Kwaad

Discussie in 'De lounge' gestart door MamaDenise, 10 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaDenise

MamaDenise Fanatiek lid

21 jan 2006
    3.478
    1
    0
    Oosterhout(nb)
    Thanx Jolanda,lief berichtje van je :)

Is wel een goed idee trouwens van die pension voor 1 of 2 nachtjes!
    Zal eens wat informeren,heb nu nog een week de tijd in ieder geval haha!
    Wat mn schoonmoeder betreft,ze zoekt het maar lekker uit hehe!!
    Het is het leven van mn vriend,mij en ons komend kindje en daar gaat het nu om,niet om haar leventje en wat zij wilt!
    Ik ga me vanaf nu af aan ook niks meer aan trekken van haar gezeik om het zo ff te zeggen.
    Ik wil genieten van deze mooie tijd en ik merk ook echt dat ik niet teveel stress moet hebben!
    Ik ga gewoon genieten :D

2. keizerin

keizerin Niet meer actief

Goed zo Denise laat je niet gek maken door haar.
    Mijn schoonmoeder heeft ons ook zo gek gemaakt dat ik haar een paar jaar niet meer had gezien Johan ging wel steeds naar haar toe.
    Toen dacht ik nou laten we het gaan bijleggen hebben we gedaan en na 4 maanden ging ze weer beginnen met resultaat dat Johan haar ook niet meer wil zien en het is nu anderhalf jaar geleden dat we haar voor het laatst gezien hebben maar wij hebben nu veel meer rust.
    We zaten echt de hele tijd in de stress door haar,ze loopt ook veel leugens te verzinnen alleen maar dat mensen haar zielig gaan vinden, maar wat ze bij ons ook altijd deed deed ze ook bij Johan zijn broer en zijn gezin en die zien haar ook al niet meer omdat hun er ook elke keer helemaal gestrest van werden.

Ik hoop dat jou schoonmoeder snel gaat inzien dat ze verkeerd bezig is en ik hoop dat het bij jullie niet zo erg gaat lopen als bij ons want leuk is het natuurlijk niet,maar soms moet je zulk soort beslissingen nemen voor jezelf ik ben blij dat wij het wel gedaan hebben want we hebben nu een veel leuker leven en veel meer rust.

3. Jolanda

Jolanda Fanatiek lid

26 jul 2005
    3.281
    0
    0
    Noordwolde Friesland
    Graag gedaan hoor Denise.

Ik weet wel hoe het voelt, nou heb ik niet in het zelfde schuitje gezeten als jij nu zit, maar ik merk het soms in mijn omgeving, dat mensen zo verschrikkelijk moeilijk kunnen doen, en waarom?

Ik denk dat ze als het er op aankomt zelf niet eens weten!

Zulke dingen zijn gewoon hartstikke vervelend en naar.
    Maar het is wel zo hoor, dat je gezinnetje belangrijk is.
    Ik denk ook best dat je haar best duidelijk mag maken dat als ze zo door gaat, ze jullie allemaal kwijt raakt.
    Misschien dat ze dan haar ogen eens opent en inziet dat ze nu totaal verkeerd bezig is.

Maar ik betwijfel of dat zal gebeuren, als ik het zo lees uit je berichten, is ze bang dat ze haar zoon kwijt raakt, en serieus, je hebt er moeders bij, die niet in kunnen zien dat dat de reden van opvoeding is.
    Je voed je kinderen op, en vroeg of laat zullen ze het ouderlijk huis verlaten of mama dat nou leuk vind of niet.

Ik heb het gevoel dat zij iemand is die dat niet kan loslaten, en helemaal panisch word dat haar zoon ( want van jou trekt ze immers niks aan) in een andere plaats wil gaan wonen.
    En ik denk dat ze op deze manier meer kapot maakt dan dat haar werkelijke bedoelingen zijn.
    Ze kan er waarschijnlijk gewoon niet mee omgaan, en dus gaat ze jullie dwarsbomen en met name jou.

Ik denk dat je best eisen mag gaan stellen, zoals dat jullie best bij hun op visite willen komen, ook als straks hun kleinkind geboren is, maar dat het wel van twee kanten moet komen, en anders hebben ze pech....dan zien ze hun kleinkind maar niet.
    Dus echt de keuze aan hun laten met dat soort dingen.

Het kan met zijn allen heel fijn en gezellig worden, maar wel met regels, en anders blijf je daar maar.

Pff wat een verhaal weer ;)

Kan me er gewoon zo kwaad om maken.

Ik hoop dat jullie je droom huis in Brabant zullen vinden, en dat je schoonmoeder haar ogen gaat openen.

Liefs,

4. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    veel succes volgende week met de huisjes Denise!!
    Ik hoop dat er iets moois tussen zit.
    Karin

5. Chanel

Chanel Bekend lid

19 mrt 2006
    761
    0
    0
    Amsterdam
    Hoi Denise,

Wat een vervelende situatie met je schoonmoeder. Probeer je er niet druk over te maken. Als je vriend en jij je beide niet gelukkig voelen in Purmerend en daarom willen verhuizen. Maar ook vanwege de baan van je vriend is dat jullie keuze. Sorry hoor maar jullie wonen toch samen en krijgen een gezin. Jullie wonen niet met je schoonmoeder en zwager dus zei hebben geen eens recht van spreken. Het belangrijkste is dat je vriend, jij en jullie kindje straks gelukkig zijn. En als dat voor jullie in Brabant is, zou ik zeggen ga ervoor!!! En natuurlijk heel veel succes met woningen bekijken! Zal voor jullie duimen. Wat betreft je schoonmoeder en zwager ene oor in andere oor uit!

Groetjes Chanel.

6. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    Hoi Denise,

wanneer ga je nu kijken???

Karin

7. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

hmm mijn moeder vond het ook verschrikkelijk dat ik 80km verder ging wonen
    en de rest van mijn familie oko

maar heb het idee dat ze er nu allemaal wel redelijk mee kunnen leven en ik ben er toch best heel blij mee

voelt ineens verrassend zelfstandig toch :)
    vind het stiekum wel een prettig idee dat niet iedereen toekijkt hoe ik mijn leventje leef

en iedereen is dubbelblij als ik nu langs kom

denk dat het wel goedkomt uiteindelijk
    maarja.. het is natuurlijk wel even slikken voor dr
    maar het is jullie leven en dus jullie beslissing

8. Floor

Floor Actief lid

21 apr 2006
    355
    0
    0
    Wat een ontzettende rotsituatie!
    Ik herken het wel, alleen ging (gaat?) het bij ons niet om het verhuizen, maar meer het feit dat ik tussen 'haar' en 'haar' zoon in zou staan.

(zoonlief wil liever zelf geen contact meer, maar omdat ik er op aandring dat hij toch af en toe belt of even langs gaat is er nog wel contact)

Blijkbaar ziet jouw schoonmoeder je als een bedreiging, als degene die haar zoon afpakt.

Veel sterkte en ik hoop dat jullie snel een leuk huisje vinden in brabant!

9. Niet meer actief

80 km....ik zit zo'n 300 km bij mijn ouders vandaan, ik zie ze daardoor ook wel heel erg weinig, dus lang leven de telefoon :D

10. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

tja zonder auto maakt het weinig verschil of het 80 of 300 km is :)

althans.. maakt wel verschil.. maar het voorkomt zowieso dat mensen regelmatig op bezoek komen en dergelijke

11. Cinderella

Cinderella Bekend lid

20 mrt 2006
    752
    0
    0
    voed.ass.
    Breda
    Wanneer ga je naar je huisjes kijken?

12. MamaDenise

MamaDenise Fanatiek lid

21 jan 2006
    3.478
    1
    0
    Oosterhout(nb)
    Zaterdag gaan we naar 2 huizen waar het opendag is en maandag hebben we geloof ik iets van 4 huizen staan om te bezichtigen!
    En geloof het of niet maar mn schoonmoeder past zowaar nog op de hond ook!!!!
    Ik heb een vermoeden dat mn vriend een hartig woordje met haar heeft gesproken.
    Hij wil zelf ook graag weg in Purmerend,een heel nieuwe leventje opbouwen en mij en zn komend kindje en genieten van de nieuwe dingen.
    Ik denk dat hij dat haar ook goed verteld heeft en nu heeft ze gewoon geen keus dan het maar te moeten accepteren.
    We gaan immers niet verhuizen naar de andere kant van de wereld en het is het einde van de wereld niet!!
    Denk dat mn vriend en dat eens goed heeft ingestampt bij dr hehe!
    Ik heb wel tegen mn vriend gezegd,Mocht er weer zoiets gebeuren dan ga ik me niet stilhouden!
    Niet dat ik er vanalles uit ga floepen maar dat ik wel mijn mening eens verteld en hoe het nou echt zit.
    Heb geen zin meer om elke keer op mn tenen te lopen als het hier om gaat!!

Liefs!

13. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    fijn hoor Denise, en heel veel kijkplezier zaterdag en maandag!!

Karin

14. Chanel

Chanel Bekend lid

19 mrt 2006
    761
    0
    0
    Amsterdam
    Alvast veel plezier met het bekijken van de woningen :D

15. Daphne

Daphne Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.615
    0
    0
    Roosendaal
    Veel succes bij het zoeken.

16. Cinderella

Cinderella Bekend lid

20 mrt 2006
    752
    0
    0
    voed.ass.
    Breda
    Hoe is het afgelopen met huisjes kijken??
    Zat er iets tussen voor jullie??

Deel Deze Pagina