kwaaltjes in de cyclus topic

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Nachtzon, 17 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sammy79

Sammy79 Niet meer actief

Nog steeds wat last van puistjes en verder erg moe. Maar ja dat hoeft niet op een zwangerschap te duiden. We wachten het maar af............................

2. Sammy79

Sammy79 Niet meer actief

wat krampjes in mijn onderbuik. Maar het kunnen natuurlijk ook m,n darmen zijn;)

3. P26

P26 Niet meer actief

Bloedtest negatief. Op naar de volgende ronde. Ws over op IVF

4. music4life

music4life Niet meer actief

ik kan geen peil trekken op mijn cyclussen ,,,en mn ovu testen vinden maar geen ei,,,,maar goed we klussen bijna om de dag dus we hopen hopen hopen

5. Sammy79

Sammy79 Niet meer actief

Hier nog steeds krampjes en s'avonds pijn in mijn rug. Verwacht niets maar we blijven natuurlijk hopen.

6. dotje24

dotje24 Actief lid

24 jan 2010
    105
    0
    0
    dordrecht
    Hi all!
    ook ik loop met opgezette en pijnlijke borsten (vriendlief had ineens nog meer interesse in mn boobies :D), mn tepels zijn wat groter, ben afgelopen week behoorlijk moe. Heb vandaag een weeïg gevoel in mn onderbuik, voelt als beginnende kramp. Zou normaal gesproken zo tegen het weekend ongesteld worden... Is onze eerste ronde en vind het nu wel spannend worden hoor. Had me echt voorgenomen lekker relaxed te doen en het allemaal wel op zn beloop te laten gaan. Maar met een babyboom in mn omgeving springt er veel door je hoofd!

Wat een beleving zeg het vrouwenlichaam! ;)

7. Pina82

Pina82 Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.096
    0
    0
    Moederen
    Tussen de bolletjes
    Oh Dotje herkenbaar ! alles (nog) geen zere boobies.

8. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    hier iets heel raars beleefd... enkel maar 3 dagen ongesteld geweest, normaal 5... nu op dag 10 (dus gisteren) na het klussen beetje gebloed (we hadden ervoor al eens geklust en toen was er niets)
    vandaag altijd bloed bij het afvegen, mn tepels doen pijn (weer dit bijtend gevoel zoals in de kou te staan) en megakietels, weet niet of het wat beteend, mar we wachten gewoon af :)

9. leyshena

leyshena Fanatiek lid

2 jan 2010
    1.959
    0
    0
    helpende niveau 2 in opleiding
    midden nederland
    zo spannend allemaal zeg

ik heb de menstruatie al achte de rug we hebben tot nu toe om de dag geklust..dus ook hopen hopen hopen

xx

10. missnanda

missnanda Bekend lid

26 okt 2009
    510
    1
    18
    Verzorgende IG
    Regio Emmen
    Hier ook enkele kwaaltjes.
    Krampen in mijn buik, gevoelige borsten en veel witte afscheiding:$

11. linda26

linda26 Bekend lid

11 dec 2007
    760
    0
    16
    Leuk topic, ik haak ook even in als het mag,

Ik zit nu 3 dagen na vermoedelijk ei, en heb soms wat steekjes links onderin m'n buik, maar dat had ik vorige maand ook. Verder niks bijzonders. (das op zich al bijzonder genoeg ;))

12. silly88

silly88 Fanatiek lid

11 jan 2010
    1.429
    0
    0
    alles bij mij nog steeds hetzelfde. dinsdag waren al me kwaaltjes ineens minder of weg. veel minder zere tepels ,geen steken meer,geen opgezette buik. volgende dag..alles weer terug. alleen zijn me aders iets beter zichtbaar op me (.)(.) en ze zijn iets gegroeit (me vriend zei het ook al). vandaag dag 28 dus wacht het maar gewoon af.

13. ano

ano Fanatiek lid

12 jul 2009
    2.296
    351
    83
    en vanochtend was ik al om 4 uur wakker omdat ik kotsmisselijk was.
    nu hopen dat t een goed teken is en niet dat ik ziek word

14. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    ik ruik heel streng onderaan :S ik was me nu al 3 keer dagelijk, maar het schijnt dat het echt van binnen in me komt :S (sry voor gore details...)
    verder zijn tepels ng steeds gevoelig :)

15. PeaceLove

PeaceLove Lid

10 jan 2010
    54
    0
    0
    Algemeen medewerkster in een wellnes centrum.
    Amsterdam
    Fijn topic!

Ik denk een klein beetje dat ik pms heb eigenlijk..
    Tussen mn ei en mn Nod, ben ik:

- Bloedchagerijnig.:x
    - Snel geirriteerd. (word zelfs gek als er achter me in de trein iemand aan het bellen is of een zakje chips openmaakt)
    - Moe.
    - Snel misselijk.

En heb ik:

- Pijn in tepels.
    - Migraine achtige hoofdpijnen.

Dit alles heb ik deze cyclus ook + wat krampjes links en rechts maar voornamelijk rechts.
    Vanaf morgen zou de innesteling plaats kunnen gaan vinden, ben erg benieuwd.

16. kimpietjeuh

20 jun 2009
    92
    0
    0
    huishoudmedewerker bij bejaarde
    Vilvoorde (België)
    Ik voel ook weer niks deze ronde, word er zo triestig van :(

17. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    heeft niets te zeggen kimpieh... bij mn zoontje voelde ik ook niets speciaals, enkel misselijk 3 dagen na nod... teruggeteld en dan... ow shit, ik ben overtijd... getest en raak :p

18. silly88

silly88 Fanatiek lid

11 jan 2010
    1.429
    0
    0
    nog steeds hetzelfde. nu al een een week lang een opgezette harde onderbuik.grotere borsten en pijnlijke tepels. steken iets minder eindelijk en aders lijken ook iets minder te zijn.
    ik vind het alleen zo lastig..wanneer kan ik nou testen? het is vandaag dag 29 maar ik weet niet hoelang me cyclus is..of moet ik gewoon afwachten tot volgende week of ik niet gewoon ongesteld word?

19. Truusje81

Truusje81 Actief lid

29 dec 2009
    243
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kimpietjeuh, dat zegt zeker niks! Ik heb vandaag zwanger getest maar voelde helemaal niks van te voren!! Ik was er van overtuigd dat we verkeerd geklust hadden en dat het niet raak zou zijn... De kans is er zeker nog!!

20. kimpietjeuh

20 jun 2009
    92
    0
    0
    huishoudmedewerker bij bejaarde
    Vilvoorde (België)
    Weet het ik bekijk het te zwart, het is nu al 11 rondes steeds niks.... :(

Deel Deze Pagina