Hallo allemaal, Bij mijn 1e IVF behandeling begon ik met de pil, startte toen met decapeptyl en kwam er op een bepaald moment gonal-F bij. Omdat mijn schildklier ging schommelen door de start van de pil, ga ik komende behandeling zonder de anticonceptiepil doen. Ik verwacht mijn menstruatie rond 14 juli. Dan zo ik volgens de assistente ongeveer op dag 13 starten met lucrin (dus zo rond 27 juli) weten jullie hoe het dan verder gaat? Na hoeveel tijd ik waarschijnlijk zal gaan starten met Gonal-f? en wanneer punctie dan ongeveer is? Bedankt alvast!
Dat is wisselend zwaaistaart, ik ben gestart met decapeptyl precies 4 weken na het zetten van de Lucrin. Na 2 weken kwam daar menopur bij.
Volgens mij ben ik op dag 1 van mijn menstruatie begonnen met Synarel neusspray om mijn cyclus stil te leggen en op dag 4 begonnen met Gonal-f. Na 9 dagen spuiten mocht ik Pregnyl zetten en op dag 15 of 16 de punctie. Ik heb altijd dag 15 of 16 mijn eisprong in een natuurlijke cyclus. Ik ben 33 en had 13 eicellen, 10 bevruchtingen en 3 goede doordelers.
oke, blijft lastig dus om vooruit te plannen.... Ik weet ook niet zo goed waarom ik nu lucrin krijg ipv decapeptyl, maar dat maakt me ook niet uit... ik wacht het allemaal wel af
Ik kreeg ook bij schommelingen bij het gebruik van de IVF medicatie. Ik kreeg het waarschijnlijk van deca. Ik ben toen gaan spuiten met Orgalutran bij dag 2. Ik moest toen bij dag 5 gonal f erbij doen. Ik kreeg uiteindelijk op dag 15 de punctie. Ik hoop dat dit voor jouw de oplossing is.