Ik geloof dat we allemaal liever hadden gezien dat het WEL aan je hormone ligt.... dan heb je namelijk een excuus voor je buitenproportionele reactie.. C'est le ton qui fait la musique...
Ik mag best mijn mening geven toch i asume? Of mag dat ook niet op een openbare forum. Ts spuwt hier haar gal uit zulke tegen reacties kun je verwachten. Basta. Het is haar moeder notabene zo onrespectvol om dan haar issues hier op te gooien en juist niet persoonlijk haar moedertje lief in persoon te benaderen.. het is je buufje niet. Dan klink ik maar hard so Let it be. Ze kan vast tegen kritiek
Nou zeg, wat een botte reacties. Ik snap TS helemaal. zou echt niet leuk vinden als moeders elke week naar oma gaat met kleine. en dan komt een keer logeren en dan weer naar oma. Moet ook gewoon gespeeld kunnen worden. Niets tegen moeders dan, maar vind het vreemd als je niet gewoon wat leuks gaat doen met je kleinkind. Dat mag wel gezegd worden. Dus met je moeder in gesprek gaan en zien of ze het dan wel aanneemt.