Wie kan mij antwoord geven. Als je zwangerschapstest nog licht positief is na een miskraam. Kan je dan uberhaupt wel weer zwanger raken? Ik wilde met ovulatietesten gaan werken maar dat heeft nu ook geen zin meer.
Ik testen twee weken na mijn miskraam negatief. Je lichaam heeft even de tijd nodig om al de hormonen te verwerken. De eerste cyclus na een miskraam kan ook langer duren.... In mijn geval was de eerste cyclus korter, maar ik had geen eisprong, tweede cyclus was ook korter dan normaal maar wel met eisprong en toen was het wel raak. Wat ik wil zeggen is.. het ligt eraan... je lichaam geeft zelf aan wanneer het er weer klaar voor is
Met ovutesten werken nu, geeft idd de kans dat ze gewoon op het HCG reageren en dan weet je nog niks... Maar: je kunt al wel een eisprong hebben, ook al heb je nog HCG in je urine. Het verschilt namelijk van vrouw tot vrouw bij welke waarde aan HCG je cyclus weer op gang komt. Na mijn eerste miskraam had ik 2 weken later de eerste negatieve test en een week daarna m'n ei weer. De tweede keer had ik pas na 5 weken een negatieve test weer, maar een week daarvoor alweer een eisprong. Als je er gelijk weer voor wilt gaan, zou je kunnen gaan tempen: dan kun je iig terugzien wanneer je ei geweest is. Kun je tot die tijd gewoon regelmatig aan de bak met je man, en zodra je ei geweest is, kun je terug op de lol-modus
@rozemarijke. Bedankt voor je reactie. Alleen tempen heeft weinig zin. Ik hwb qisselwnde diensten dus sta wisselende tijden op. Dat zou betejenwn dat ik elke dag 6u zou moeten tempen. Dat is niet echt handig.