Hier meer dan 8 weken zwanger en weinig last van kwaaltjes. Wel enorm gevoelige borsten en last van een hongergevoel zowat de hele dag maar verder niks noemenswaardigs. Ik klaag dus niet 😉
Net zwanger, toch al best wat kwaaltjes Honger, vlaagjes misselijkheid, zwaar gevoel in mijn onderbuik, krampjes en lekker emotioneel. @dotje: bij mijn eerste twee zwangerschappen voelde ik me ook zo: alsof ik wekenlang met een flinke buikgriep rondliep, alleen dan zonder de koorts. Na ongeveer 15 weken werd het minder. Hopelijk knap je snel weer een beetje op.
@bloeme .. Hoe ging je ernee om ? Want af en toe weet ik het echt niet meer ! Gister een drukke dag gehad dus 3 keer raden.. vandaag dus echt plat ! Normaal neem ik tegen 16.00 een paracetemol nou ik begon vanochtend om 09 00 gelijk al omdat ik me zo ziek voel ! Wat fijn dat deze zwangerschap wat beter gaat !! Xxx
@dotje Pff..hoe ik ermee omging... Volhouden Bij mijn eerste zwangerschap had ik veel meer last van de misselijkheid. Bij de tweede door ervaring geleerd om het vooral rustig aan te doen. Sochtends snel opstaan, snel douchen, snel eten (want ik wilde op tijd op mn werk zijn) zorgde er alleen maar voor dat ik niet veel later kotsend boven een teiltje hing. Dus: rustig aan doen, de hele dag door kleine beetjes eten (ook als je zo beroerd bent) en lief voor jezelf zijn. Als jij je beter voelt als je plat op bed ligt, doe dat dan ook en voel je niet schuldig. Maar het is gewoon niet leuk, zit nu trouwens ook misselijk op de bank