kwaaltjes in de cyclus topic

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Nachtzon, 17 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. silly88

silly88 Fanatiek lid

11 jan 2010
    1.429
    0
    0
    hoi allemaal ,

mijn cyclus loopt vanaf 1 jan'10. ik ben 30-12 gestopt met me pil.
    van 1-5 jan gewoon normaal ongesteld maar op 8 jan. ineens een uur ongesteld .

11 jan had ik roze afscheiding. was ook weer nieuw:(
    15 jan ineens buikpijn.veel steken links en rechts(neem aan eisprong) dagen erna werd buikpijn alleen maar erger.als ik over een heuvel heen reed met mijn scooter deed heel me onderbuik pijn. steken bij me liezen.
    19 jan. pijnlijke tepels
    20 jan. me buikpijn werd nog veel erger. het hele linker onder stuk van me buik deed zeer ook richting lies.veel gerommel in darmen.
    21 jan. buikpijn verdwenen alleen nog af en toe steken. pijnlijke tepels houden aan en darmen blijven bezig.
    22 jan. opgezette harde buik en af en toe steken (verspreid over de dag) pijnlijke tepels..erg vervelend. blijf lekker met me bh aan lopen want als er een shirtje langs gaat doen me tepels heel erg zeer en als er ik op druk ook

zou het ontpillen zijn..wennen aan een cyclus zonder pil..of toch iets meer..?;) even afwachten :p wel moeilijk hoor en dan zit ik pas in ronde 1 ben gewoon zo nieuwschierig:)

2. lautjep

lautjep Niet meer actief

ik heb nu links onderin mijn buik het laatste uur buikpijn, straalt door naar linker been. ik zal nu wel ongesteld gaan worden. ik blijf nog even hopen. er is nog geen bloed.
    duim duim duim

3. silly88

silly88 Fanatiek lid

11 jan 2010
    1.429
    0
    0
    oja ik heb sinds gister ook veel last van me onderrug:)

groetjess

4. P26

P26 Niet meer actief

hoi silly,

toen ik net van de pil afwas heb ik echt de meest rare dingen gehad. Onder andere hele zere tepels. Mijn tepels zijn ook wat groter geworden. Elke cyclus weer dachten we dat ik wel zwanger zou kunnen zijn, mede ook omdat iedere cyclus langer werd.
    Ik hoop voor je dat het wat goeds betekend, maar het kan idd ook ontpillen zijn.

5. Sammy79

Sammy79 Niet meer actief

Hallo, over ongeveer 9 dagen kan ik testen. Ik heb op het moment niet echt kwaaltjes. Wel duidelijk deze maand mijn eisprong gevoeld. En erg last van puistjes deze maand. Vorige maand de week voor mijn nod veel krampjes en steekjes gehad maar werd gewoon ongi. Dus dat zegt ook niet alles.

Kijken hoe het verder verloopt de komende dagen.

6. P26

P26 Niet meer actief

vandaag hetzelfde als gisteren.

7. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

10 nov 2009
    4.523
    0
    0
    Sinds 3 dagen is mijn broekje steeds nat? (plas toch echt niet in m'n broek hoor:p) het heeft verder geen kleur/geur..
    En wat buikpijnachtig zeurderig, maar geen ongi achtig gevoel, ja lastig te omschrijfen. eispring heb ik al gehad dus dat kan het niet zijn
    Herkend iemand dat?

8. silly88

silly88 Fanatiek lid

11 jan 2010
    1.429
    0
    0
    ik hou er zeker rekening mee dat het komt door ontpillen. ik wacht ook maar gewoon tot ik (waarschijnlijk) ongesteld word want weet niet hoelang me normale cyclus duurt. slik al jaren de pil dus ik moet even afwachten, meer kan ik niet doen.
    word wel gek van me tepels zeg...er zitten op me tepels ook ineens een soort rare witte stipjes :S en nog steeds steken en soms een beetje een ongesteldheids gevoel al de hele week

groetjes

9. P26

P26 Niet meer actief

nog steeds hetzelfde. Wel nog af en toe een vervelend gevoel in de onderbuik. Ook ben ik sinds gisterenavond chagrijnig.

10. ano

ano Fanatiek lid

12 jul 2009
    2.296
    351
    83
    chagerijnig,hier nog een al 3 avonden op rij.
    Erg gezellig:$

11. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    hier ben ik echt in een snoepfase, zal een beetje moeten opletten, anders gaat mn lijn (ookal is die rond) eraan :p

12. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

10 nov 2009
    4.523
    0
    0
    heb helemaal niks geen kwaaltjes:O:O dat word denk ik naar ronde 4:(

13. tweede poppie

tweede poppie Actief lid

17 sep 2009
    201
    0
    0
    NULL
    NULL
    errug sago (arm ventje) haha

en rare bloeding van8 dagen niet meer dan een paar veegjes!!

en pijn in me onderrug,,,

kan een innestelingsbloedng trouwens 8 dagen duren>??>>>???

liefs en succes met zwanger worden

8tje en heb je al een test gedaan>>>???

14. ano

ano Fanatiek lid

12 jul 2009
    2.296
    351
    83
    ik weet nie hoelang een innestelbloeding kan aanhouden.

15. silly88

silly88 Fanatiek lid

11 jan 2010
    1.429
    0
    0
    ik ook..maar dat ben ik wel vaker :)

aardig dikke witte geurloze afscheiding.. ik weet niet wat me lichaam allemaal aan het doen is maar dit is ook weer nieuw

groetjes

16. tweede poppie

tweede poppie Actief lid

17 sep 2009
    201
    0
    0
    NULL
    NULL
    LES 1

vertrouw nooit op je lichaaam

o jeee elke keer weer iets nieuws

liefs'

17. leyshena

leyshena Fanatiek lid

2 jan 2010
    1.959
    0
    0
    helpende niveau 2 in opleiding
    midden nederland
    @leeuw86 die natte onderbroek had ik ook gehad was ook misselijk overgeven alle symptomen ook witte puntjes op de bortst..1 posi test..de vlgnd dag negatief..volgens de huisarts misschien lh hormoon dat reageerde op de zw schapstest..bloeduitslag was ook negatief.

maar goed alle klachten dus..maar na 9 dgn overtijd flinke menstruatie..

iedereen succes hoor het kan zo maar wel zo zijn maar niet teveel verwachten ivm teleursteling daarna alst niet zo is..
    heb het dus meegemaakt en is niet zo leuk

succes meiden!!!

18. silly88

silly88 Fanatiek lid

11 jan 2010
    1.429
    0
    0
    zal het onthouden. het is gewoon spannend nu. als ik ongesteld ben geweest dan denk ik vast de volgende keer; dat heb ik vorige keer ook allemaal gehad en toen was ik ook niet zwanger.
    ik ga er zoiezo niet vanuit. het zou leuk zijn, maar er is geen haast bij

19. P26

P26 Niet meer actief

en voor de verandering. Nog geen nieuwe kwaaltjes. Morgen bellen voor de bloeduitslag.

20. ano

ano Fanatiek lid

12 jul 2009
    2.296
    351
    83
    Spannend p26.
    Ik vroeg net in ei voorbij nu wachten hoe het met je was!!

Deel Deze Pagina