gisterenochtend had ik bij het afvegen na het plassen helder rood bloed. paniek! Ik heb meteen de huisarts gebeld om te vragen wat ik nu moest doen. Ik kon 20 minuten later al terecht bij mijn eigen huisarts. na wat voelen en kijken dacht ze dat ik een buitenbaarmoederlijke zwangerschap had. Nou toen sloeg de paniek pas echt toe....... Ik werd met spoed doorverwezen naar het ziekenhuis. 23 wachtende voor me om bloed te prikken. al met al ging het toch redelijk snel. een kwartier later kon ik bij de gynaecoloog terecht..... pffffffffffffffffffff wat een spanning allemaal. Hij zag een hartje kloppen! thank god! het vruchtje zat IN de baarmoeder en niet daarbuiten.................... alles was goed! Ik was alleen 4 dagen minder lang zwanger dan dat ik dacht....... Ik wil iedereen die ook maar iets raars voelt of bloedverlies heeft meteen contact op te nemen met de verloskundige of de huisarts. op deze manier ben je snel van je onzekerheid af..... Groetjes
Oh, ik heb met m'n adem ingehouden je berichtje aangeklikt en gelezen! Wat ben ik opgelucht dat het goed is gegaan. Dapper van je dat je zo snel actie hebt ondernomen en fijn dat je goed doorverwezen bent. Gelukkig heb je nu wat zekerheid en kun je weer even ontspannen. Veel geluk met je zwangerschap verder! Geniet er van!
Wat fijn dat je huisarts er meeteen op reageerde! De mjine zij (een vrouw) dat word een miskraam, ik dahct du dat het niet goed was en toen ik ging (ziekenhuis)om te kijken of alles schoon was ,zagen we wel dekelijk een levend embryotje en ben inmiddels 20 weken.
OEFFFF dat was schrikken! Ben blij dat alles nu toch goed is! konden ze nog verklaren waar het bloed vandaan kwam?