Zoals al eerder vermeld ben ik niet de enige vrouw in het leven van de vader van mijn kindje. Gisteren heb ik een punt achter de "relatie" gezet, hem gezegd dat als hij echt zoveel van mij houdt als hij beweert hij maar de stap moet nemen, zo niet dat hij mij dan met rust moet laten. Hij blijft volhouden dat hij voor mij en de kleine gaat, maar dan moet hij dat maar laten zien. Woorden zeggen op het moment niks meer. Voel me echt heel verdrietig want het is niet zo dat ik niet van hem hou, integendeel. De situatie was voor mij gewoon niet meer te doen, vandaar dat ik nu voor mezelf en mijn kindje gekozen heb. Voel me ook kwaad , dat hij het zover heeft laten komen, dat ik dit tegen hem heb moeten zeggen. Het is toch stom, dit zou de mooiste tijd van mijn leven moeten zijn en ik voel me zo kl*te. Hoop gewoon dat ik me nu wel beter ga voelen. Hoop dat ik er goed aan gedaan heb, vast wel.... Ik moest gewoon even mijn hart luchten.....
Nou San, Ik vind dat je er goed aan hebt gedaan om voor jezelf te kiezen. Of het de juiste beslissing is, zal de tijd leren! Denk maar zo, vanaf nu kan het alleen maar beter gaan, toch!?! Heel veel sterkte en succes! Een knuffel voor jou!
meid je hebt denk ik de juiste keuze gemaakt ik ga nu wat zeggen wat misschien heel bot klinkt maar mannen komen en gaan en je kinderen blijven voor altijd van jou! trouwens het is nu toch ook helemaal niet de tijd om te blijven stressen over dat hij maar van twee walletjes geniet?!?!? meid het is nu misschien een rot periode voor je maar het zal eindigen met een gezonde mooie baby in je armen , probeer je daar maar aan vast te houden! ik ben niet zo goed in het troosten maar ik wilde je toch even een hart onder je riem steken
Meiden bedankt, voor jullie lieve woorden. Ik zit nu op mijn werk en ga vanmiddag maar even verder lezen, dan kan ik lekker ongegeneerd een potje zitten janken..[/i]
Wat een moeilijke keuze heb je moeten maken! Maar ik denk ook dat je wel de beste heb gemaakt, voor jezelf kiezen! Het is ook een duidelijke boodschap voor je kindje later...Jij bent het belangrijkste in je eigen leven en als iemand jou iets doet waar je je niet fijn bij voelt/ wat je een rot gevoel geeft..dan moet je daar zelf wat aan doen! Heel knap van je hoor, veel sterkte de komende periode, ik hoop dat je veel lieve mensen om je heen hebt die je kunnen steunen. Groetjes Debby
Heel knap van je dat je de knoop hebt doorgehakt. Ik denk ook dat je de juiste beslissing hebt gemaakt. Je verdient het om een man te hebben die alleen van jou houdt en niet ook nog eens van (een) andere vrouw(en). Beter hem nu de deur wijzen dan een hele zwangerschap stress en veel verdriet omdat hij elke keer de hort op is. Heel veel sterkte en probeer te genieten van dat wondertje in je buik.
Ik vind dat je een hele goede keuze maakt! Dat je straks samen met je kindje verder gaat.. Wil je veel succes en sterkte wensen.
Ben het helemaal met Ayyildizf eens... kinderen blijven, dus jij doet er goed aan voor je eigen gezondheid en dus ook voor dat van je kindje te kiezen. Sterkte in ieder geval, het is geen makkelijke keuze, gaat natuurlijk tegen elk gevoel in. Vreselijk dat er soms toch voor verstand moet worden gekozen ipv het hart..... Enne....geniet wel een beetje van je kleintje, jullie kunnen het allebei goed gebruiken!
Heel goed dat je deze keuze hebt gemaakt! Nu voelt het heel erg rot maar op de lange duur creeer je wel rust voor jezelf en je kindje. Zoals je weet ben ik voor de vader van mijn kindje ook niet de enige vrouw. Ik heb vanaf het begin heel bewust geaccepteerd dat hij niet voor mij zou kiezen. Gelukkig was hij daar zelf ook duidelijk in. Onze verstandhouding is daardoor heel goed gebleven en we zien elkaar regelmatig en hij zal die kleine ook regelmatig gaan zien. Zo kan het dus ook. Ben gewoon blij dat ik me dus geen zorgen hoef te maken om de 'relatie' met hem en me volledig kan concenteren op m'n kleintje. Dat schept echt rust in je hoofd! Heel veel sterkte met deze 1e rot periode! Maar probeer wel door te zetten. Liefs
knap dat je voor je zelf hebt gekozen, hoe moeilijk het ook is. je kindje is nu het belangrijkst, en zal je er door heen slepen.
Wel, ik vind jou heel sterk dat je deze beslissing genomen hebt. Je hebt voor jezelf uitgemaakt dat jij en je kindje op de eerste plaats moeten komen (en zo hoort het ook!) en kan hij dat niet waarmaken, dan is dat zijn verlies. Voor jou maakt dit er momenteel er natuurlijk niet minder makkelijk op maar je zal hier sterker uitkomen en op iets langere termijn ga je heel blij zijn dat je deze beslissing genomen hebt. Iemand die jou en je kindje niet op de eerste plaats zet, is niet diegene die jullie liefde verdient! Dikke knuffel en heel veel sterkte! Ik las ooit een mooie quote... No one is worth your tears and the one who is won't make you cry
Mama San: beter alleen dan alleen in een relatie. Dat laatste is echt 100x zo erg. Heel veel sterkte hoor... xxx
hey meid, Ik wil je even heel veel sterkte wensen. Ik zie ook nog een ander voordeel. Nu kun je er even aan wennen om allen te zijn. beter dan dat je denkt dat je een man hebt om samen een kind op te voeden en dat ie dan alsnog weg gaat als jij prachtig kindje eenmaal is geboren. Voor mijn gevoel heb je een goede keuzen gemaakt. Het zal nu zeker even zwaar zijn, maar dat kindje in jou maakt je sterker dan ooit en daarom weten wij dat jij hier wel weer uit komt. liefs tascha
Meiden echt bedankt, Jullie steun doet me echt goed. @Tascha: Ik ben eigenlijk altijd alleen geweest, ik was altijd de tweede vrouw zeg maar. Hij heeft altijd gezegd dat hij bij haar weg zou gaan, en met mij verder wil, met mij oud wilde worden het hele zoetsappige verhaal en dat hij mij nooit zou laten gaan blabla. We zullen zien wie er sterker is... Liefs San
Poeh zeg, wat een rotsituatie! Allereerst heel veel sterkte! Verder denk ik dat jij de keuze hebt gemaakt, niet alleen voor jezelf, maar ook voor je kindje. Ik hoop dat deze jongen goed beseft dat hij het verkloot heeft en je de rust geeft die jij nodig hebt.