Hallo Even een vraagje want ik snap er niks meer van. Ik heb altijd een cyclus van 31 of 33 dagen. Nooit meer of minder. Nu zou mijn nod 12 of 14 september zijn deze maand. Nu krijg ik gisteren hele erge last van mijn rug en ineens Om 12:00 kreeg ik een bloeding. (Rood, niet bruin) Nu vraag ik me natuurlijk af ben ik nu toch ongesteld geworden of bestaat er een kans dat dit en innestelingsbloeding is. Nu lees ik op internet vanalles dat je dan bruin bloed moet hebben en dat dit maar even duurt maar natuurlijk ben ik benieuwd naar jullie ervaringen. Ik heb de bloeding gisterenmiddag 12uur gekregen en heb het nu nog steeds. In mijn inlegkruisje zitten maar een paar druppels maar het wc papier is met afvegen wel erg rood. Ik weet het dus echt ff niet. Ik zat gisteren op dag 28. Hopelijk kan het toch nog wat anders zijn maar ben er bang voor dat we toch weer een nieuwe ronde in gaan.
Het klinkt toch alsof je menstruatie een keer eerder is begonnen... Hoop voor je dat het niet zo is natuurlijk, maar lijkt er wel op
Ik heb nog nooit een innestelingsbloeding of een druppel bloed gezien toen ik zwanger was (2 x) Maar m'n vriendin bloedde wel voordat ze kon testen. Echt helderrood en niet heel weinig
@dubbeltje Ben d'r ook bang voor. Ik zie dat je aan temperaturen doet. Misschien moet ik dat ook maar eens proberen. Werkt nu met ovulatie testen maar misschien is temperaturen toch iets duidelijker. Hoe gaat dat in z'n werk??
Toch wel 2 hele dagen. Ze snapte er ook niks van toen ze zwanger bleek. Maar weet wel dat heel veel vrouwen een hele vroege miskraam krijgen, nog voor hun nod. Dus het kan alle kanten op. Je kan het pas met zekerheid zeggen als je kan testen
Spannend. Het zou zomaar mijn verhaal kunnen zijn. NOD ook rond dit weekend en gisteren ineens felle steken (dan wel in mijn buik) hele dag zeurende rugpijn en nu wat bloed verlies. Als het mijn ongi is zou het wel een heel korte cyclus zijn dus we wachten maar even af.
Dat is zeker toevallig. Ik ben nieuw hier dus dacht vraag het toch even hier omdat ik er behalve met me vriend ook met niemand over kan praten. Moet heel eerlijk zeggen het voelt gewoon anders dan een ongesteldheid. De pijn in me rug en buik voelt wel hetzelfde maar mijn gevoel zegt wat anders. Maar dit komt ook omdat het nu ineens met 28dagen al is. Maar goed toch maar een restje wagen op mijn "NOD" Ben ook benieuwd hoelang dit gaat duren.
Heel raar. Heb nu net 2 dagen last van een "bloeding" In het maandverband komen enkele druppels, daar blijft t bij. M'n plas is soms normaal en soms lichtroze. Met het afvegen is het wel (rood) bloed. Nu krijg ik ineens keelpijn (ja dit kan toeval zijn) Maar ik vind het echt raar. Normaal is mijn menstruatie veel erger en heb ik echt wel veel last. Vind het echt raar en ben natuurlijk heel benieuwd bij diegene wie een innestelingsbloeding hadden, hoe dat ging.
Ja klopt. Kan ik indd wel doen maar houdt mezelf voor dat wann ik zaterdag een test ga doen meer kans heb op een positieve test dan nu. Maar goed dat is natuurlijk ook maar een gevoel.
Ik zou ook een test doen. Overigens verschillende verhalen gehoord. Ik heb nooit een druppel gehad in mijn (3) zwangerschappen en ik denk ook dat een innestelingsbloeding niet heel vaak voorkomt, maar ik ken verschillende die helder bloedverlies hadden rond NOD en toch zwanger bleken (zelfs 1 kennisje die dacht dat ze voor de termijnecho van 12 weken ging en al 17 weken zwanger bleek te zijn ).
Oke dat hoop ik natuurlijk ook Maar toch blijft het elke keer een teleurstelling als de test negatief is. Maar goed een test zal het laten zien en anders nieuwe ronde nieuwe kansen. En in het laatste geval zal ik beginnen met temperaturen misschien dat dat helpt ..