clearbleu

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door nedjla, 13 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nedjla

nedjla Fanatiek lid

16 jun 2008
    1.773
    40
    48
    hoi dames ik heb altijd een cyclus van 23 dagen nu had ik maandag ongestelt moeten worden maar ben ik niet geworden wel wat pijnelijke borsten nu gister middag een clearbleu plus test gedaan en er stond wel een streepje heeel licht net zo breed als die hoort wat denken jullie kan helaas geen foto maken waneer kan ik dan het beste weer testen heb wel de heletijd menstruatiekramp maar er komt niks

2. emjee11

emjee11 Bekend lid

6 dec 2011
    856
    0
    0
    Gelderland
    Hoor veel negatieve verhalen over de CB plustesten. Dus als je wat vaker wilt testen gewoon de kruidvat 2 voor 5 euro halen.
    Deze zou je dan vanmiddag al kunnen testen en anders morgenochtend. De 2e streep op de kv2v5 moet om de dag donkerder worden dus succes!

3. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Als de streep maar even breed is dan is het goed.....maar ook lees ik vaak hier dat cb indrogers heeft.
    Idd even een kruidvat doen

4. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38

Mee eens.
    En Onder foto is het slecht te beoordelen;)
    Succes!!

5. nedjla

nedjla Fanatiek lid

16 jun 2008
    1.773
    40
    48
    heb net weer de 2de test van clearbleu gedaan en hij is nu wat duidelijker dan gisteren je zag hem meteen ik denk dat ik vanmidag maar even de 2 voor 5 euro ga halen voor de zekerheid maar ik denk haast dat ik wel zwanger ben als ik de clearbleu mag geloven is zo spannend dit hahaha

6. nedjla

nedjla Fanatiek lid

16 jun 2008
    1.773
    40
    48
    zou ik ook al een digi kunnen doen ??? of moet ik daar nog even mee wachten

7. Lov23

Lov23 Niet meer actief

ja moeilijk ik zie je testen niet...
    weet wel dat die met indicator erg gevoelig is!

8. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Spannend dit!! Bij mij werkte de digi beter dan de streepjes testen.

9. spannend hoor! Ik heb juist hele goede ervaringen met de cb+. Nog nooit een vals posi gehad en bij deze zwangerschap had ik bij een ander merk hele vage streepjes en de cb knalde er meteen vanaf! Maar de digi is nog beter die is nog gevoeliger :)

10. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    De digitale is inderdaad gevoeliger!
    Spannend!!

11. nedjla

nedjla Fanatiek lid

16 jun 2008
    1.773
    40
    48
    nou ben bij de kv geweest nu ga ik morgenochtend de 2 voor 5 euro doen heb nu te veel gedronken dus spannend jullie horen wat er morgen uit gaat komen en kijken of de clearbleu gelijk had

12. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Sannend! Ennuh we willen foto's zien :D

13. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Ja dat zeker, fotoooooooo's!!!

14. Sniekie

Sniekie Bekend lid

1 aug 2012
    832
    412
    63
    Spannend! Dat je kunt wachten tot morgen! Zou gewoon 3 uur nie plassen haha

15. nedjla

nedjla Fanatiek lid

16 jun 2008
    1.773
    40
    48
    nou heb toch gister avond een test gedaan maar hij is zo onduidelijk er staat een licht streepje die je niet kan fotograveren en hij staat te ver van mekaar af ik beschouw deze maar als negatief wil toch nog paar dagen wachten tot dat ik weer test mischien heb ik nu wel een langere cyclus ik weet het niet normaal 23 dagen daar ben ik al over heen zit nu op 25 jullie horen gauw weer p.s heb af toe wel kramp in de baarmoeder en dan denk ik ik wordt ongie maar nog steets niks is dat normaal????

16. lenatje

lenatje Actief lid

9 nov 2008
    364
    0
    16
    Dat is idd even afwachten maar als je iets ziet van streepje, dan kan hij wel hcg waarnemen dus spannend hoor. Misschien wel een late innesteling gehad? Succes!

17. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Hmmm ja je test hoort wel duidelijker tenworden....
    Klinkt bijna alsof je eenneisprong hebt?

18. nedjla

nedjla Fanatiek lid

16 jun 2008
    1.773
    40
    48
    Nee eisprong heb ik al gehad heb ovulatietesten gebruikt ik wacht nu gewoon af tot het weekend en zien dan weer verder

19. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Idd maar afwachten...succes!

Deel Deze Pagina