De kilo's vliegen er aan, help!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door mau, 5 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mau

mau Actief lid

2 nov 2008
    397
    0
    0
    hallo allemaal

ben sinds augustus gestopt met de pil, en heb gewoon mijn eet gewoontes van toen voort gezet, niets bijzonders, niet te veel zoetigheden, de schijf van 5, 3 maaltijden en 2 a 3 snacks ( koekjes ofzo)

Ben wel meer sinaasappels en appels gaan eten.

Wat is nu het geval: DE KILO'S VLIEGEN ER AAN!

Woog eerst netjes 65kg, nu al 72kg!
    Maakt niet uit of ik minder eet, veel water drink of wat dan ook!

Zou het door de folium kunnen komen ofzo
    Wie heeft dit nog meer?

En heeft iemand tips?
    ik hoor het graag.

groetjes mau

PS ben een bezig bijtje en zit niet stil, werk wat ik doe is ook bijna elke dag de halve marathon afleggen!

2. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

ik heb dit ook!

ik kan het trouwens wel hebben.. ik woog eerst jarenlang 50 kilo, en na 5 maanden gestopt te zijn met de pil weeg ik 55 kilo

ik denk dat het echt door het stoppen met de pil komt, dat je hormonen nu anders zijn

door foliumzuur lijkt me sterk.. dat is gewoon een vitamien..

3. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    Toen ik met de pil stopte viel ik juist af, van 59 naar 56 kilo.. dus ik kan je niet helpen, helaas. Foliumzuur is trouwens niet iets waar je dik/zwaar van wordt hoor ;)

Als je echt geen verklaring hebt, misschien even langs je huisarts?

4. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Ja ik ben ook aangekomen...
    Ik dacht dat het "kerst" kilios waren maar ik heb echt niet abnormaal gegeten tijdens de kerst :S
    Dus denk idd hormonen ofzo...

5. ohh hier nog iemand!
    Ik dacht al.. hoe kan dit nou!

Toevallig vertelde mijn zusje dat het idd kan komen door stoppen met de pil... door de hormonen!

6. Tineke333

Tineke333 Bekend lid

7 nov 2008
    688
    0
    0
    ik kan je eigenlijk ook niet echt helpen. ik kom door de pil altijd aan... en naar't stoppen val ik altijd af!ervoor woog ik 62 kilo nu voor dat ik ermee stopte 78 kilo dus best veel.jaren geleden woog ik zelfs 88 kilo door de pil maar ja he. ben eigenlijk nu ook te zwaar maar afvallen heeft nou geen zin want zie m'n banner. ikvoel me zonder pil ook veel beter hoe dat kan weet ik niet. maar ehm ik dwaal alweer af hahaha ik kan me wel voorstellen dat je door t stoppen aankomen kan. denk dat t bij iedereen anders zijn kan,hoe je lichaam erop reageerd....

en als je twijfel zou ik gewoon even je huisarts raadplegen ;)

7. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    ik ben 1 1/2 jaar geleden gestopt met roken, toen ging ik van 60kg naar 65. Nu ik gestopt ben met de pil weeg ik 68 nogwat.. brr zoveel eet ik nou ook weer niet, ik heb ook wel eens gedacht dat het ergens mee te maken had. Ik denk maar zo: ik ben een lekker knus plekje (bol buikje :) ) aan het kweken voor ons poppetje :D haha..

neej ff serieus.. ik moet weer meer gaan sporten, merk dat het er moeilijk afgaat nu ik richting de 30 ga!

8. xxxbeebiexxx

xxxbeebiexxx Actief lid

29 dec 2008
    200
    0
    0
    ik ben ook aangekomen sinds ik gestopt ben met de pil! maar heb daardoor ook verrekte eetbuien dus dat komt ook daarvan! hopelijk gaan die kilos ersnel weer af! haha

9. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Hier nog eentje...
    Ik dacht al... hoe kan dat nou!

10. lisje18

lisje18 Actief lid

8 jan 2009
    424
    0
    0
    hier 20 kilo aangekomen naar stoppen met de pil

11. girl21

girl21 Niet meer actief

hier ook in aug. gestopt met de pil en inmiddels 6 kilo aangekomen.. ballde ook, en vroeg me af waar t door kwam.. stiekum zei ik dat t door de hormaonen kwam, maar geloofde er zelf niet zo in, maar ben blij te lezen dat t wel degelijk met het stoppen van de pil te maken heeft!

pfiiiiieuw.. :LOL:

12. Sunlight

Sunlight Fanatiek lid

7 nov 2007
    2.717
    0
    36
    beveiliger
    friesland
    ik ben nu 21 maand gestopt met de pil en ben van 58 kilo nu 65 kilo dus ik ben 7 kilo aangekomen. ik baal er echt giga van ben namelijk ook niet zo groot dus dan valt het al helemaal op 7 kilo

13. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.058
    1.290
    113
    Nederland
    Ja, hier nog één! Hoorde vriendinnen al zeggen; meid je bent wat aangekomen.
    Toen begon ik het zelf ook te zien. Ben nu bijna zes maand van de pil af, maar naar mijn gevoel behoorlijk wat aan gekomen. Voordat ik met de pil stopte had ik net een nieuwe leuke broek gekocht. Twee maand later kon ik m niet meer aan!
    Ben wel meer op mijn eet patroon gaan letten, maar dat is niet veranderd.

Toen ik begon met de pil, viel ik heel veel af. Tja, nu komen de kilo's er weer aan! Ach, kan er niet zo mee zitten. Mn vriend houdt van me zoals ik ben of ik nu paar kilo zwaarder ben of niet!
    Heb alleen maar de liefde van mn mannetje nodig om een kindje te maken!

14. Olifantje

Olifantje Fanatiek lid

25 sep 2008
    3.327
    298
    83
    Ik ben ook 3kg aangekomen toen ik gestopt was met de pil. :(
    Nou, ik was er niet echt blij mee! :evil:

15. es1977

es1977 Actief lid

25 aug 2008
    153
    0
    0
    Zwijndrecht
    Hoi allemaal ik ben nu langer dan een jaar van de pil af en ik ben 10 kilo aangekomen vond het raar dat ik zoveel aangekomen bent maar ja zou best kunnnen dat het van het stoppen van de pil is ik woog altijd 57 kilo en nu 67 kilo en ik ben maar 1.60 lang.
    Dus ben nu lekker gaan sporten.

Liefs Esther

16. Wolkje7

Wolkje7 Lid

29 okt 2008
    28
    0
    0
    Ik ben juist afgevallen. Ben iets van 3 kg afgevallen. Weeg nu zo'n 51 kg.

17. lisje18

lisje18 Actief lid

8 jan 2009
    424
    0
    0
    ik ben meer als 20 kilo aangekomen in zeg maar anderhalf jaar pff ben nu gelukkig weer aan het trainen woog altijd 72 en nu woog ik 98 nou kon wel janken ik zie er niet meer uit maar ja lekker trainen weeg nu 95 (vandaag weer wegen) en dan op naar de 70 als dat lukt

18. Miss Dior

Miss Dior Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.230
    0
    0
    Huidtherapeute, docente.
    Duitsland
    Ben ook na het stoppen met de pil afgevallen... van 54 naar 51 kilo. Hield veel vocht vast met de pil en voelde mij vaak ongemakkelijk, is nu allemaal verdwenen, voel mij stukken beter! Ben nu eigenlijk te dun voor een lengte van 1.76m, ach mocht ik zwanger raken dan is maatje 34 ook zo weer verdwenen ;)

19. mau

mau Actief lid

2 nov 2008
    397
    0
    0
    Nou gelukkig maar dat ik dan nog niet de enige ben, maar 20 kilo oeioeioei, nou meiden van gaan we maar naar de fitness met zijn alle

kom op beentjes in de lucht en fietsen maar! :D

Het is best balen, natuurlijk stop je met de pil, maar met de gedachte ik wordt mooi dik, strak dik :D , en geeeeeen blubber! :(

nou laten we even brainstormen wat we hier aan kunnen doen, fitness is al gezegd.

Ik ga denk maar weer mijn wii-fit uit de kast toveren

gr mau

20. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    ja hoor hier nog iemand. Gestopt met roken in sept 2007 en gestopt met pil in jun 2008 en ja hoor bijna 20 kilo erbij.

Gek genoeg is mijn zusje na stoppen met de pil juist extreem afgevallen, dus schiet mij maar lek (en laat er 20 kg verdwijnen aub).

Ik let wel op mijn eten maar het lukt gewoonweg niet. Probeer er niet te veel mee bezig te zijn maar vondt wel dat ik dit even moest posten hier.

Meiden suc6

Deel Deze Pagina