Hoe emo zijn we allemaal?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door PamPapilio, 22 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    Of ik zwanger ben of niet is nog altijd de vraag en dat zal het ook de komende week zeker nog wel blijven denk ik zo..

wel word ik helemaaaaaal gek van mezelf! Ik zit echt om alles bijna te janken :confused: niet normaal.. hoef maar iets heel stoms op tv te zien en ik vecht tegen mn tranen..

Kan dit komen doordat ik geen pil meer slik? of is dat echt een zwangerschapskwaaltje?

en hoe "Emo" zijn jullie? ;)

2. Isa24

Isa24 Actief lid

2 sep 2008
    245
    1
    0
    Hoi PamPapilio,

Ik ben nu 6 weken zwanger en ik heb het heeeeeel erg! Ik kan om alles janken, kan niets meer hebben, ben om de haverklap chagerijnig. Mijn vriend weet zich (denk ik) echt geen raad meer met me.

Liefs Isa

3. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    Haha erg is dat he!

Ik had t zelfs bij looking good op tv.. dat ik om haar doneren bijna begon te janken.. komop.. :oops: hahah

4. Isa24

Isa24 Actief lid

2 sep 2008
    245
    1
    0
    Hahaha, dat klinkt heel herkenbaar! Bij programma's waar ik normaal wegzap, omdat ik het zo overdreven Amerikaans vind (denk aan Extreme House Makeover, haha), jank ik nu tranen met tuiten.
    Zelfs op mijn werk bij zielige liedjes op de radio zit ik te janken! Terwijl ik, toen ik niet zwanger was, nooit moest huilen!

Wanneer is je NOD?

Liefs Isa

5. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    Weet t niet helemaal zeker maar denk 31 dec.. spannend dus! ;)

In principe kan t volgens mij niet eens bij mij.. dat ik dit heb omdat ik zwanger zou zijn.. zit pas een paar dagen na mn eisprong voor zover ik weet! :confused:

maar wat t ook is.. t is irritant! ;) hahaha

6. Isa24

Isa24 Actief lid

2 sep 2008
    245
    1
    0
    Oh spannend dus! Wellicht een mooie nieuwjaarsverrassing!

Ik weet dat ik zelf de week na mijn eisprong ook heel erg emo was en vooral overdreven moe. Die week daarna was de vermoeidheid over (minder dan eerst eigenlijk) en had ik helemaal geen andere symptomen dan wanneer ik ongesteld moest worden. Het enige wat ik merkte was dat mijn borsten vanaf 3 dagen voor mijn NOD erg gespannen waren, het leken net opgeblazen balonnen..

Ben je allang gestopt met de pil?

7. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    Nee net! eerste ronde pas :$

Maar ik weet niet, heb zo sterk t gevoel dat t zo is.. weet niet eens waarom.. maar heb ook over december en kerst en oud en nieuw gedroomd in combinatie met zwanger zijn toen t helemaal nog niet in de planning was! (maanden terug)

Dus de kans is niet heel groot dat t nu al gelijk raak is, maar zou zeker leuk zijn! ;)

8. Isa24

Isa24 Actief lid

2 sep 2008
    245
    1
    0
    Ik was pas 3 maanden gestopt met de pil, en had gelijk een regelmatige menstruatie! Ik had er niet op gerekend!

9. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    ik had het ook na het stoppen met de pil...
    nu nog steeds eigenlijk hoort erbij denk ik.... ;)

Deel Deze Pagina