Kwaaltjes na eisprong, voor NOD?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Fem, 23 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lvp

lvp Actief lid

17 okt 2009
    440
    0
    0
    Testen kan nooit kwaad 8)

2. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    GEFELICITEERD!!

Fem, balen zeg. Ik hoop ook dat het de volgende ronde raak is bij je en bij iedereen

3. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland

4. mama1979

mama1979 Actief lid

10 aug 2009
    431
    0
    0
    Ook bij mij een week voor mijn ongi allerlei kwaaltjes: heel moe, steken in mijn buik, honger en als ik gegeten heb misselijk, pijnlijke borsten, stemmingswisselingen etc.etc.
    Ik vraag me af of ik misschien juist moet wachten tot ik geen of andere kwaaltjes krijg.
    Ik ga er maar vanuit dat als ze krijg, dat het een slecht teken is dat ik dus gewoon ongi moet worden:(
    Het blijft afwachten. We zullen het pas weten als het raak is.....:(
    Wat kunnen onze lichamen ons in onzekerheid houden hè!;)

5. Dyja

Dyja Actief lid

2 sep 2009
    151
    0
    0
    full time mama van 2 heerlijke zoons
    ergens in Nederland
    Fem een dikke knuffel voor jou, we duimen verder voor de volgende maand. En Angelica wat een super nieuws meid dat jullie snel geholpen gaan worden, hopelijk zit het jullie snel mee en verwachten jullie een gezonde baby. En nummer 4 gefeliciteerd meid, eindelijk weer eens positief nieuws. Voor de meiden die op het wachtbankje zitten: Heel veel succes en hopelijk hebben jullie binnenkort goed nieuws.

Liefs Dyja

6. Lauwra

Lauwra Fanatiek lid

5 nov 2009
    1.220
    0
    36

Zou mooi zijn he, als je gewoon gelijk na de bevruchting kotsmisselijk wordt bijvoorbeeld (liever niet:D) maar ja, dan is t meteen duidelijk.
    Ik heb nu ineens geen buiksteken meer wel moe en zere boobs, pijnlijker dan anders trouwens...

Fem: Wat balen zeg! Op naar de volgende ronde....!! Succes!

Nummer 4: GEFELICITEERD! En zo vroeg al! Fijn hoor! Ik heb ook nog zo'n test liggen, van mn zus gekregen, die had m niet meer nodig;)
    Wie weet ga k hem ook binnenkort gebruiken... I hope so!

7. dorisn

dorisn Fanatiek lid

2 jun 2007
    4.319
    37
    48
    ede
    hallo allemaal.
    hier ook een positieve test!!!!

liefs doris

8. Alita

Alita Niet meer actief

gefeliciteerd!!

9. Monieqje

Monieqje Bekend lid

12 feb 2008
    883
    0
    0
    allereerst alle meiden met een posi test GEFELICITEERD!!!!!!!
    Mijn NOD is nog ver weg maar heb als het goed is gister mijn eisprong gehad dus ik zou me graag bij jullie willen voegen want die zenuwslopende tijd komt er voor mij ook weer aan ;) echter heb ik mezelf wel voorgenomen om niet overal op te gaan letten (tenminste dat ga ik proberen) alle meiden die nog op de wachtbank zitten wil ik veel succes wensen! :D en maar hopen dat er veel posi testen voorbij gaan komen :D

10. LadyIngrid

LadyIngrid Bekend lid

22 feb 2009
    945
    0
    16
    Hoi hoi,

Tot nu toe nog geen 'schokkende' veranderingen of dingen die ik op kan merken als 'anders'. Dus ik verwacht er maar niet teveel van...

Liefs

11. Sweetangel28

Sweetangel28 Fanatiek lid

3 nov 2009
    2.007
    0
    0
    Fulltime mama
    nijmegen
    Hallo allemaal ben ik weer gefeliciteerd voor degene met een positive test.. Ik heb gisteren een test gedaan maar helaas negatief vraag me alleen af waar mijn duiveltjes dan blijven afgelopen vrijdag had mijn nod moeten zijn dus ben een beetje laat maar goed afwachten dus tot ze komen en anders volgende week weer eens een test doen..

12. Yasmin84

Yasmin84 Fanatiek lid

29 sep 2009
    3.042
    1
    0
    Zuid-Holland
    Hier alweer op cyclusdag 41 en nog steeds geen ongi :(
    Wel af en toe dagen gehad alsof het leek dat het eraan zat te komen

13. Monieqje

Monieqje Bekend lid

12 feb 2008
    883
    0
    0
    jullie maken het wel helemaal spannend meiden!!! Laten we hopen dat jullie snel met een positieve test in handen staan :D mijn duimen draaien!!

14. Sweetangel28

Sweetangel28 Fanatiek lid

3 nov 2009
    2.007
    0
    0
    Fulltime mama
    nijmegen
    Hoi hoi,,

Hoe is het hier met iedereen iemand nog goed nieuws :D
    Hier nog steeds geen duiveltjes te bekennen wel last van veel witte afscheiding borsten zijn ook wat meer gevoelig nu ben bang een nieuwe test te doen wacht tot na het weekend en ga het dan nog eens proberen..

Fijn weekend allemaal :)

15. LadyIngrid

LadyIngrid Bekend lid

22 feb 2009
    945
    0
    16
    Hier nog geen ongi op mijn NOD. Nega test. Wel last van boobies en een soort steekjes onderin mijn buik!

16. mendie

mendie Fanatiek lid

14 jan 2009
    1.645
    0
    0
    den haag
    hier 2 dagen geleden een behoorlijk tempdaling, dus ik dacht nee he is mijn lf nou NOG korter ( normaal 9 of 10) maar gister ging hij weer aardig omhoog en vandaag nog hoger!( zie link in onderschrift)
    heel mijn lichaam schreeuwd dat ik ongi moet worden. ik heb heel erg last van pms en dat dus nu ook.
    snap er niks van.

17. mamavanbo

mamavanbo Fanatiek lid

13 apr 2006
    3.931
    0
    0
    onthaalmama
    Oostmalle (België)
    die tempdaling kan een innestelingsdipje zijn
    ik hoop het voor je meid

18. mendie

mendie Fanatiek lid

14 jan 2009
    1.645
    0
    0
    den haag
    ja maar wat ik dan dus niet snap is t volgende. als mijn temp morgen nou weer helemaal omlaag gaat, dan is t zo goed als zeker dat ik ongi ga worden. maar waar komt dan die daling van 2 dagen geleden zo ineens vandaan?
    snap t allemaal nog niet zo heel erg goed met dat temperaturen enzo geloof ik sorry!

19. mamavanbo

mamavanbo Fanatiek lid

13 apr 2006
    3.931
    0
    0
    onthaalmama
    Oostmalle (België)
    als je temp 2 dagen geleden zo naar beneden ging kan het met innesteling te maken hebben maar dan moet je temp nu wel hoog blijven.
    als de temp zakt terug komt de ongi er hoogst waarschijnlijk aan ja.
    hopelijk is het het eerste, je moet maar eens kijken bij tempkaartjes van zwangere dames

20. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Hey meiden,

Ben er nu even wat minder anders ga ik mezelf steeds gekmaken.... zal tegen het einde van deze ronde wel weer veelvuldig hier te vinden zijn. Wel lekker verder kletsen he ;).

xxx van mij

Deel Deze Pagina