Hoi, Ik heb een nieuwe banner aangemaakt van 3 weken maar de verloskundige tellen vanaf je laatste nod dat betekend 4 weken maar hoe ver ben ik nou 3 of 4 weken? Groetjes
De eerste dag van je laatste menstruatie invullen op de calculator links, en de gemiddelde cyclusduur. Dan komt er precies te staan hoe ver je nu bent!
oke dat is dan 4 weken het was namelijk 15 sept. Maar wat ik dan niet snap...misschien een beetje dom ...maar toen was ik toch nog niet zwanger officieel is het dan toch 3 weken? groetjes
ok das mooi, maar als ik dan op zo'n site kijk hoe het er nu uitziet en ik vul 4 weken in klopt het dan ook met wat ik zie of dat niet? wat een vragen he
Ja, alle sites houden die telling aan. Je kunt die eerste weken gewoon meetellen. Maar nog ff terug op die banner.... Jij zegt dat je dan maar 1 week verder bent. Heb je dan een kortere cyclus of zo? Bij een cyclus van 28 dgn krijg je nl 2 wkn cadeau. Als je een kortere cyclus hebt en dit bij de calculator hier invult, krijg je nl. nog wat extra dgn cadeau. Ze gaan er dan nl vanuit dat je eisprong waarschijnlijk ook eerder is geweest.
he noralien, had de laatste keer een ciclus van 26 dagen en die heb ik ingevuld...moet ik 28 invullen dan? groetjes
vind het zo vreemd die telling alemaal want je krijgt dan die twee weken kado en vervolgens heb je grote kans dat je twee weken over je uitgerekende datum loopt wat tegenwoordig heel vaak voor komt vind het zeer apart alemaal