Goede morgen allemaal Ben ik weer even hoe is het met iedereen ? Hier tot op heden nog steeds geen ongi te bekennen duurt nu toch wel erg lang mijn temp blijft op 36.7 hangen vreemd allemaal hoor misschien is mijn cyclus dit keer langerof kan dit er misschien aan liggen dat ik van de week een griepje heb gehad we wachten maar af ga na het weekend nog eens een test proberen als de duiveltjes er nog niet zijn. Groetjes
Ik wil positief nieuws zien hier Bij mij zit de klad er even in, ik ben het zo zat om telkens maar te moeten klussen tijdens mijn vruchtbare dagen. Ik kan me eigen er op het moment niet toe zetten. Waarschijnlijk wordt ik dus gewoon ongi deze maand, duurt nog wel even maar ik hou er wel rekening mee. Volgende maand ga ik me er ook niet zo mee bezig houden heb ik mezelf beloofd. We zien het wel. Maar voor iedereen hier, heel veel succes Liefs Dyja
Lieve meiden, ik zie dit topic en heb afgelopen weekend eisprong gehad. dinsdag/woensdag last van weeig gevoel in onderbuik. nu niet meer. innesteling? een aantal meiden zijn idd zwanger geraakt. wat waren achteraf gezien de voor-symptomen? kunnen we met z'n allen misschien een samenvatting/conclusie maken? of is dat too much gevraagd... anders moet ik alle 21 pagina's door gaan nemen...
He meiden, Het temp maakt me ook gek. Ik heb op dag 12 van mijn cyclus pregneyl moeten spuiten en op dat 14 mijn eerste IUI. Ik had dus een eisprong moeten hebben tussen dag 12 en 14. Sinds een paar dagen is mijn temp omhoog gegaan, ik snap er ook niets meer van. Groetjes
ja ik hoop ook op iets van info om nu alweer een neiuw topic te openen.... voel wel zelf van alles.... gister even maar krampen gehad hoofdpijn moe misselijk een beetje Honger Steekjes Maar ja is het niet veel te vroeg nog om iets te voelen?! Wil mezelf niet gek maken maar vindt het stiekum ook weer leuk om ierover te kletsen hihihi.. Voel jij nog iets bijzonders?
nou dames wilde ook even mijn symptomen hier neerzetten! wij zitten nu in ronde 41 en heb bepaalde dingen die anders zijn dan voorheen maar ik weet ook dat het lichaam je echt goed voor de gek kan houden!! heb last van gevoelige (.)(.) misselijk gene trek in bepaalde dingen steekjes in mijn onderbuik slaap beter dan voorheen en heb een gevoel gehad van ja nu is het raak temp is iets hoger buik is strakker/dikker maar ben wel lichter moet nog 1 weekje geduld hebben maar word nu langzaam ongeduldig hahah wens ier alvast iedereen veel succes.....!!!! knuf
Goede middag dames Hoop voor jullie dat de symptomen juist zijn en dat de test positief is volgende week Ik ben nog steeds aan het wachten tot de duiveltjes komen (hoop natuurlijk van niet) Mijn laatste ongi was op 2 oktober dus het duurt nu toch wel heel erg lang het had er al lang moeten zijn. Heb sinds vanmiddag waterige witte afscheiding het loopt er gewoon uit sorry voor de details en een zeurende pijn in onderbuik misschien dat de ongi eraan zit te komen maar heb nog nooit last gehad van waterige afscheiding voor de nod Het enige wat ik kan doen is afwachten wat er gebeurd.. groetjes
Hallo allemaal, Ik ben nieuw hier. Zit in de nu in de nachtdienst dus kan op mijn gemak rondkijken.Vind het fijn om van andere ervaringen te lezen. Wij zijn bezig met ronde 2. Vorige maand al zwangerschapsverschijnselen, misselijk, vaak moeten plassen, pijnlijke en grotere borsten. Maar helaas toch ongesteld. Nu weer dezelfde verschijnselen. Hopelijk pakt het nu wel goed uit.
Hoi hoi, Nee inderdaad niet leuk maar het is niet anders dan gewoon afwachten en anders maar eens langs de huisarts gaan als de ongi niet komt..vind het wel vreemd allemaal dat het zo lang duurt.. Iemand al met goed nieuws hier ?? Alvast allemaal een fijn weekend groetjes
hoi meiden hier loopt het weer heel raar hoor. 5 dagen na mijn eitje ineens rozeverlies. 5 dagen na ei, 8 dagen voor NOD. en dit is nog altijd af en toe. heb eigenlijk heel weinig kwaaltjes, alleen voel ik me enorm opgeblazen heb een broek die al niet meer past????? en heb enorm donkere tepels gekregen. mijn borsten doen totaal niet pijn. af en toe een steekje hier en daar, soms een vlaagje van misselijkheid maar niets concreets. snap alleen niet waar dat roze vandaan komt. NOD is pas volgend weekend?????
Misschien van een innesteling? Dan kun je namelijk ook wat licht bloedverlies hebben he!!! Spannend voor je hoor!!!
Zolang het maar niet helderrood is, heb je al gezocht op de site? Zijn ongewtijfeld veel onderwerpen over te vinden .
Ja, vervelend is dat he, continue dat wachten.... pffffft. Hopelijk krijg je goed nieuws over een week!!!