hey dames lees niet meer zoveel kwaaltjes in mij topic ! tis natuurlijk ook beter van niet he . dus miss een goed teken ! nou ben nu bijna ongi af maar heb wel iedere dag barstende koppijn . baal er flink van is ook lastig met mijn werk kan me hoofd er niet bij houden maar wel weer een teken dat ik weer voor een nieuwe ronde kan gaan ! zijn er nog meer mensen voor nod 1 maart ?
Leuk topic! Lekker klagen hier haha maar ik heb laatste tijd ook erg last van hoofdpijn,buikpijn en nergens zin aan! Ook ben ik laatste tijd erg moe! Gelukkig zijn er meer met deze klachten haha iedereen succes! Liefs
het doet me goed om te lezen dat ook ik niet de enige ben met allerlei kwaaltjes zo n 2 weken voor mn nod! -vlagen misselijk -opgeblazen gevoel -steekjes links en rechts -emotioneel -prikkelbaar -bloedend tandvlees -heel erg het gevoel om mezelf te verzorgen -schoonmaakwoede -kooplust -witte afscheiding elke maand komt er weer 1 bij of valt er weer 1 af.. kortom die weken voor mn nod zijn gewoon mega irritant!
Hier 20 dagen NA m'n nod: - Steekjes in m'n onderbuik/achter schaambeen - gevoelige, zware, vollere borsten - vlagen misselijkheid/oprispingen - veel witte vloed - pijnlijke onderrug - slecht slapen/heel vroeg en vaak wakker worden - ijskoude handen, maar gloeiende wangen - bloedend tandvlees - ruik echt hééél veel dingen (vriend die na repeteren met de band in bed komt liggen, en z'n haar stinkt naar sigaren... na toch ook al een half uur in de auto te hebben gezeten, en ik zelf ook nog rook (tot ik een posi test heb ) - andere smaak... veel dingen zijn ineens bitter (wat ik normaalgesproken zoet vind, zoals Punica enzo..) Maar nog geen duidelijke test helaas...
Hoi meiden, Wat een leuk topic. Wilde net een topic openen met mijn kwalen en wat meningen vragen maar nu doe ik dat hier maar. Ben in middels 3 dagen overtijd. had op dag 17 van de cyclus een positieve ovulatietest. Mijn kwalen zijn nu dezelfde als die wanneer ik ongesteld moet worden, maar normaal beginnen ze pas echt op de dag dat ik ongesteld moet worden. Nu heb ik het al een paar dagen. Toenemende pijn in mijn borsten sinds een dag of 5. Moe S'avonds buikpijn Erg humeurig en onaardig tegen mensen op mijn werk. Ongeduldig. Durf nog even niet te testen. WAs al eens eerder 3 dagen overtijd en toen werd ik gewoon ongi. Liefs Luna1
Hey, Nou mijn kwaaltjes zijn bijna allemaal weg. Ik heb eigenlijk alleen nog maar last van een borrelende buik en winderigheid. Ben wel blij dat de rest weg is.
Ik moet over ongeveer 2 dagen ongesteld worden en heb lichte steekjes soort ongi gevoel in mijn buik. Ik twijfel heel erg want voel me echt zwanger. Morgen ga ik testen. Ik hou jullie op de hoogte!
Hallo allemaal Fijn al die herkenbare klachten, weet je in ieder geval dat het niet aan jou ligt Hier mijn klachten sinds me eisprong op 28 januari! Lichte hoofdpijn Brandige ogen (sávonds) Misselijk de hele dag door Wel trek en na eten idee dat alles eruit gaat komen Krampen in buik Diaree in de avond, in de ochtend is het weer normaal (heel vaag) Duiziligheid Brok in me kil Kan weinig hebben van me partner pijnlijke borsten Rugpijn in onderrug Zware schouderbladen (lijken wel van lood) Eerder nooit last van deze dingen gehad (met ongi last van rug en 1 dag erge hoofdpijn) maar ja kan ook komen natuurlijk doordat ik nu een maand gestopt met met bepaalde medicatie (misschien toch lichte afkick verschijnselen?) Al hoop ik net als iedereen hier dat het wat anders is Groetjes Risje