wat een brabanders in dit topic haha kei leuk kben wel blij dat we morgen huizen gaan kijken. wil zooooo graag weg hier!!! en heb ik lekker rust wat schoonmoeder betreft
OKEE IK KOOOOOOK eerst zou ze op d ehond passen,toen weer niet,en op het laatste moment weer wel... De trein hebben we nu al gemist omdat mevrouw lekker optijd belde... Wij in de shit.... Nu zegt ze opeens dat ze het wel doet en nu zijn we dus te laat... Als wij om om 22.02 de trein hebben zijn we al te laat voor de bus,We komen er dan om 00.41 uur aan en dan nog een deeltaxi bellen dus weer onwijs veel geld kwijt en dat hebben we nu ff niet... En nu kan ik morgen die huizen weer afbellen of verzetten... Ik zit verdomme te janken van woede.... ZO pissed... Ik ben nog van mn leven niet zo KWAAD geweest!! sorry hoor maar ik heb het helemaal gehad
dan moet ik er om 06.00uur uit en dan 2,5 uur treinen,meteen naar de huizen,dat zijn er 4 over de vervolgens weer 2,5uur terug te reizen,ik trek dat echt niet... Ik heb flinke last van bandenpijn waardoor ik vaak in de nacht wakker raak en om dan vervolgens om 06.00uur eruit te moeten en dan 4 huizen te bezichtigen en dan weer 2,5 uur terug te gaan.... Ook mn vriend zegt dit niet te trekken... Morgen bel ik maar om de afspraken te verzetten. Baal zo gigantisch,keek hier de hele week al naar uit en nu dit. Vind het verdomd typisch dat uitgerekend net mn schoonmoeder roet in het eten gooit op het aller laatste moment :x
balen hoor. Ik hoop dat het lukt om binnenkort dan wel te gaan kijken, want zo houdt ze jullie nog tegen.... Karin
op deze manier houdt ze ons zeker tegen!! Dat is eens maar NOOIT meer! Ben bang dat we die huizen kwijt zullen zijn ivm andere bezichtigingen en mn vriend zit ook nog eens met zn werk. Hij had voor morgen vrij maar dat is nu ook voor niks. Nu moet hij misschien volgende week weer dagen opnemen bij zn werk Toevallig zit mn vriend nu met zn moeder aan de telefoon. Hij zegt net ook nog: Jah ma omdat we niet in Purmerend meer willen wonen en we gaan hier ook niet kopen of huren. Nee ma dat doen we gewoon niet klaar... Ik weet dus weer voldoende... Ze is nu toch bezig met overhalen. Tis ook al de 3e keer dat ze belt in een uur tijd
Ze gooit dus echt alles in de strijd om haar zin te krijgen Weetje , als het op Maandag is of zaterdag mag je je hond wel bij mij brengen hoor !!!!!! Ik woon in Amsterdam Noord en dat is vlak bij Heb zelf ook 2 schatten van honden , dus dat gaat wel goed . Houdt het maar in gedachten voor de volgende keer als je een afspraak maakt . Is dat mens nou helemaal gek geworden Sorry dat ik het zeg , maar vind het een egoistisch kreng (sorry voor de oneerbiedige bewoording , maar zo voel ik het ) . Groetjes Joyce
tja lastig hoor, Ik zou bijna zeggen, morgen een dagje doorbijten en toch maar gaan, maar ja dat kunnen jullie alleen zelf het beste beoordelen of dat haalbaar is. Maar het lijkt me wel heel zuur als de huisjes daardoor aan je neus voorbij gaan. en... in de trein kun je misschien ook nog wel effe je ogen sluiten.... of nadien nog in made blijven en pas zaterdag terug??? Karin
Jah Joyce...ze gooit alles in de strijd helaas. Beetje discussie met mn vriend nu ook,vind ik echt erg Haha en onze hond bij jou brengen...kom je nu mee haha!!! Nee geintje hoor En khen dr al voor vanalles en nog wat uitgemaakt in mezelf Ben echt over de rooie!!! @duikster: Ik kan morgen wel proberen te gaan maar we zitten nu dus echt met de hond... Aan mn schoonmoeder kan ik het niet overlaten want dan zal je zien dat ze straks weer afbelt ofzo.. Helaas willen onze vrienden niet in de nacht op de hond passen,dus dat ze of hier kunnen slapen 1 nachtje of de hond 1 nachtje bij hun is... We kunnen de hond in de nacht gewoon niet alleen laten omdat ze gaat blaffen dan en we in een flatje wonen en we al eerder commentaar hebben gehad van de onderburen dat onze hond zo tekeer gaat als ze alleen is. Dat is eigenlijk het hele punt... We kunnen wel gaan maar de hond die in de nacht de hele flat bij elkaar blaft is gewoon klote... Ppfff,wat een pokkezooitje... Zacht uitgedrukt Heel de dag gehaast voor vanavond en alles geregeld enzo en dan blijkt het voor niks te zijn
tja, probeer wat te regelen. Want een heerlijk huisje in brabant is toch wel veel waard lijkt me!!! Veel succes met een oplossing zoeken, Ik ben benieuwd hoe het afloopt. Nu ga ik echter slapen!! Karin
Kan de hond niet mee naar je ouders? Het is dat ik zaterdag moet werken, anders had je hem naar mij mogen brengen.
Lief van je Cinderella Mn ouders hebben katten en 2 fretjes en laat onze hond dol zijn op katten enzo hehe. die rent er achter aan en wilt er mee spelen enz... Ha dhet al gevraagd en hoe moeilijk mn moede rhet ook vond om nee te zeggen het gata gewoon niet met de diertjes bij hun Ga vanavond ff flink brainstormen haha er moet een oplossing zijn gewoon!!!!
Inderdaad, er moet een oplossing zijn! En anders s'avonds weer terug? Is wel een zware dag dan, maar dan heb je wel naar de huisjes gekeken. Succes!!
Dat is wel een optie maar ik vrees dat ik dat echt niet ga redden. Ben echt doodmoe na zo'n dag. Vorige week hadden we maar 1 huis bekeken en ik was kapot,eerst 2,5 uur treinen en dan bekijken en vervolgens weer terug.. Dat trok ik toen al niet en toen zijn we ook bij mn moeder gebleven die nacht... Ik probeer gewoon de afspraken te verzetten met een griep smoesje. Dat is denk ik het enige wat kan en dan hebben we in ieder geval nog kans dat de huizen niet weggaan
We hebben gelukkig de afspraken kunnen verzetten. Was geen probleem zeiden ze. Ben er wel opgelucht onder!!
Jeeh, wat een situatie zeg! Ik kan me voorstellen dat het moeilijk is om je er niks van aan te trekken. Dat gaat niet als ze er steeds tussenzit. Als ze zo doorgaat verpest ze het alleen maar voor zichzelf. Hopelijk kunnen jullie snel een mooi huisje vinden. Ook hier spreekt een Brabander uit Waalwijk. Erg gezellig hor! Liefs Jenny
Kan je de hond niet voor een dag of desnoods twee naar een dieren pension brengen? Op die manier hoef jij je geen zorgen te maken over de hond, want die word dat goed opgevangen, en hoef je niet opzoek naar iemand anders die kan doggysitten Nee zonder gekheid, zou dat niet een oplossing zijn? Zodat je je volgende afspraken niet hoeft af te bellen en gewoon kan kijken naar een huisje daar. Als ik jou was zou ik eens informeren naar de mogelijkheden. Succes met het vinden van een huisje, laat je niet gekmaken door je schoonmoeder he.....als het erop aankomt, ben jij en je gezinnetje belangrijk en verder niks of niemand he!