Ik lijd al 2 weken aan slapeloosheid. Geraak helemaal niet in slaap, lig te draaien en te keren, als ik dan in slaap geraak, duurt het mooie liedje niet lang. In de dag loop ik hondsmoe rond en nog slaag ik er niet in langer dan een uurtje slaap te hebben. Wordt stilaan een wrak! Is dit een kwaaltje of zo? Zijn er nog dames aanwezig die hier last van hebben? Jezus! Al die berichten die ik al heb gepost, is net of ik de eerste keer zwanger ben en geen flauw benul heb van wat me te wachten staat... Het is al de derde zwangerschap, maar deze kwalen en gevoelens heb ik helemaal niet ervaren tijdens de vorige 2 zwangerschappen. Vraag me af of het een slecht voorteken is, of gewoon een lastige zwangerschap. Ik loop er gewoon radeloos en moedeloos bij Rothormonen :x
Ja ik heb er ook veel last van.. Gelukkig niet elke nacht maar wel regelmatig.. Soms ineens een nacht dat ik goed slaap.. Er zijn trouwens wel meer dames die daar last van hebben. Er zijn hier 's nachts ook mensen online.. Is wel grappig want dan weet je dat je niet de enige bent die de slaap weer eens niet kon vatten.. Wat mij trouwens soms helpt is er gewoon even uit gaan en wat gaan doen. Even op de pc, spelletje, tv kijken en dan slaap ik daarna nog wel eens makkelijk in.. Misschien een tip?
k weet het ook niet joh slaap normaal zoweg nu ook niet en heb dan ok nog eens buikrampe? zere tepel.. maja. k hoorde wel dat je minder slaapt..okal ben je moe..off? wat zou ut zijn allemaal raar
Nah, maandag gaan slapen rond 3u 's nachts, die ochtend om 7 uur uit mijn bed om de kids naar school te doen (in die 4 uren dat ik in bed lag hooguit een uur geslapen), om half 10 trug bed in, om 15 u wakker geworden (de klok niet gezien tussen half 12 en 14u, dus waarschijnlijk een beetje geslapen). Dinsdag om 4u30 naar boven gegaan, om 7u opgestaan voor kids(gewoon wakker gelegen), om 8.30u bed in, om 17u wakker geworden en in die tijd dan toch de volle 3 uur kunnen slapen. Ik heb sinds gisteren 17u nog geen oog dicht gedaan. Heb de hele nacht voor de pc gezeten en kruisjessteek gedaan. Stikkapot ben ik, geraak gewoon niet in slaap! Op 56 uur tijd dus amper 5 uur geslapen, om gek van te worden ](*,) Heb net naar m'n dokter gebeld en die zegt dat ik straks naar de apotheek moet om sedinal plus druppels, er 30 in wat fruitsap doen en m'n bed in kruipen. Normaal zou ik daarvan moeten kunnen slapen. Is iets op basis van kruiden dat kalmerend werkt en geen kwaad kan voor de baby. Ik ga de kids wakker maken en klaarmaken voor school. Van daaruit onmiddelijk naar de apotheek en eens uittesten en zien of het werkt, en àls het werkt best niet te lang slapen of ik raak deze avond wéér niet in slaap. Hoogstwaarschijnlijk tot straks...
HAHAHA en ik heb de slapeloosheid al sinds mijn eisprong...normaal lig ik en val ik in slaap en wordt pas wakker als de wekker al tig keer is gegaan en nu ben ik dus ook heel erg moe...
Ben om 9u in mijn bed gekropen mét die druppeltjes en had voor alle zekerheid de wekker gezet om 16u. Een geluk dat ik dat heb gedaan; heb geslapen als een roosje! Doet dat deugd, voel me al een heel stuk beter