Zeker spannend ja hoop niet dat mijn lichaam me voor de gek houd. Wanneer wil je gaan testen Fanny1980?
Hoi Kira, Ik weet het nog niet. Ik wacht gewoon zo lang ik het volhoud. Wil te vroeg testen voorkomen. Maar ik ben benieuwd hoe lang ik dit vol ga houden. Heb wel veel kwaaltjes, al waren ze gister ergen dan vandaag... Maar nog steeds menstruatiepijn (zeurderig) en vruchtbaar slijm (echt dat rekbare...) hogere temp. etc. Naja, elke dag geen menstruatie is er weer eentje... Hou je ons op de hoogte?! Groetjes Fanny!
Fanny ik vind dat wel knap van je hoor. Weet niet of ik dat kan. Dat je nog een hoge temp. hebt is wel heel positief. Laat je het weten wanneer je hebt getest?
wat een verademing om dit allemaal te lezen. zo herkenbaar! Mijn kwaaltjes sinds zondag: * vorige week heel de week erg emotioneel. * krampen in mijn onderbuik. * weeig gevoel. *opboeren. * winderigheid en de ene obsitpatie en de andere keer weer meerdere keren op een dag. * ik heb een hele nacht niet kunnen slapen..heel onrustig * moe..heel erg moe * elke keer weer de hoop, maar ook weer het tegen jezelf zeggende het kan niet waar zijn..ik verbeeld het me...ik word er gek van * en het onzekere gevoel...wordt ik ooit zwanger..heb ik wel een eisprong... nou dit was het bij mij! meiden..zet hem op!
Hoi Dames, Dit is echt herkenbaar om te lezen. Zo kunnen we ons heerlijk uiten en tegelijkertijd begrepen voelen...heerlijk! (eisprong): Soms een enorme heftige pijn aan de linker of rechter kant van mijn buik. Echt soms raak ik er gewoon van in paniek en twijfel ik of het niet mijn blindedarm is ofzo. Maar als het na een uurtje over is, weet ik dat het mijn sprong was (menstruatie): Meestal eerst een hele pijnlijke kramp en dan zet het door. Voor de rest; pijnlijke borsten (meestal blauwe aders, emotioneel, stemmingswisselingen, zeurderig gevoel in mijn liezen, benen, buik en onderrug. Geen energie om ook maar iets te doen! Hoofdpijn heb ik ook eigenlijk altijd. Ik denk wel eens, wat moet er wel niet gebeuren en wat ga ik wel niet voelen als ik echt zwanger ben?! Succes allemaal
Hoi Hoi! Hoe gaat het met de dames hier? Nou kwaaltjes sinds mn eisprong zijn: Veel plassen veel dorst hebben Krampen en steken in mn buik hart kloppingen en een opgzette buik mn broek kan niet eens dicht! verder een steeds goed verhoogde temperatuur. maar heb geen klachten met mn (.)(.) ik voel helemaal niks. Ben ook niet misselijk geen hoofdpijn, ik had wel hoofdpijn 5 dagen lang voordat mn eisprong kwam. en mn plas is niet donker gewoon doorzichtig (ja sorry) Voor de rest toch stiekem denken het is raak , maar ondertussen denken niet er veel aan denken. en toch een beetje bang zijn ,,,heb ik een eisprong gehad , en als ik bevrucht ben gaat het dan eindelijk goed.. zucht daar ga ik weer hahahaha...
Het is wel gek. Ben nu met ronde nummer 1 bezig en heb mijn ei nog niet gehad (denk ik) maar heb veel last van mijn buik beetje ongi pijn en moet veel meer plassen dan normaal, heeft 1 van jullie dit ook mee gemaakt toen je stopte met de pil?
Eerste maand na stoppen had ik na 2 weken heel erg last van gevoelige tepels. Gelukkig wist ik zeker dat ik niet zwanger was, want we zijn pas de maand erop begonnen. Tweede en derde maand: -moe -last linker borst (andere deed niet mee hihi) -veel witte afscheiding -meer trek -hoofpijn -emotioneel Deze maand: -zeurend gevoel in eierstokken/leiders(?) (sinds eisprong) -steekjes in eierstokken -steekjes in lies -soms steekjes en gek gevoel onder mn navel -nog geen last van borsten (normaal wel) -vreselijke nekpijn vandaag (precies zoals ik t normaal de 2 dagen voor ongi heb) Had me zo voor genomen niet in de geintjes van mn lichaam te trappen deze maand, maar toch heb ik stiekem weer te veel hoop. Dat wil ik niet, maar kan t niet stoppen...
@fanny1980 ja dat klopt zoals ze hier op het forum zo mooi zeggen "geen bloed geeft moed" Ik hou jullie zeker op de hoogte! jij ook? Ik ben vandaag ook ontzettend emotioneel kan wel janken om alles.
Hoi meiden, Ik heb vanaf gister steken in mijn onderbuik echt geen lekker gevoel. Nu voel ik nog steeds dat ik last heb ,maar meer zeurderig en dan afen toe weer een paar steken. Heeft dit te maken met me ei sprong? ben stiekem toch een beetje ongerust, dat er iets niet goed zit ofzow. Wie heeft hier ook last van?
Van de week nog mijn lijst met kwaaltjes hier beschreven, maar helaas: het geeft maar weer aan hoe je lichaam je voor de gek kan houden..... Ik ben helaas vanochtend ongesteld geworden.......Na 35 dagen.......Grrrrrr, ontzettend verdrietig, maar vol goede moed ronde 4 in...... Hopelijk hebben jullie meer geluk! Succes allen!
@Knorretje, Wat vervelend! Ik kan me zo voorstellen hoe kloterig dat moet zijn! Op een gegeven moment dan ben je er zo zeker van en dan toch... Hoe veelste ronde is dit voor jou? Nou ja, vol goede moed door naar de volgende ronde! De aanhouder wint! Groetjes Fanny!
wat ik nog het ergste vind is dat het elke maand weer anders is en ik het gevoel krijg dat je psychisch ervoor zorg dat ik allerlei kwaaltjes krijg(denk te hebben) en dan aan het eind weer die teleurstelling! ik lees ook vaker hier dat ik niet de enige ben. succes iedereen!
@fanny1980: Dit was ronde 3.....Maar 1 ding is er positief aan: mijn cyclus is een stuk korter geworden tov vorige cyclus.... Nu ff uitbloeden en dan vol goede moed ronde 4 in!
@knorretje, Ik ben vandaag ongie geworden... Mijn cyclussen worden alleen maar steeds een beetje langer. tijdens de pil was het 28 dagen en de eerste twee maanden erna ook, maar nu twee keer 36 a 37 dagen. Maar wie weet betekend dat wel dat ik ontpilt ben. naja, wel weer lang wachten hoor nu... Groetjes Fanny!
hey meiden, Ik heb mijn ei 8 of 10 dagen geleden gehad, weet het niet helemaal zeker. Mijn kwaaltjes tot nu toe: Bloedend tandvlees Rode handpalmen jeuk aan mijn handen, armen, benen, buik en billen af en toe krampjes/plopjes in mijn buik Nu moet ik op de wachtbank tot zaterdag de 31e, dan wil ik gaan testen als ongi er nog niet is
Ik heb voor de verandering eens lekker nergens last van. Zelfs niet gebruikelijke ongi kwaaltjes maar ook zeker niet de 'oh ik ben zeker zwanger' kwaaltjes. We wachten maar weer af.
Ik weet het niet meer.....mijn vorige cycles had ik er niet op gerekend 28 dagen te zijn, want daarvoor waren het 41 dagen. Ik voelde toen bij 28 dagen ook niks aankomen, nu zit ik weer op 28 dagen en voel vanalles. Maar kan ongi zijn en kan met zwangerschap zijn. Heeft mijn lijf mij voor de gek?