posi ovutest en eisprong?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door mom23, 29 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mom23

mom23 Fanatiek lid

19 mei 2010
    1.389
    0
    0
    Hoi meiden,

ik had donderdagavond een nega ovutest, vrijdagavond een posi en zaterdag ook een posi. Nu had ik vrijdagavond onwijs last van steken in mijn lies en rommelende onderbuik.

kan het zo zijn geweest dat ik dus vrijdagavond met een posi ovutest ook een eisprong heb gehad en kan het dan zo zijn dat deovutest zaterdag ook nog posi was????

2. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Dat kan.
    Maar het kan ook zijn dat de steken die je voelde, het groeien van je follikel is geweest en je eisprong dus zaterdag pas heeft plaatsgevonden.

(Ik ben namelijk in de Medische Malle Molen zwanger geworden en kreeg veel echo's rond de eisprong. Ik dacht altijd dat de steken die ik voelde de eisprong was. Echter, het bleek juist het groeien van de follikels te zijn!)

3. mom23

mom23 Fanatiek lid

19 mei 2010
    1.389
    0
    0
    oke ja dat zou ook kunnen. helaas alleen vrijdag kunnen klussen, aangezien manlief daarna naar het buitenland moest en vandaag weer terug komt..... Hoop dat het genoeg is geweest..

4. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    Dat is het mysterie van zwanger worden...soms is het in een 1 keer raak en soms als je om de dag klust is het nog niet raak. Dus: je hebt nog alle kansen!! En ik hoop een posi test straks voor je!!

Deel Deze Pagina