Hoe lang voor een regelmatige cyclus??

Discussion in 'Zwanger worden' started by Lientjelove, Feb 12, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Lientjelove

Lientjelove Niet meer actief

Hi Meiden...

Een vraagje hier: ik ben benieuwd hoe lang het bij iedereen duurde voordat hun cyclus een beetje regelmatig werd of werd jullie cyclus nooit regelmatig?? Bij rommelt het na 6maanden nog steeds. Ik kan er echt geen touw meer aan vast knopen.. het is zo ook moeilijk om op de goeie dagen te klussen.. ook aangezien vriendlief soms dagen, een week of langer niet thuis is!! Mijn cyclus word wel steeds korter en niet langer.. ik heb nu ook het gevoel dat ik ongi ga worden.. had opeens weer bloed/bruin/rozeverlies net.. en kijk naar mijn banner.. ik had het nog niet verwacht!!

2. cherryl

cherryl Fanatiek lid

Jan 27, 2009
    2,923
    0
    0
    dit verschilt heel erg per persoon.
    als je vriend niet zo vaak thuis is, zou ik gewoon zo veel mogelijk klussen als hij er wel is ;) want ook de eisprong kun je niet berekenen via internet, ook die verschilt per persoon namelijk!
    succes met zwanger worden

3. mama1979

mama1979 Actief lid

Aug 10, 2009
    431
    0
    0
    Hoi Lientje!
    Hoe is het?
    Dat is ook raar dat bloedverlies? Is het veel?
    Zou het misschien innesteling kunnen zijn? Dat hoor je toch wel vaker?
    Ik heb ook geen idee wanneer mijn ongi gaat komen, ook geen peil op te trekken.
    We wachten af....
    Succes meid!
    Groetjes!

4. Jalou

Jalou Bekend lid

Feb 5, 2010
    931
    0
    16
    Rotterdam
    Ik vraag het mij ook af, want bij al die ovulatie testen moet je aangeven hoe lang je cyclus is. Ik heb het idee dat bij het meerendeel de cyclus redelijk afwijkt. En bij zo'n ovulatie test, moet je dan de langste cyclus nemen die je gehad hebt of het gemiddelde. Ik heb steeds het gemiddelde genomen

5. Done

Done Fanatiek lid

Jan 5, 2009
    2,634
    0
    0
    Huismoeder
    Mijn cyclus is nog steesd niet hoe hij hoort te zijn (zie onderschrift)
    Hopelijk is die van jou zo weer op de rit!

6. Lientjelove

Lientjelove Niet meer actief

Vaag hoor!!! Mijn moeder zei ook altijd, dat ze onregelmatig ongesteld was... dus tja misschien heb ik het gewoon geerft.. hihi!!
    @Mama1979.. gisteren dacht ik echt ik ga gewoon weer ongesteld worden, ik had de hele dag door wat verlies... maar vandaag nog niets gespot.. tja we wachten maar weer af!! Ik heb trouwens wel zo'n gevoel dat ik ongesteld ga worden, maar ik ben het nog nooit zo vroeg weer geweest.. tja alleen in het begin na 17dagen een keertje... stomme cyclus, ik snap er niets meer van!!!

7. maria80

maria80 Fanatiek lid

Aug 18, 2009
    1,974
    136
    63
    Hallo meiden,

Ik ben inmiddels zwanger, maar mijn cyclus was na bijna een jaar nog niet regelmatig. Dit kun je ook zien aan mn handtekening hieronder. Veel meiden hebben baat bij de Zwanger worden capsules van de Etos, maar die hielpen bij mij ook niet. Maar goed, ben nu dus wel zwanger!! En terugrekenend is dit kindje gemaakt 5 weken na mijn laatste ongi. Hoe zo; niet te begrijpen cyclus???
    Tip van mij; gewoon blijven klussen dus! Wie weet..........

8. Loki09

Loki09 VIP lid

Oct 2, 2009
    7,631
    2
    38
    Brabant
    Ik had vrij snel weer een 'normale' cyclus. Was ook al in de 3e ronde zwanger, veel sneller dan verwacht. Helaas is dit een miskraam geworden.
    Hopelijk is mijn cyclus weer 'snel' op orde.

Zelf gebruikte ik wel ovulatietesten. Hiermee kwam ik erachter dat ik mij ei later had dan normaal (dag 20 van de 31, dag 17 van de 27 en dag 19 van de ??). Dat is iig een stuk 'makkelijker' klussen.
    Voorlopig even rust en dan ga ik ze toch weer gebruiken...

9. G89

G89 VIP lid

Sep 18, 2008
    10,058
    1,290
    113
    Nederland
    Na het stoppen met de pil heeft het bij mij 6 maand geduurd voordat er een beetje regelmaat in zat. Het heeft nog wel eens 2 dagen geschommeld, maar later dan 28 dagen was ik niet.
    Dus toen ik na 4 dagen overtijd nog niet ongesteld was en een test deed was deze ook positief.
    Dit werd een MK en na mijn MK is mijn cyclus weer van slag! Ik ben ook begonnen met etos pillen en sinds 2 mnd voel ik wel weer mijn eisprong zoals voor de MK...en die pijnlijke borsten na mijn ei.

Kortom; 6 maand voor een regelmatige cyclus en na MK 4 maand...

Share This Page