hallo allemaal, nu was ik benieuwd hoe ik nu mijn vruchtbare dagen kan berkenen heb 19 maart een curetage gehad en 27 april een test gedaan om te kijken of het hormoon al uit mijn lichaam was... dat was niet zo kwam nog een 2e streepje niet donker maar toch... nu heb ik vanmorgen weer een test gedaan en nu dus alle hormonen echt uit mijn lichaam!... moet ik dan vanaf vandaag 28 dagen rekenen tot mijn nod dag of gewoon uitgaan van 19 maart en dan 28 dagen? wie o wie weet wat en hoe? bedankt alvast....
Natasssie, Je kunt pas een cyclus gaan berekenen als je voor het eerst na de curretage ongi bent. Dan geldt weer de eerste dag van de ongi als de eerste dag van de cyclus. Tenminste, dat is mij verteld na mijn curretage. Even wachten dus nog... je kunt wel gewoon klussen. Hebben ze jou niet verteld dat je de eerst maand moet wachten met zwanger worden? Groetjes Natascha
ze hebben gezegd zordra het bloeden gestopt is kan het geen kwaad.... en na ruim 1 dag verloor ik al geen bloed maar week daarna nog wat oud bloed toen niet meer... is alleen gezegd dat het moeilijk zal zijn met berekenen vandaar dacht ik hier zitten slimme mensen die weten het vast en zeker wel... maar ik wacht wel gewoon af dan heb verder geen haast nou ja beetje dan en niet geschoten is altiijd mis zal maar zeggen dan... bedankt voor het antwoorden in ieder geval
Ik zie dat jullie al een kindje hebben? Bij ons was het de eerste keer meteen raak, en na een paar weken ook weer mis. Wij hopen, net als iedereen hier, snel op een wondertje. Zoals al gezegd, je kunt klussen deze periode, maar veel vrouwen krijgen in de periode van de curretage tot de eerste ongi, niet eens een ei. Succes ermee. Natascha
we hebben inderdaad al een kleintje... maar dan maar afwachten op me ongi gewoon.. zal over 2 weken eens vragen heb ik coonttrole van me curretage.. eens vragen hoe en wat nu wel mag en niet bedankt nogmaals en hopelijk is jet voor jullie snel weer raak!