Negatieve testen

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Belly12, 20 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Belly12

Belly12 Lid

7 feb 2015
    9
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo,

Ik weet het allemaal even niet meer.

Half oktober ben ik gevingerd en daarna heb ik 1 keer bruin bloedverlies gehad ipv menstruatie. Eind november werd ik gewoon ongesteld, maar had ik van alles op internet gelezen en heb ik mezelf flink bang gemaakt voor een zwangerschap. Dus heb ik in december 2 x een test gedaan, beide negatief maar toch bleef het gevoel van straks ben ik wel zwanger. Nu ben ik half februari naar de dokter geweest omdat ik mij nog steeds erg ongerust maakte, maar die zegt ook het kan absoluut niet. (Niks onderzocht) Alleen mijn probleem is dat mijn laatste menstruatie 30 januari is geweest.. Normaal ben ik het heel onregelmatig maar niet langer dan 6 weken.

Iemand die misschien een idee heeft hoe dit kan en is het slim als ik toch nog langs de dokter ga.

Voor de duidelijkheid; ik wil absoluut nog niet zwanger zijn vandaar dat ik alles wil uitsluiten

2. Debbi86

Debbi86 Bekend lid

14 jan 2013
    511
    0
    16
    NULL
    NULL
    Maar je zegt ik ben gevingerd ?
    Verder geen sex gehad dan ?

3. Belly12

Belly12 Lid

7 feb 2015
    9
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee, ik weet dat het dan ook in theorie niet zou kunnen maar het gevoel is zo sterk

4. Debbi86

Debbi86 Bekend lid

14 jan 2013
    511
    0
    16
    NULL
    NULL
    Nee dan zou ik inderdaad 100% zeker zeggen zoals wat de dokter zegt
    Dat het gewoon onmogelijk is dat je zwanger bent !

Uit ze vinger komt namelijk een sperma ahha sorry hoor

5. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

#5 Be Happy, 20 mrt 2015
    Laatst bewerkt door een moderator: 20 mrt 2015
    Klinkt hard, maar volgens mij praat je jezelf een schijnzwangerschap aan en ja, dan kan je menstruatie wegblijven.

Gezien je berichtjes (je hebt zelfs gepost in het "Buikfotootjes-forum"! :$) lijk je er heilig van overtuigd zwanger te zijn van vingeren. Dat kan echt niet. Of hij moet jou gevingerd hebben met zijn penis.

Temeer je negatieve testen hebt en af en toe ongesteld bent, ben je dus niet zwanger. Wat de dokter ook zegt.

Enne....tijdens de hele zwangerschap test je positief met een zwangerschapstest trouwens.

Denk gewoon dat je last hebt van zeer onregelmatige cyclussen en daarvoor kun je wel hulp inroepen van een gynaecoloog mocht je dat willen.

Geloof je nog steeds dat je zwanger bent, ga dan naar een echobureau en laat een echo maken. Dan zie je met eigen ogen dat er echt niks aan de hand is. Dat is volgens mij de enige manier voor jou zodat je echt zeker weet dat je niet zwanger bent. Het met eigen ogen op een echo zien.
    Laat dan ook een echofoto afdrukken voor jezelf als een soort van backup voor als je nog steeds denkt zwanger te zijn van het vingergebeuren van vorig jaar oktober.

Kijk hieronder voor echobureaus:
    https://www.google.nl/search?q=echobureau&ie=utf-8&oe=utf-8&gws_rd=cr&ei=LekLVbrTIcrmatjBgJgF

Succes!

6. Belly12

Belly12 Lid

7 feb 2015
    9
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ah heel erg bedankt voor je bericht!
    Ja ik weet dat ik het mezelf aanpraat, ik weet absoluut niet waarom het niet tot me doordringt..
    Echo heb ik ook over na lopen denken maar dat vind ik eigenlijk te ver gaan.... Ik hoop dat ik binnenkort gewoon ongesteld word en dan is mijn gevoel hopelijk weg

7. Raap me op.

8. Lovelymommy84

Lovelymommy84 Fanatiek lid

27 dec 2014
    2.069
    1
    0
    Gelderland
    Op 7 febr. Gaf je aan nog gewoon ongesteld te worden/te zijn...

Ik ben niet snel t type dat in iemands berichten geschiedenis gaat kijken maar kon t nu echt niet laten...

9. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Van een vinger word je niet zwanger, nee..

10. Kolovski

Kolovski Niet meer actief

11. Fenne34

Fenne34 Actief lid

19 mrt 2015
    467
    113
    43
    NULL
    Tilburg
    Hallo Belly,

Wat vervelend dat je je zo'n zorgen blijft maken. Ik denk dat je huisarts gelijk heeft hoor. Het klinkt in mijn oren echt als onmogelijk.... Maar ik denk dat jij dat zelf ook best wel weet, alleen dat je gevoel je voor de gek blijft houden.

Ik ben het volledig eens met Be Happy.

Is het misschien een idee om met je huisarts te gaan praten of je niet bijv aan de pil o.i.d. kan (geen idee of je al zoiets hebt geprobeerd en naast de pil zijn er nog vele andere opties, dus kijk samen met je arts wat eventueel bij jou past). Dan word het misschien wat stabieler voor je en krijg je daar misschien wat meer rust door.

Ik denk dat een bezoekje aan je huisarts in elk geval geen kwaad kan, al is het maar om je onrust te bespreken.

12. mamavanseth

mamavanseth Actief lid

13 jul 2008
    145
    2
    0
    Zingen
    Overrijssel
    Werkelijk.....

Begin eens met een boekje over de bloemetjes en de bijtjes.....

13. momo83

momo83 Bekend lid

17 jan 2015
    626
    0
    0
    Ik kon t niet laten toch even te moeten lachen. Belly12 hoe kom je r toch bij dat je zwanger kunt worden van vingeren! Heeft iemand jou ooit uitgelegd hoe je zwanger wordt?

Bij deze, zwanger wordt je alleen door penetratie en als r een zaadlozing dan heeft plaats gevonden zonder condoom!

14. Winterkindje

Winterkindje Niet meer actief

:D:D
    Duidelijker kan niet.

15. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    of als die kaduuk is gegaan erbij :p maar idd... laat je in hemelsnaam goed voorlichten

16. Eki

Eki Fanatiek lid

20 jan 2012
    2.127
    1
    36
    :(:(
    Ik hoop maar dat het cijfer achter je naam je leeftijd is, je komt namelijk echt over als een 12 jarig meisje.
    En nee, je bent niet zwanger ;)

17. zonnestraal21

zonnestraal21 Niet meer actief

Nha van vingeren word je echt niet zwanger.. Of je bent uniek zou ook nog kunnen natuurlijk n

18. Vdvl95

Vdvl95 Niet meer actief

Whahah

19. Jackie87

Jackie87 VIP lid

6 aug 2013
    5.496
    2.948
    113
    Lieve meid,
    Ik wil niet onaardig overkomen maar als je niet weet waar je wel of niet zwanger van kan worden (en vergeet de SOA's niet), kun je beter niet seksueel actief zijn!

20. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    Geen zorgen, de kans is 0 dat jij binnenkort e en baby krijgt.

Verder denk ik dat sommige mensen ( nee niet iedereen) wat vriendelijker mogen reageren. Waarschijnlijk is dat meiske oprecht ongerust

Deel Deze Pagina