jeetje zeg wat zal jij je rot geschrokken zijn ik heb dezelfde kinderstoel , ik durf me zoontje er bijna niet meer in te doen . heb je al wat gehoord . yvonne
Vreselijk zeg! Het is allemaal goed afgelopen maar het had ook heel anders kunnen gaan. Ik vind je brief heel erg goed! Ben je al terug geweest naar Babysuperstore? Succes ermee. Gr Otje
Zo hee, het zal je maar gebeuren! Gelukkig heeft Rens zich niet bezeerd, maar zoiets mag absoluut niet gebeuren. Goede brief, hoor..., succes er verder mee! Gr. Niki
Goede brief hoor! Belachelijk zeg dat dit kan gebeuren, je moet idd er niet aan denken wat er hadden kunnen gebeuren.
Zeker goede brief precies zoals het is gebeurd Heb je al iets meer gehoord van de winkel, of ben je nog niet geweest : Veel liefs winnie
Jeetje Mina!! Ben blij dat jullie met de schrik eraf zijn gekomen en meer niet! Moet er niet aan denken wat er had kunnen gebeuren.
Ik heb net gebeld naar de winkel waar ik de stoel gekocht heb en van hun heb ik een telefoonnummer en adres gekregen van de Nederlandse importeur. Na ongeveer 7 keer doorverbonden te zijn geweest en mijn verhaal 7 keer te hebben gedaan kreeg ik te horen dat ik de stoel bij de winkel moest inleveren, zodat die het naar hun terug zouden sturen waar zij de stoel zelf gaan bekijken. Op de vraag of ik mijn geld terug kreeg zeiden de winkel en de leverancier daar geen antwoord op te kunnen geven omdat de zaak eerst bekeken moest worden. Nou, ik breng volgende week mijn stoel terug en ik probeer toch mijn geld te krijgen, zo niet, heb ik het bewijs op de foto staan. Ik geef ze mijn adres en telefoonnummer en dan mogen ze zo snel mogelijk met mij contact opnemen. Ze zeiden dat ze zoiets nog nooit hadden meegemaakt, tja eens moet de eerste keer zijn hé?! Wat een stelletje sufkoppen zeg! Ik ben echt kwaad! Ik koop niks meer bij die winkel, we hebben al meer dingen meegemaakt waar ze erg moeilijk over deden en dan gaat het altijd om geld terug geven. Ik verwacht dat ik dinsdag de stoel ga terugbrengen, dan heb ik pas tijd. Jullie horen het wel weer van mij.
Ik heb ze net een mail gestuurd met de foto's erbij en nu heb ik dit mailtje terug gekregen: In eerste instantie bieden wij u onze welgemeende excuses. Wij hebben er ook geen verklaring voor hoe dit voorval heeft kunnen gebeuren. Wij willen u ook vragen om terug te gaan naar Van Asten Babysuperstore, wij zullen de kinderstoel dan daar afhalen om deze te beoordelen. Na ontvangst komen wij zo spoedig mogelijk bij u terug met een passende oplossing. Ben benieuwd...
Hmm, ben je wel meteen je bewijs kwijt. Je hebt het natuurlijk wel op de foto staan, maar het echte bewijs is er niet meer. Hoop dat ze echt met een goede oplossing komen.
Vandaag heb ik de kinderstoel afgegeven. Ik heb een bewijs meegekregen waar alles op staat. Die man van de winkel stond mij zo raar aan te kijken toen ik zei dat ik niet weer zo'n stoel wilde. Gek hé?! Tjonge jonge, natuurlijk wil ik niet meer zo'n stoel, ik heb er geen vertrouwen meer in! Ben benieuwd wat ik te horen ga krijgen van Tiamo...
Selmama ik ben ook heeeel benieuwd !! Als je iets weet vertel je het hier wel he. En nee ik zou ik ook niet weer zo'n kinderstoel willen, dankje !!! :x
Ik heb net een brief ontvangen van de winkel waar ik de stoel heb ingeleverd. Er staat: Hierbij delen wij u mede dat wij uw artikel ter reparatie naar de leverancier hebben opgestuurd. Het betreft artikel: Chicco Polly Pois Wanneer wij deze gerepareerd terug hebben ontvangen krijgt u direct bericht van ons. Nu word ik effe helemaal niet goed! Ik heb te kennen gegeven dat ik niet meer zo'n stoel wil omdat ik er geen vertrouwen meer in heb, en nu willen ze mij dezelfde stoel gerepareerd teruggeven! Écht niet dus! Ik wacht het af wanneer ik bericht krijg en dat zal ik ze mijn verhaal nog eens héél duidelijk gaan vertellen! Willen ze niet luisteren, dan ga ik Kassa of Radar inschakelen! Jullie horen weer van mij, ik ga nu ff afkoelen .
whaaaaaaaaaaa om gek van te worden!! Ik zou zeker radar of kassa proberen in te schakelen! Je kind had wel ik weet niet wat kunnen hebben, en dan de stoel repareren???? zijn ze gek ofzo? Het zal altij deen zwakke plak zijn! Pfoe het is veelste warm voor dit soort dingen! Succes ik hoop dat je wat bereiken kan!! Heb je nu ook nog geen geld terug?? gr. debby
Hier kom je weer op dat punt waar nog een topic over is: Luisteren wat is dat?!!! Sjezus, je geeft toch duidelijk aan dat je die stoel niet meer wilt! Die mensen in die winkel ontbreekt het aan empathie! Als ze zelf een kind hebben, dan moeten ze toch ook logisch kunnen redeneren en bedenken dat zij ook het vertrouwen zouden zijn kwijtgeraakt in die stoel cq dat merk???