hoi dames ik heb altijd een cyclus van 23 dagen nu had ik maandag ongestelt moeten worden maar ben ik niet geworden wel wat pijnelijke borsten nu gister middag een clearbleu plus test gedaan en er stond wel een streepje heeel licht net zo breed als die hoort wat denken jullie kan helaas geen foto maken waneer kan ik dan het beste weer testen heb wel de heletijd menstruatiekramp maar er komt niks
Hoor veel negatieve verhalen over de CB plustesten. Dus als je wat vaker wilt testen gewoon de kruidvat 2 voor 5 euro halen. Deze zou je dan vanmiddag al kunnen testen en anders morgenochtend. De 2e streep op de kv2v5 moet om de dag donkerder worden dus succes!
Als de streep maar even breed is dan is het goed.....maar ook lees ik vaak hier dat cb indrogers heeft. Idd even een kruidvat doen
heb net weer de 2de test van clearbleu gedaan en hij is nu wat duidelijker dan gisteren je zag hem meteen ik denk dat ik vanmidag maar even de 2 voor 5 euro ga halen voor de zekerheid maar ik denk haast dat ik wel zwanger ben als ik de clearbleu mag geloven is zo spannend dit hahaha
spannend hoor! Ik heb juist hele goede ervaringen met de cb+. Nog nooit een vals posi gehad en bij deze zwangerschap had ik bij een ander merk hele vage streepjes en de cb knalde er meteen vanaf! Maar de digi is nog beter die is nog gevoeliger
nou ben bij de kv geweest nu ga ik morgenochtend de 2 voor 5 euro doen heb nu te veel gedronken dus spannend jullie horen wat er morgen uit gaat komen en kijken of de clearbleu gelijk had
nou heb toch gister avond een test gedaan maar hij is zo onduidelijk er staat een licht streepje die je niet kan fotograveren en hij staat te ver van mekaar af ik beschouw deze maar als negatief wil toch nog paar dagen wachten tot dat ik weer test mischien heb ik nu wel een langere cyclus ik weet het niet normaal 23 dagen daar ben ik al over heen zit nu op 25 jullie horen gauw weer p.s heb af toe wel kramp in de baarmoeder en dan denk ik ik wordt ongie maar nog steets niks is dat normaal????
Dat is idd even afwachten maar als je iets ziet van streepje, dan kan hij wel hcg waarnemen dus spannend hoor. Misschien wel een late innesteling gehad? Succes!
Nee eisprong heb ik al gehad heb ovulatietesten gebruikt ik wacht nu gewoon af tot het weekend en zien dan weer verder