Kwaaltjes vóór NOD

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Anka35, 17 jan 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anka35

    Anka35 Nieuw lid

    17 jan 2022
    2
    0
    1
    Vrouw
    Mijn vriend en ik willen graag zwanger worden. Ik ben nu ongeveer drie maanden van anticonceptie af. We hebben afgesproken in het begin gewoon te kijken hoe het gaat nog niet echt heel erg er mee bezig te zijn. Echter nu ben ik vijf dagen voor NOD en ik heb al vier of vijf dagen pijntjes in mijn onderbuik en onderrug. Maar ook wel steken in mijn buik maag gedeelte. Ik kan deze pijntjes niet verklaren. Al wil ik heel graag dat het zwangerschapstekenen zijn, probeer ik mezelf een beetje in toom te houden. Ik wilde wachten tot NOD om te testen maar denk er nu toch aan om het eerder te doen. Nu ik dat besluit voor mezelf opgenomen kan ik ook niet meer wachten. Komen dit soort kwaaltjes jullie bekend voor?
     
  2. Dominique87

    Dominique87 Bekend lid

    28 aug 2021
    874
    480
    63
    Vrouw
    Bij sommige klinkt dit heel veelbelovend, en bij sommige dn weer niet. Testen en je weet het zou ik zeggen. Ik heb elke maand veel symptomen en telkens. NEgatief getest
     
    Anka35 vindt dit leuk.
  3. 19Summer87

    19Summer87 Actief lid

    12 apr 2021
    308
    192
    43
    Vrouw
    Onderrug had ik altijd last van bij menstruatie, maar deze zwangerschap had ik het ook en toen was het dus wel een goed teken.
    Is alleen moeilijk te zeggen omdat zoooveel kwaaltjes op zwangerschap kunnen wijzen maar ook op andere dingen. Je zult dus toch nog even geduld moeten hebben vrees ik. Zal voor je duimen!
     
  4. Anka35

    Anka35 Nieuw lid

    17 jan 2022
    2
    0
    1
    Vrouw
    Heb gister test gedaan (overdag) die was negatief maarja zegt not niet zoveel. Vannacht weer wakker geworden met heftige steken. Blijven gekke symptomen voor mij. Maar ga even tot zaterdag wachten om weer te testen.
     

Deel Deze Pagina