Ik heb sinds enkele dagen een nare buikpijn...onderaan....zeg maar zo'n kramperig gevoel steeds. Ook moet ik erg vaak naar het toilet...zou dit kunnen duiden op een blaasontsteking denken jullie? (heb geen pijn bij plassen) Ik ga maandag sowieso de vk bellen... Normaal gesproken kan ik prima relativeren..."het zal er wel bij horen, kindje groeit en groeit natuurlijk"....maar nu naast die nare misselijkheidsvlagen en moeheid voel ik me echt een WRAK!!!! Loop vanaf vrijdagavond al in mijn badjas rond Wat kan zwanger zijn zwaar zijn....(zou zoveel overhebben voor weer 1 dagje lekker voelen)
Ik heb dat gevoel ook gehad afgelopen week. Bij de echo bleek dat de dames in stuit lagen en flink op mijn bm-mond en blaas aan het trappelen waren. Daardoor verkrampte het een beetje.. En werd het helemaal hard van onderen. En moet je dus ook veel plassen Bij mij is het met veel rust vanzelf weggetrokken.
Dank je Karel voor je reactie..en wat leuk dat je twee spruitjes krijgt zeg! Ik heb vorige week de 20 wkn echo gehad, heb daar eigenlijk niets over een stuit gehoord, kunnen ze dat al bepalen rond de 20 wkn? (zie dat jij 21 wkn bent)... Merk trouwens vandaag een enorme duizeligheid ook bij mij...hmmm iets nieuws weer.... Ik las net iets van een lage bloeddruk? Weet iemand wat je daar tegen kan doen? Groetjes
Ze noemen het vaak rond die tijd nog geen stuit, omdat ze nog genoeg ruimte hebben om te draaien. Pas rond 30 weken noemen ze het zo. Misschien is het anders bij tweelingen. Ik heb hetzelfde, voetjes liggen naar beneden en daardoor heb ik vaker last van krampen/steken. Gelukkig kijkt de VK hier altijd de urine na op sporen van ontsteking en was alles goed. Je kunt het altijd even laten controleren, dan ben je zeker van je zaak! Lage bloeddruk is niet zo veel aan te doen, behalve dropjes eten. Maar ook geen kilo's natuurlijk. Rustig opstaan, jezelf tijd geven om in evenwicht te blijven en verspreid over de dag eten, dat zijn de enige dingen die ik je zou mee kunnen geven. Lastig he, zwanger zijn? Maar wel leuk
Hihi, als ik duizelig ben eet ik altijd iets zouts.. Dat helpt een beetje Ik heb trouwens ook vaak het pijnlijke gevoel wat jij beschrijft.. En heel vaak de drang om te moeten plassen, maar dan zit ik op de wc en dan moet ik helemaal niet:s Ik voel wel dat mijn baby heel erg actief is. Misschien raakt de blaas daardoor wat geïrriteerd? Ik heb mijn urine vorige week nog laten controleren, toen was er niets aan de hand.
Bedankt voor de tips, echt fijn. Ik wist niet dat je je urine ook bij de vk kon laten testen op evt. ontsteking...ga ik vlg week dinsdag meteen vragen als ik weer op controle moet. haha...merken jullie ook dat de toiletrollen opeens dubbel zo hard gaan?? Iedere keer zo'n klein plasje (of druppeltje soms ) maar natuurlijk wel even vegen Loop ik weer met mijn familiepak wc-rollen....hihi.. Inderdaad lastig, maar zeker leuk Gentle... erg bijzonder allemaal jeetje...