slecht gezind/twijfelen

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door kim2610, 11 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kim2610

kim2610 Actief lid

7 dec 2010
    158
    0
    0
    EXPEDITEUR
    ANTWERPEN
    Dag dames

ik ben nu 4 weken en 3 dagen zwanger, en ik voel me niet echt happy, ik twijfel aan alles en nog wat, ben onredelijk en kan niets verdragen van mijn vriend, erger mezelf dood aan hem. Voor het minste word ik kwaad en emotioneel.

Hebben jullie dit gehad? hopelijk gaat het snel over en kan ik op een roze wolk zitten in plaats van een donderwolk.

groetjes

kim

2. Lori

Lori Bekend lid

1 dec 2010
    544
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Kim,

Geeft niks hoor dat je je niet helemaal happy voelt. Het is heel normaal om je nu overal zorgen enzo over te maken. Dat hoort er nu eenmaal bij. En het is heel herkenbaar...;) Probeer je gewoon een beetje in te houden bij je vriend en geloof me: die roze wolk komt echt nog wel hoor!:D

3. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Herkenbaar! Ik was de eerste weken ook boos op alles en iedereen en vreselijk onredelijk, een echte trut :)
    Het is minder geworden, zo lief als voorheen ben ik niet meer (snel aangebrand etc. :)) maar ik vind mezelf niet meer zo onredelijk als in het begin.
    Sterkte, ook voor je vriend :D ;)

4. kim2610

kim2610 Actief lid

7 dec 2010
    158
    0
    0
    EXPEDITEUR
    ANTWERPEN
    Ik wil gewoon wat meer aandacht en begrip...en dan zijn we zondag gestopt met roken, wat het niet gemakkelijker maakt natuurlijk! Op het eind van de maand verhuizen we dan ook nog eens , en op het werk razend druk...

5. lievebeeb

lievebeeb Actief lid

17 mrt 2010
    382
    0
    0
    NULL
    NULL
    Echt heel normaal..
    Ik heb toen zo'n zelfde topic geopend hier.. want ik voelde me helemaal niet happy. Nu ik 14 weken ben is dat gevoel iets gegroeid maar ik ben veel nuchterder dan ik vooraf dacht te zijn. Maar dit nuchtere blije gevoel is goed :)

In mijn topic zeiden een paar meiden ook dat je niet happy MOET zijn.. iedereen ervaart een zwangerschap anders. Twijfelen, onzeker, onrustig en chaggo zijn hoort daar gewoon bij.

Geef je zelf de tijd aan het idee te wennen en is nu ook zo ontzettend onwerkelijk voor je en die stomme hormonen helpen je ook niet!

Probeer het wel aan te geven bij je vriend, heb ik ook gedaan en hij ervaarde het helemaal niet zo. Maar het is denk ik wel belangrijk dat je er over praat..

Succes voor jou met je hormonen en je vriend ;)

6. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    ohh heel herkenbaar hoor!!

Wij hebben heel veel moeite moeten doen voor onze wondertjes..........en toch.
    Niet elke dag niet de hele dag maar zo af en toe denk ik: waar ben ik aan begonnen???
    Kan ik het wel aan 2kindjes. en heel veel andere dooooommmm senario's en dan ben ik sjaggie en onredelijk en is alles zwart en donker.

Ik denk dat het er bijhoord hoor.........hoop ik ;)

7. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @lievebeeb: ik durf het dus echt niet aan te geven bij mijn man hoor :) Ik ben zo bang dat hij het niet begrijpt en zegt: daar kom je dan wel een beetje laat achter hé?!

8. kim2610

kim2610 Actief lid

7 dec 2010
    158
    0
    0
    EXPEDITEUR
    ANTWERPEN
    het is stom he, eens je zwanger bent ben je superblij, en dan ineens slaagt het om in twijfels enzo...het zal wel alles bijeen zijn, de zwangerschap, verhuis, stoppen met roken, druk op het werk,...en dan een emotioneel kieken zijn :)

Deel Deze Pagina