oh spannend dat testen hier daarstraks veel slijm met rozige schijn weer een positieve ovutest als mij ei geweest is op dag 18 (wat ik niet denk want had toen een posi ovutest) zit ik nu op dag 13 na mijn ei. was mijn ei op dag 21 (wat ik wel denk omdat toen de ovupijn stopte) zit ik nu op dag 10 na mijn eitje en is NOD zaterdag. dat rozige kan dat innesteling zijn?
Voor mij zijn de verliefde vlinders, kriebels in de buik echt een teken van zwangerschap. Verder veel witte afscheiding en iets meer gevoelige borsten. En de darmen zijn overstuur. MamavanBo, gefeliciteerd.
meiden super lief van jullie maar dit zijn ovulatietesten, wilde die maar doen omdat je daar soms ook vroeg een zwangerschap mee kan vinden. denk dat NOD pas zaterdag is.
Ik heb een positieve ovutest gehad op 22 oktober, mijn eerste dag van mijn laatste ongesteldheid was 8 oktober. Ik heb sinds 25 oktbober last van gespannen borsten, opgeblazen gevoel in buik, en rommelingen. Ben vroeg moe, en heb de meest vreemde dromen de laatste 4 dagen, slaap als een blok. Ik denk niet dat ik zwanger ben, maar dit heb ik nog niet zo meegemaakt. ben ook met vlagen misselijk, maar ach, mijn lichaam heeft mij al eens goed voor de gek gehouden vlak na overlijden van mijn schoonvader.
mamavanbo, dat ziet er veelbelovend uit zeg, ik zou er binnenkort toch echt eens een zw.test op wagen hoor... erg spannend!!!! Hier afgelopen zondag voor het laatst getest en negatief, ga nu pas vrijdag weer testen als ik nog steeds niet ongi ben.... hoe is het met de rest van de dames? Ook nog geen nieuws???
Mijn test was ook negatief Kon wel janken (heb ik dan ook gedaan ) Maar ook nog niet ongi... dat gevoel ook niet... dus houd een heel klein sprankje hoop.... Succes jullie met wachten/testen!
he waarom zijn nu al die testen negatief zeg. maar ik blijf duimen. geen bloed geeft moed. hier heeft het roze slijm plaats gemaakt voor wit slijm (sorry) en regelmatig ongikrampen
wanneer ga je weer een zw. test doen? (je had naast de ovu.testen toch ook al een zw. test geprobeerd?) of wacht je tot je nod? Heb je ook al andere ovu.test geprobeerd dan kruidvat?
Hoi allemaal Ik kan over 3 daagjes gaan testen vind het zo spannend Ik heb niet echt extreem veel last van kwaaltjes. Ben alleen sinds anderhalve week erg moe heb lichte ongi krampjes en wat gevoelige tepels als ik eraan kom en de aders zijn wat meer zichtbaar maar dat kan natuurlijk ook komen omdat mijn nod in de buurt is probeer mezelf niet al te gek te maken anders is de teleurstelling weer zo groot.
ik heb mij eitje gevonden met andere testen en die waren erna ook negatief. maar die waren op dus ben ik er van kruidvat gaan halen. jammer genoeg lees je daar ook slechte dingen over dus ja ik weet niet of ze hiervoor negatief zouden geweest zijn. heb 3 gewone zwangerschapstesten, die met het hartje op. als mijn ei geweest is op dag 21 zit in nu 10 dagen na mijn ei. dus is het nog te vroeg om te testen. zeker voor mij want ik test heel licht altijd. misschien heb ik nu een innesteling, daardoor dat roze verlies en dan kan het wel kloppen dat ik heel licht test op NOD. snappen jullie het nog hehe Sweetangel ik duim voor je meid
haha ja ik snap je nog mamavanbo Dan ben je inderdaad een beetje vroeg met testen..Ik zal ook voor jou duimen dat er over een paar dagen een positieve test uit komt
Oeps mama van bo....sorry d8 echt dat het zw testen waren....vond ze wel al zo leuk roze Hier is de twijfel toegeslagen; voelde me gisteren zo zeker en nu vraag ik me af of ik het me niet allemaal inbeeld. Nou ja mijn ms is normaal heel regelmatig, dus hopen dat er morgen geen red devils op bezoek komen. Dan ga ik vrijdag voordat we naar gyn gaan testen. Spannend. Voor de meiden die negatief getest hebben: hoor dat toch heel regelmatig van vrouwen die 'te vroeg' testen. Het belangrijkste signaal is het uitblijven van menstruatie. Houd moed en later deze week nog 's testen. Hoop op veel roze!! Voor jullie en voor mezelf
He meiden, ik hoop dat jullie allemaal positieve zwangerschapstesten in jullie handen mogen houden. Ik zal voor jullie duimen. Morgen moeten we om 10.00 uur voor onze IUI afspraak, ik hoop dat ze deze maand nog iets voor ons kunnen betekenen. Hou jullie op de hoogte groetjes