goh zal ik ook eens mijn lijstje neer zetten *veel plassen *brandend maagzuur *harde buiken *last van bekken en onderrug( heb er fysio voor) *bloed neuzen *vocht in mijn benen ( nu al?) ach zo kan ik nog wel even door gaan heb met mijn meiden nergens last van gehad maar met deze 2 knullen komen alle klachten voorbij
Hier 30 weken en nu last van: Brandend maagzuur/oprispingen heel erg Kortademigheid Vaak plassen, en minstens 1 keer snachts Heel af en toe een licht menstruatie-achtig krampje Slecht slapen, kan alleen maar op de zij liggen en zo slaap ik niet lekker Moeheid Slecht ter been en veel pijn door de bi Chagrijnig af en toe Vergeetachtigheid Heftige emoties Soms vocht in de voeten/benen Voor de rest zou ik even niets weten, ik heb last gehad van: Pijnlijke borsten/tepels Heel veel puistjes (is nu gelukkig veel minder) Bandenpijn/krampen (echt van die venijnige menstruatie-achtige pijn) door het groeien van de baarmoeder Pijn in en rondom de navel, toen de baarmoeder op die hoogte kwam
- Moeheid - Zeer slechte conditie - Vaker honger - Vaker plassen (en dan kleinere porties) - Emotioneel zijn - Steken/krampen in mijn buik - Brandend maagzuur - Geen zin in sex (helaas voor mijn vriend) - Slecht slapen ondanks vermoeidheid Dit was het zo wel denk ik. Groetjes Miep
Jaaaa dat is geweldig! Daar klaag ik dan ook niet over Het is een hele waslijst aan klachten, maar er valt goed mee te leven. Dus 't klinkt en lijkt misschien erger dan het is... In mijn geval dan.
Wat grappig, ik heb ook last van mijn linkerbil, mijn collega had dat ook en ik lees hier ook dat de linkerbil nogal gevoelig is. FF mijn kwaaltjes op sommen: * Spierpijn in mijn linkerbil; * veel plassen; * Als ik me 's ochtends uitrek (elke keer vergeet ik erbij na te denken), schiet er ineens pijn in mijn rechterzij, bij mijn lies.. Erg pijnlijk! * Hartkloppingen; *Puistjes; * Emotioneel; * Nesteldrang! * Vanochtend voor het eerst gehad: bloedend tandvlees. En, heeeeeeeeel erg fijne "kwaal": een volle bos krullen! Terwijl ik voor mijn zwangerschap en zielig bosje krullen had
Klachten die ik nu opnoem heb ik al sinds week 10: * erge rugpijn ene keer schouders, andere keer onderrug * heel erg last van mijn stuitje, zitten is heel erg pijnlijk * heel slecht slapen * heel veel plassen moet soms 6 keer in een uur en moet wel 2 keer per nacht plassen * kan niet heel lang staan/lopen want dan krijg ik pijn in mijn onderrug en linkerbil zenuw Nu heb ik ook last van * hartkloppingen *kortademigheid * pijn aan mijn ribben
Alle ongemakken op een rijtje: - Misselijk hele dag door - Moeheid - Verstopte neus - Oren zitten dicht (inherent aan verstopte neus) - Kan geen geuren meer verdragen - Erg emotioneel, overal om huilen - Veel last van rode vlekken in gezicht - Vocht vasthouden - Trekkerig baarmoeder gevoel - Droge mond - Heel licht slapen, elk geluidje horen waardoor veel wakker 's nachts - Brandend maagzuur - Vergeetachtigheid En zo nog wel een paar...
wat ik bedoel, het kan toch ook haast niet anders dat je dan klachten hebt? Bedoel zit wel een mini mensje in je! Heb het niet teveel over de kwaaltjes, maar geniet van het feit dat er een wondertje in je groeit! Voor je het weet is de beeb eruit en zou je wensen dat je de schopjes nog voelde in je buik! (en ben je de kwaaltjes allang weer vergeten)
mij hoor je niet klagen hoor vind het juist heerlijk uberhaupt wat kwaaltjes te hebben bij mijn vroige zwangerschap had ik niks en dat maakte me erg onzeker ben nu juist trots p de kwaaltjes die ik heb en dat zijn er nog maar weinig ondanks dat het er 2 zijn voel ik me kiplekker
- zuur - hormonen-demonen - bekkenpijn - ochtendspugen - stinkwindjes - slechte poepgang - weinig kunnen eten (snel misselijk) - zere banden - jeuk - droge huid - veel drinken - veel plassen - slechte haardracht - moe - lage bloeddruk (gelukkig maar) - zere buik van het oprekken Ik kan wel door blijven klagen maar dat heeft weinig nut. 't Is idd af en toe heerlijk te klagen maar ik moet nog zo lang! En om een kindje te krijgen, wat ik heel graag wil, zal ik toch door moeten bijten! Dames: sterkte met de fijne kwaaltjes die wij er gratis bij krijgen!
ok, komt-ie: - darmklachten (maar daar heb ik altijd last van gehad, nu alleen wat meer) - winderigheid - boeren laten - maagpijn - huilbuien & somberheid - moe, moe en nog eens moe - rusteloze benen - lusteloosheid - heel veel zin in eten (en vooral wat lekker en niet gezond is) - gevoelige tepels (auw) - kriebel overal - geen zin in sex wat ook bijverschijnselen zijn, maar dan leuke: - ik heb af en toe de slappe lach (nooit meer gehad sinds ik puberde) - ben superverliefd op mijn man - ik slaap makkelijk 10 uur achter elkaar zonder wakker te worden - ik raak heel snel vertederd - heb soms ook erg vrolijke buien
Ik zag ruim 37 weken er niet bij staan dus hierbij mijn lijstje - brandend maagzuur - pijnlijke ribben - geen schoenen en sokken meer aan kunnen trekken (buik ontzettend in de weg - slecht slapen - aambeien...errug pijnlijk - vermoeidheid, geen slaap maar lichamelijke vermoeidheid. - moeilijk lopen (pinguin-style ) - verlangen naar de bevalling - opruim en schoonmaakwoede...nestdrang dus Zo, dat vind ik eigenlijk wel genoeg zo