Kwaad! Kinderstoel is gebroken!

Discussie in 'De lounge' gestart door Selmama, 17 jul 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

prima brief!!! ben je al geweest om je geld terug te eisen???

2. stamper

stamper Bekend lid

12 apr 2005
    739
    0
    0
    Vrouw
    huismoeder
    alkmaar
    jeetje zeg wat zal jij je rot geschrokken zijn ik heb dezelfde kinderstoel , ik durf me zoontje er bijna niet meer in te doen .
    heb je al wat gehoord .

yvonne

3. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Vreselijk zeg! Het is allemaal goed afgelopen maar het had ook heel anders kunnen gaan. Ik vind je brief heel erg goed! Ben je al terug geweest naar Babysuperstore? Succes ermee.

Gr Otje

4. Niki

Niki Fanatiek lid

13 dec 2005
    1.663
    1
    0
    Venlo
    Zo hee, het zal je maar gebeuren!
    Gelukkig heeft Rens zich niet bezeerd, maar zoiets mag absoluut niet gebeuren.
    Goede brief, hoor..., succes er verder mee!

Gr. Niki

5. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    Ja een prima brief.. ben benieuwt of je antwoord krijgt!

6. malou

malou Actief lid

9 nov 2005
    241
    0
    0
    moeder!
    eindhoven
    Goede brief hoor!
    Belachelijk zeg dat dit kan gebeuren, je moet idd er niet aan denken wat er hadden kunnen gebeuren.

7. winnie1984

winnie1984 Actief lid

4 jul 2006
    386
    0
    0
    Tilburg
    Zeker goede brief precies zoals het is gebeurd
    Heb je al iets meer gehoord van de winkel, of ben je nog niet geweest :(:

Veel liefs winnie

8. Aman

Aman Actief lid

13 mei 2006
    335
    0
    0
    Ik zou niet zeggen dat je hoopt iets van ze te horen maar dat je een antwoord en excuses verwacht.

9. Niet meer actief

Jeetje Mina!! Ben blij dat jullie met de schrik eraf zijn gekomen en meer niet! Moet er niet aan denken wat er had kunnen gebeuren.

10. Selmama

Selmama Fanatiek lid

20 okt 2005
    1.766
    0
    36
    Noord Brabant
    Ik heb net gebeld naar de winkel waar ik de stoel gekocht heb en van hun heb ik een telefoonnummer en adres gekregen van de Nederlandse importeur.
    Na ongeveer 7 keer doorverbonden te zijn geweest en mijn verhaal 7 keer te hebben gedaan kreeg ik te horen dat ik de stoel bij de winkel moest inleveren, zodat die het naar hun terug zouden sturen waar zij de stoel zelf gaan bekijken. Op de vraag of ik mijn geld terug kreeg zeiden de winkel en de leverancier daar geen antwoord op te kunnen geven omdat de zaak eerst bekeken moest worden.
    Nou, ik breng volgende week mijn stoel terug en ik probeer toch mijn geld te krijgen, zo niet, heb ik het bewijs op de foto staan. Ik geef ze mijn adres en telefoonnummer en dan mogen ze zo snel mogelijk met mij contact opnemen.
    Ze zeiden dat ze zoiets nog nooit hadden meegemaakt, tja eens moet de eerste keer zijn hé?!
    Wat een stelletje sufkoppen zeg! Ik ben echt kwaad!
    Ik koop niks meer bij die winkel, we hebben al meer dingen meegemaakt waar ze erg moeilijk over deden en dan gaat het altijd om geld terug geven.
    Ik verwacht dat ik dinsdag de stoel ga terugbrengen, dan heb ik pas tijd.
    Jullie horen het wel weer van mij.

11. Selmama

Selmama Fanatiek lid

20 okt 2005
    1.766
    0
    36
    Noord Brabant
    Ik heb ze net een mail gestuurd met de foto's erbij en nu heb ik dit mailtje terug gekregen:

In eerste instantie bieden wij u onze welgemeende excuses. Wij hebben er ook geen verklaring voor hoe dit voorval heeft kunnen gebeuren.

Wij willen u ook vragen om terug te gaan naar Van Asten Babysuperstore, wij zullen de kinderstoel dan daar afhalen om deze te beoordelen.

Na ontvangst komen wij zo spoedig mogelijk bij u terug met een passende oplossing.

Ben benieuwd...

12. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    pff 7 x doorverbinden.. ik ben benieuwt wat ze nu verder gaan doen!

13. Daphne

Daphne Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.615
    0
    0
    Roosendaal
    Hmm, ben je wel meteen je bewijs kwijt. Je hebt het natuurlijk wel op de foto staan, maar het echte bewijs is er niet meer. Hoop dat ze echt met een goede oplossing komen.

14. Selmama

Selmama Fanatiek lid

20 okt 2005
    1.766
    0
    36
    Noord Brabant
    Vandaag heb ik de kinderstoel afgegeven.
    Ik heb een bewijs meegekregen waar alles op staat.
    Die man van de winkel stond mij zo raar aan te kijken toen ik zei dat ik niet weer zo'n stoel wilde. Gek hé?!
    Tjonge jonge, natuurlijk wil ik niet meer zo'n stoel, ik heb er geen vertrouwen meer in!
    Ben benieuwd wat ik te horen ga krijgen van Tiamo...

15. Niet meer actief

Ben ook benieuwd, hoop dat er wat goeds uitkomt!

16. Nemo

Nemo Niet meer actief

Selmama ik ben ook heeeel benieuwd !! Als je iets weet vertel je het hier wel he.
    En nee ik zou ik ook niet weer zo'n kinderstoel willen, dankje !!! :x

17. Selmama

Selmama Fanatiek lid

20 okt 2005
    1.766
    0
    36
    Noord Brabant
    Ik heb net een brief ontvangen van de winkel waar ik de stoel heb ingeleverd.
    Er staat:

Hierbij delen wij u mede dat wij uw artikel ter reparatie naar de leverancier hebben opgestuurd.

Het betreft artikel: Chicco Polly Pois

Wanneer wij deze gerepareerd terug hebben ontvangen krijgt u direct bericht van ons.

Nu word ik effe helemaal niet goed!
    Ik heb te kennen gegeven dat ik niet meer zo'n stoel wil omdat ik er geen vertrouwen meer in heb, en nu willen ze mij dezelfde stoel gerepareerd teruggeven! Écht niet dus!
    Ik wacht het af wanneer ik bericht krijg en dat zal ik ze mijn verhaal nog eens héél duidelijk gaan vertellen!
    Willen ze niet luisteren, dan ga ik Kassa of Radar inschakelen!
    Jullie horen weer van mij, ik ga nu ff afkoelen :evil: .

18. djezelf

djezelf Fanatiek lid

13 apr 2006
    2.224
    0
    0
    omg. schagen
    whaaaaaaaaaaa om gek van te worden!!
    Ik zou zeker radar of kassa proberen in te schakelen!
    Je kind had wel ik weet niet wat kunnen hebben, en dan de stoel repareren???? zijn ze gek ofzo? Het zal altij deen zwakke plak zijn! Pfoe het is veelste warm voor dit soort dingen!
    Succes ik hoop dat je wat bereiken kan!! Heb je nu ook nog geen geld terug??

gr. debby

19. Niet meer actief

Hier kom je weer op dat punt waar nog een topic over is: Luisteren wat is dat?!!! Sjezus, je geeft toch duidelijk aan dat je die stoel niet meer wilt! Die mensen in die winkel ontbreekt het aan empathie! Als ze zelf een kind hebben, dan moeten ze toch ook logisch kunnen redeneren en bedenken dat zij ook het vertrouwen zouden zijn kwijtgeraakt in die stoel cq dat merk???

Deel Deze Pagina