Kwaad

Discussion in 'De lounge' started by MamaDenise, May 10, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Anakin

Anakin VIP lid

Mar 17, 2006
    6,694
    301
    83
    Tsja...het is voor moeders toch ook wel moeilijk te bevatten dat een andere vrouw ( en binnenkort een kindje ) nu het allerbelangrijkste zijn in het leven van haar zoon! :)
    En dat zij dus daarna pas komt kijken.....aaaaaaaah.
    Joh, laat gaan, jij leeft met je vriend en jullie houden veel van elkaar toch?!
    Uiteindelijk bepalen jullie zelf hoe je je leven inricht en in hoeverre je daarin rekening wilt houden met je (schoon)ouders.
    En geloof me...als puntje bij paaltje komt, komen je schoonouders echt wel bij je op bezoek hoor, zeker als de kleine er is.
    Meid, succes met deze rotsituatie en hopelijk blijven jij en je vriend het wel met elkaar eens! ;)
    Groetjes, Anakin.

2. Deb

Deb VIP lid

Jul 19, 2005
    7,394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    meis jullie moeten beide naar de toekomst kijken en jullie geluk zoeken
    het is vervelend dat je schoonmoeder en je zwager zo reageren :(
    mijn mannetje heb ik ook weggetrokken uit zijn roots of ik hij heeft zelf die keuze gemaakt
    mijn schoonouders en me zwager wonen ook in brabant terwijl wij hier in noord holland wonen
    een andere zwager woont in friesland
    dus ook ver van zijn ouders vandaan
    nooit hebben ze er een probleem van gemaakt
    want tja geluk van hun kids gingen voor

dat houdt wel in voor hun dat ze idd hun kleinkinderen niet zo vaak zien als dat je in de buurt woont
    maar het is een keuze die jullie samen hebben gemaakt en daar moeten ze maar respect voor hebben
    en die zwager idd die moet ook zijn mond houden want die zit nog verder dan jullie
    ik zou me er niet zo over opwinden meis ik snap wel dat het niet leuk is maar iemand moet de schuld krijgen
    wees sterk recht je schouders en denk , kom maar op
    je mannetje staat achter je en dat is het belangrijkste
    achter je rug om l*lle doen ze evengoed wel hoor

laat jullie niet uit de weg slaan en ga voor jullie geluk
    heel veel plezier met het bezichtigen van jullie nieuwe woningen ;)

houdoe doe ze de groetjes daar in brabant :)

3. Silly

Silly Fanatiek lid

Oct 24, 2005
    1,537
    0
    0
    Pff leuke schoonmoeder heb jij.
    Maar het gaat nu om jou, je vriend en jullie kindje.
    Dus gewoon gaan verhuizen en jullie leventje plannen zoals je dat zelf wilt.
    Tuurlijk het blijven de ouders van je vriend maar ze moeten niet zo egoistisch zijn en alleen maar naar zichzelf kijken.

Enne Noord Brabant is kei gaaf ;) ; hopelijk vind je gauw jullie nieuwe plekje.

Silly

4. MamaDenise

MamaDenise Fanatiek lid

Jan 21, 2006
    3,478
    1
    0
    Oosterhout(nb)
    ik zal me snel thuis voelen in brabant,kben een rasechte brabander :D haha!
    Ik heb gisteren heel lang met mn moeder aan de telefoon gezeten,even mn verhaal gedaan en ze heeft me weer zoals een moeder dat alleen kan lekker gerustgesteld :)
    De woede is gezakt en heb me voorgenomen de eer lekker aan ons zelf te houden.
    Zij maken het ook zichzelf moeilijk,niet alleen ons en als wij lekker ons ding blijven doen dan hebben zij het er uiteindelijk moeilijker mee dan wij!!!
    dit is onze keuze waar we gelukkig mee zijn en dat heeft ze maar te accepteren.
    deze keer gaat het niet om haar maar om het geluk van haar zoon en kleinkind.
    dat ze aan mij schijt heeft maakt me niks meer uit,maar dat ze zich vanaf maar eens beseft dat niet alles in de wereld om haar zorgen draait.

Liefs!!!

5. Cinderella

Cinderella Bekend lid

Mar 20, 2006
    752
    0
    0
    voed.ass.
    Breda
    Je moet doen waar jullie je goed bij voelen!
    Brabant is niet de andere kant van de wereld!
    En als je vriend en jij dit willen, gewoon doen, dan zal ze vanzelf wel
    inzien dat haar zoon gelukkig is! (en daar gaat het toch om).
    Lekker genieten van je zwangerschap!!

Ps. Waar ga je kijken voor een huisje?

6. MamaDenise

MamaDenise Fanatiek lid

Jan 21, 2006
    3,478
    1
    0
    Oosterhout(nb)
    je hebt idd gelijk!!!
    ze zal hopelijk vanzelf wel inzien dat we daar echt happy kunnen zijn :)
    we gaan in Oosterhout 3 ruime appartementen bekijken en in Tilburg een gewoon huisje.
    Dat is een hoekhuis,lekker ruim en het allerliefst hebben we dat maar de staat is natuurlijk het balgrijkst ;)

7. PamEnMarcel

PamEnMarcel Actief lid

Jan 30, 2006
    476
    0
    0
    Administrator / Accounting
    Emmer-compascuum
    Ik sluit me bij de andere meiden aan. Het gaat tenslotte om jullie en om jullie toekomst.

Ik vind het trouwens wel behoorlijk egoistisch dat je schoonma zo tegen jou/jullie durft te doen. Ze moet't jullie toch juist gunnen wanneer jullie zo'n stap willen zetten. Lekker zo laten, zij zit er idd meer mee dan jullie.

8. MamaDenise

MamaDenise Fanatiek lid

Jan 21, 2006
    3,478
    1
    0
    Oosterhout(nb)
    ik vind het inderdaad ook erg egoistisch van mn schoonmoeder dat ze zo doet.
    het moet nu opeens om haar draaien en niet meer om ons en daar kan ik niet tegen,ook de verwijten die ze maakt naar mij toe :x
    vreselijk vind ik dat van dr!!
    het is onze keuze en of ze er voor of tegen is wij doen wat ons gevoel zegt en dat is verhuizen...
    en ik zie het helemaal zitten,zeker nu haha :oops:

9. Ooievaar

Ooievaar VIP lid

Jun 22, 2005
    5,245
    0
    0
    Amstelveen
    Hey Denise wat balen meis...
    Fijne schoonmoeder heb jij.
    En net zoals de andere al zeggen.
    Het is het einde van de wereld niet.
    Ik neem aan dat zij toch ook wil zien dat
    haar zoon het goed heeft en dat hij zich prettig voelt

Probeer jij maar rustig aan te doen en gewoon lekker kijken hoor morgen naar die huisjes. Doe wat goed voor je is.

10. PamEnMarcel

PamEnMarcel Actief lid

Jan 30, 2006
    476
    0
    0
    Administrator / Accounting
    Emmer-compascuum
    ;)

Ik wens jullie in ieder geval heel veel plezier met huisjes bekijken! Lijkt me wel heel spannend!

11. Cinderella

Cinderella Bekend lid

Mar 20, 2006
    752
    0
    0
    voed.ass.
    Breda
    Dat is vlakbij!

Veel plezier met huisjes kijken!!

12. pim

pim Fanatiek lid

Sep 22, 2005
    3,970
    0
    36
    Nijmegen
    Gewoon jullie eigen plan trekken. Je schoonmoeder trekt wel bij of .....niet, maar dat is nu niet jullie zorg. Jullie moeten gaan wonen waar jullie denken gelukkig te worden. Veel succes met huizen kijken!

Pim

13. Suusje76

Suusje76 Bekend lid

Apr 8, 2006
    723
    0
    0
    Het eerste wat me te binnen schoot toen ik je verhaal las was: "wat egoïstisch!" Ik zag dat iemand anders dat zojuist ook al heeft gezegd.
    Je schoonmoeder zou juist blij voor jullie moeten zijn dat je man een goede en leuke baan elders kan krijgen. Want dát is toch juist belangrijk voor jullie toekomst en voor de toekomst van haar kleinkind. Kan je man zijn moeder op die manier niet overtuigen? Heeft hij al met haar gepraat hierover?

groetjes Suusje

14. Suusje76

Suusje76 Bekend lid

Apr 8, 2006
    723
    0
    0
    O ja: Sterkte ermee!!!!
    Suusje ;)

15. duikster

duikster VIP lid

Nov 13, 2005
    5,714
    73
    48
    He Denise,

dan kom je vlak bij mij wonen!! Leuk. Nou mijn schoonouders vonden het al vreselijk toen we naar het dorp waar ik vandaan kom gingen verhuizen, wlegeteld 10 kilometer verderop en klaagden toen al dat ze hun zoon nu echt gingen kwijtraken....
    Ach zo zie ja maar weer....
    Ik hoop dat je een leuk huisje kunt vinden naar je zin.

Karin

16. Carmen

Carmen Fanatiek lid

Nov 2, 2005
    1,065
    0
    0
    Peuterjuf
    Haarlem
    He bah meid, wat naar voor je. Echt een rot-situatie! Schoonmoeders..........

17. MamaDenise

MamaDenise Fanatiek lid

Jan 21, 2006
    3,478
    1
    0
    Oosterhout(nb)
    godzijdank is het mn biologische moeder niet :oops:

Enne...Duikster en Cinderella.
    Waar wonden jullie dan?
    Ik kom oorspronkelijk uit Made (lees: Klein gehucht tussen breda en Oosterhout in ;) )

Vandaag niks vernomen van mn schoonmoeder!!
    Ik heb echt dikke schijt aan d rgekregen!
    Ik me niet rot voelen door haar,dat is het niet eens waard!
    Wij hebben ons plan en dat is lekker verhuizen.
    Weg uit Purmerend,en lekker een eigen stekkie hebben in brabant!!!
    En dat pakt ze niet van ons af ;)

18. Cinderella

Cinderella Bekend lid

Mar 20, 2006
    752
    0
    0
    voed.ass.
    Breda
    Ik woon in Breda! :D
    En made ken ik wel, heb er zelf een jaartje gewoond!

19. MamaDenise

MamaDenise Fanatiek lid

Jan 21, 2006
    3,478
    1
    0
    Oosterhout(nb)
    Haha lachen :D
    Ik herken je niet van de foto die je hebt!!!
    Grappig dat je zelfs in Made hebt gewoond :)

20. Daphne

Daphne Fanatiek lid

Jan 1, 2006
    4,615
    0
    0
    Roosendaal
    Probeer je niet te veel op te laten naaien door je schoonmoeder. Het is jullie leven en niet het hare. bovendien zou jouw moeder anders alsmaar heen en weer moeten reizen. En het moet inderaad niet allemaal van 1 kant komen.

Ik heb ook zo'n gezeur gehad met mijn schoonouders. Dat is geëscaleerd en nu zien we ze al bijna een jaar niet meer. Echt heerlijk rustig.

En dat van dat je schoonmoeder zomaar binnen komt lopen: echt belachelijk. Mijn schoonmoeder heeft het 1 keer gedaan en toen hebben we de sleutel terug gevraagd. Voor hetzelfde geld loop je in je blootje ofzow. Jullie huis is van jullie en zij moet maar netjes aanbellen als ze naar binnen wil. Zo een sleutel is voor nood.

Ik woon overigens ook in Brabant :)

Share This Page