Wij zitten in ronde 1, maar ik heb ook allemaal vage klachten. Sinds paar dagen erg rommelende darmen, steken in mn lies en ben al 2 ochtenden misselijk wakker geworden en na wat eten gaat het dan over..... Ben zo bang dat mn lijf me voor de gek houdt omdat ik zo graag wil.
Vanochtend getest... Misschien te vroeg of gewoon niet zwanger... Eigenlijk voelde ik me zo zwanger, dat ik er zeker van was dat hij positief zou zijn. Heb in de periode dat de innesteling plaats zou kunnen vinden veel pijntjes gehad (leek op menstruatiepijn) De laatste drie dagen ben ik bij vlagen misselijk.
Angelica; net wat al gezegd wordt; wat voel ik me dan een zeur in ronde 3 , ik hoop dat de IUI zal helpen voor jullie, ik ben erg benieuwd hoe het met je zal gaan, hou je ons op de hoogte??? Liefs van mij @ de rest; ga nu uk aankleden dus wilde even snel reageren, tot later!
Nou mijn hoop is weg, het is enorm los gebarsten hier Damn wat voel ik me eigen beroerd zeg. Nou ja er zit niets anders op om maar weer de volgende ronde in te gaan. Ik weet niet hoe jullie het ervaren, maar het wordt nu al steeds minder leuk om er zo mee bezig te zijn. Je denkt dat je op de juiste dagen geklust hebt, en je bent niet zwanger geraakt. Je gaat dan echt aan alles twijfelen, althans dat heb ik heel erg (of ben ik daar de enige in?) Liefs Dyja
He meiden thanks voor jullie opmerking.... eindelijk na een weekend gezeur wat liefs te horen. Mijn familie vindt namelijk dat ik mijn vriendin moet steunen die nu zwanger is. ze loopt te zeuren dat het allemaal zo lang duurde ( 4x was het raak) en dat een baby kamer zo duur is en dat mijn neef er niet uit wil 's nachts. ze heeft het ook op een rot manier verteld. Ik was net klaar met korfballen en ze kwam het veld in om het te vertellen en daarna liep ze naar de kantine en riep heel hard: IK BEN ZWANGER!!! Ik ben toen in huilen uitgebarsten en naar huis gegaan. Gelukkig heeft mijn man haar gebeld en gezegd dat ze mij met rust moest laten. Zaterdag heb ik haar sinds weken weer gezien en ik heb gewoon met haar gepraat maar niet over haar zwangerschap. Ik ben er achter gekomen dat ze tijdens haar verjaardag haar echo wilde zien, gelukkig heeft mijn moeder er een stokje voor gestoken en het haar verboden. Ondanks mijn moeders hulp vinden ze wel dat ik er voor haar moet zijn. IK NU EVEN NIET. Dyja, sorry om te horen dat het deze maand niet gelukt is. Ik hoop dat je snel zwanger mag worden (allemaal trouwens) We moeten er gewoon vanuit gaan dat we allemaal in 2010 gaan bevallen. Ik zal voor ons allemaal duimen
Angelica meid wat moet jij toch elke keer door een hel gaan. Sommige mensen weten gewoon niet hoeveel pijn ze iemand doen waarbij het zwanger worden niet vanzelfsprekend is. Kennissen van ons zijn ook al heel wat jaartjes bezig met zwanger worden, toen ik zwanger was van de tweede durfde ik het nog niet eens tegen haar te vertellen omdat ik me eigen een soort van schuldig voelde tegenover haar. Laten we inderdaad duimen dat we allemaal in 2010 een gezonde baby in onze armen kunnen sluiten Liefs Dyja
iedereen weg hier? heb een ovutest gedaan vanmorgen, was nieuwsgierig. en wat denk je? echt knal maar dan ook knal positief. ik hoop het zo dat dit een goed teken mag zijn. NOD is normaal 7 of 8 november
Ik ben er nog hoor , zit alleen op de wachtbank te wachten op... Geen idee, hahahahaha. Fijn zeg dat je een positieve ovutest had, hup hup aan de klus jij !!!
hehe had ik erbij moeten zeggen maar mijn eitje is al geweest, had op dag 18 een positieve ovutest en tot dag 21 ovupijn. zit nu op dag 29 en NOD zaterdag 7nov. denk ik.
Ohhhhhhhhhhh , hahaha, (ben niet blond, maar zou het wel zeggen he ), wat spannend, ik help je mee hopen op positief nieuws!!!
hoi hoi dames straks ga ik nog eens een ovutestje proberen, ben nu wel erg nieuwsgierig. heb wel wat ongikrampjes soms maarja dat had ik bij de vorige zwangerschappen ook. nog effe afwachten ik blijf duimen voor iedereen
flauw he, dat je lichaam je zo in de maling kan nemen. zelf ben ik er ook al een aantal keer ingetrapt. ook deze ronde heb ik weer allerlei kwaaltjes, maar toch weer net iets anders dan de afgelopen keren. vind het nu wel spannend worden (en ik had me nog zo voorgenomen om me er niks van aan te trekken). deze keer heb ik last van: gespannen borsten (normaal alleen links en nu allebei) opgeblazen onderbuik meer valse lucht savonds snaai trek moe soms draaierig we wachten nog even een paar daagjes af en dan weer ik hopelijk mee. liefs doris
had daarnet heel veel slijm verlies met een rozig kleurtje :-s hoop niet dat het van mijn ongi is. zit nu op dag 30 en had tussen dag 18 en 21 mijn eitje. kan zijn dat mijn eitje gesprongen is op dag 21 want dan is de ovupijn gestopt. ze zeggen dat de pijn stopt als het eitje gesprongen is. voor de rest nog wel de symptomen
Ik zit twee dagen voor NOD....heb 'last' van tintelende/gevoelige borsten, bij vlagen heel misselijk, gerommel met mijn darmen en heel moe. Ik voel me ook gewoon anders....als dit niet de signalen zijn, verklaar ik mijn lichaam officieel tot kampioen voor de gek houden. Fem, heb je al een test gedaan?
ik zit nu een beetje terug te denken aan hoe het was bij alyssa... volgens mij wel ongeveer hetzelfde als nu, maar toen wist ik echt zeker dat ik zwanger was (gevoel) en nu twijfel ik zo. was even vergeten te melden dat ik gisteren het gevoel had dat mn eten en drinken weer omhoog kwam en toen ik een sapje zat te drinken had ik dat ook. en ik heb last van mn onderrug en steekjes in mn liezen wat ik de vorige ronde niet had. vandaag enorme opruimwoede, in de zin van alyssa dr nieuwe kamer leegtrekken en behang trekken. wat zal mn man vanavond opkijken als ie thuis komt. (had gezegt dat ik wat spullen ging uitzoeken en opruimen) ik kan vrijdag testen, maar ik wacht tot zondag omdat ik dan kan testen als mn man er ook is. moet dus nog een paar daagjes geduld hebben en dat is zo moeilijk. ga me denk ik maar iedere vrije minuut concentreren op alyssa dr nieuwe kamer. morgen verf kopen en dan de laatste spullen (zooi) uit die kamer wegdoen. liefs doris
Oh je hebt gelukkig leuke afleiding Als het goed is, heb ik straks testen in de brievenbus liggen! Misschien vanavond al gebruiken...of morgenochtend... als ik niet ongi word.... succes met wachten dorisn.