Ben ik absoluut niet met je eens!! Ik ben aan de pil en omdat ik ineens geen onttrekkingsbloeding meer krijg (begon in aug.) ben ik gaan testen met CB plus (die jij dus hebt gedaan) en heb op bijna elke test een pennestreep gehad, maar elke andere test zei negatief! In oktober (na 2 mnd pil doorslikken) had ik weer geen bloeding en weer de CB gedaan. (4 testen) en op elke test een pennestreepje en alle andere testen waren weer negatief!! Dus nee .......... ben het absoluut niet met je eens dat een pennestreepje altijd een zwangerschap betekent! Ennuh, in de gebruiksaanwijzing bedoelen ze met dik/dun de intensiteit van het streepje hoor (dus duidelijk of vaag), maar daar bedoelen ze niet de breedte van het streepje mee.
als ik het zo lees dan is geen 1 zstest betrouwbaar welke moet je dan geloven als er streepjes komen en niet zwanger
Ohh jawel hoor ! Ik heb getest met de testjes vande trekpleister en dirkxx huismerk en het is erg duidelijk plus een clear blue digitale test! Ik denk heerlijk gezegd en echt niet vervelend bedoeld dat je of niet zwanger bent, of gewoon nog te weinig hormoon aanmaakt! Succes meid
ik bedoel het niet zo maar je hoort overal nega verhalen over teste die een streepje aangeven terwijl je niet zwanger bent maar we zullen zien ik test zondag of maandag gewoon nog een x. bij de andere teste ik overtijd en was ook maar een heel licht streepje dus ook nog niet zoveel hcg in mn urine
Als er pennestreepjes verschijnen zal deze 99 vd 100x negatief zijn !! Tuurlijk zijn de testen betrouwbaar! Ik had bij mijn laatste zwangerschap ook gewoon de CB Plus gedaan en daar kreeg ik een lichte, maar zeker brede streep en dus een positief resultaat. Als de streep maar binnen de tijd kwam en net zo breed (qua breedte dus) is als de controlestreep kan je er bijna altijd vanuit gaan dat hij posi is (behalve de kv van tegenwoordig als ik de foto's zo zie hier op het forum)
weet je wat het is, wij (inclusief ik hoor) zijn gewoon ongeduldig. Die testjes worden steeds duidelijker. En dat geldt voor elke test. Misschien is de echte vraag wel: welke test is er goed om te testen voor NOD? Op die vraag heb ik geen antwoord geloof ik. Beter om te wachten tot NOD en anders een week erna. Een vriendin van mij droeg een 2ling en dat zag ze pas na 2 weken na nod op de zwangerschapstest. Ik heb zelf ook een 2ling en die teste ik volgens mij op of 4 dagen voor nod heel positief.
Nathalie: ik hoor van heel veel vrouwen (incl mezelf) dat de clearblue digitale test zelfs al voor de nod (4 dgn voor nod) goed test. Bij alle andere testen staat op de verpakking (die ik heb gelezen althans) dat je op de dag van je nod zelf moet testen en op de verpakking vd cb dig. test staat dat je al 4 dgn voor je nod kan testen.....alleen zijn die testen zo duur!!!