Rood bloedverlies met ong 6 weekjes??

Discussie in 'Miskraam' gestart door Mommy89, 14 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mommy89

Mommy89 Lid

13 jun 2010
    21
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

Ik ben me net rot geschrokken. Stond onder de douche en verloor een klein beetje 'vers' bloed. Eerder vanochtend had ik heel even een menstruatie achtig gevoel, maar dat had ik ook toen ik ongeveer 3 weekjes zwanger was dus ik zocht er nog niks achter.
    Tot ik net dat bloed zag. Ik heb meteen de gynaecoloog gebeld en ze zegt dat ik te vroeg in mijn zwangerschap zit om te kijken met een echo of het vruchtje nog leeft. Ik moet wachten tot mijn afspraak van volgende week maandag. Ben ontzettend geschrokken en bang. Meer mensen die dit meegemaakt hebben en zoja, wat bleek het uiteindelijk te zijn bij jullie??

Mommy89

2. Berretje27

Berretje27 Fanatiek lid

30 nov 2009
    1.769
    0
    0
    Sales
    ZuidHolland
    Jeetje dat is echt even schrikken zeg! maar maak je niet te druk, dat is helemaal niet goed voor jezelf en je babytje!
    Menstruatiepijnen heb ik de hele 12 weken die ik zwanger was gehad, en dat hebben heel veel meiden! Dat ik een miskraam heb gehad zegt daar niks over.
    Er zijn ook meer meiden die bloed verliezen, dit kan gewoon nog een beetje innestellingsbloed zijn, of een vaatje dat geknapt is....maak je neit teveel zorgen. Mocht je echt nog meer bloed gaan verliezen en ook bloedproppen enzo, dan kan het betekenen dat het niet goed gaat, maar ga daar nog niet vanuit meis!

Heel veel sterkte!

kuskus

3. s1986

s1986 Niet meer actief

Inderdaad kan er niks aan toevoegen blijf rustig en lees mn topic even. Mega veel bloederverlies en toch goeie echo;) Geeft misschien een beetje hoop??

4. Mommy89

Mommy89 Lid

13 jun 2010
    21
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Berretje27: Bedankt voor je reactie. Wat erg voor je dat het alsnog een miskraam geworden is..
    Is dat nu nog mogelijk, een innestelingsbloeding?? Ik dacht dat ik die al gehad had 2 of 3 weekjes terug..

@ s1986: Jij ook bedankt voor je reactie. Ik heb je verhaal gelezen. Wat geweldig voor je! Echt super dat het er nog zit. Het geeft me idd wel weer wat hoop, maar ik blijf toch wel een beetje angstig.. Ik ga regelmatig controleren of ik nog bloed, maar tot nu toe gelukkig niet. Op naar de volgende echo en duimen maar!

5. s1986

s1986 Niet meer actief

Heel begrijpelijk hoor!! Wanneer had je je eerste echo staan? Word een spannende tijd! Als je het nou echt niet vertrouwd kan je je gyn of vk bellen en kunnen ze m eerder zetten!! Ben jij uit de stres is beter voor beide he;)
    De bloeding bij mij kwam waarschijnlijk door de innesteling. Een flinke ader beschadigd daar. Al vraag ik me nu wel ns af of het geen mk kan zijn van het 2e cryo? Maar daar vraag ik de volgende keer wel naar!!

Sterkte daar met wachten en rustig aan!!!!!

6. Mommy89

Mommy89 Lid

13 jun 2010
    21
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn 3e echo inmiddels staat gepland voor a.s. maandag. Moet dus nog een hele week wachten voordat ik weet of het goed zit :(
    De gyna zei vandaag dat ik echt niet eerder terecht kan dan maandag, omdat ze nu toch niet veel zouden kunnen zien (ben nu zo een 6 weekjes). Ik had bij 4 en 5 weken een echo, omdat ze niet wisten hoe ver ik was. Deze week dan geen echo en volgende week (ong 7 weekjes) krijg ik dan weer een echo.. HEEL spannend ja!!

Berretje had het eerder ook al over een innestelingsbloeding.. Ik dacht dat je die alleen net na de bevruchting kon hebben??
    Hmm.. Ben idd ook wel benieuwd wat het bij jou geweest is.. Als je meer weet, geef een gil! :)
    In de tussentijd hou ik me rustig en ga ik flink duimen dat het allemaal goed zit..

Deel Deze Pagina