hai hai vraagje mag je rennie deflatine gebruiken als je zwanger bent. heb namelijk erg last een klein virusje die mijn ouders vorige week ook hadden. nu hebben hun dit gebruikt en werkte goed. en ik zou dus de rest krijgen en weet niet of ze er de bijsluiter bijdoen. en ze weten nog neit dat ikzwanger ben dus vandaar. en heb echt megalast.
rennie deflatine, is dat niet voor als je teveel gas 'fabriceert'? van onder dan he? en helpt dat? ben soms echt net een gasfabriek tijdens m'n zwangerschap, verschrikkelijk
ja werkt dus echt goed. ik heb het door een virussje die mijn ouders ook hadden. heb gistermddag twee gehad en savonds nog een en voel me al stukken beter. al kan ik er zo beter nog een nemen. hihihi. maar werkt uds goed en staat idd op doosje dat het kan tijdens zwangerschap
Je mag het gewoon gebruiken; het is voor zuur en gasvorming, maar het helpt niet tegen een virus. Misschien helpt het de symptomen verminderen, maar een virus moet je gewoon uitzieken, daar zijn geen medicijnen voor.
idd maar werkt nu dus wel voor dat extra gas en geeft een hoop verlichting kan nu gewoon lekker slapen zonder pijn in mijn buik en vind dat heerlijk. hoop nu maar dat dat virusje snel weg is.
sorry zat ff mee te lezen ga geen andwoordt geven op dit topick maar Beertje09 ik zag jou scherm plaatje en zeg tegen mijn mannetje er zit een beestje in mijn laptop wij kijkken hoe kan dat nu lol is het jou plaatje sorry maar dit moest ik ff zegge