnen zwanger-zijn er echt wel vanaf. Voor nu heb je in ieder geval een 2e streep. Ik hoop dat je testen mooi oplopen en je over een maand of 8 eindelijk een gezond kindje in je armen mag sluiten.