Ha meiden! Zenuwen nog onder controle hier hoor, haha. Mijn temperatuur is echt enorm constant. Meestal stijgt ie iets na de innesteling, dus wederom weer een teken dat ik waarsch niet zwanger ben. Verder heb ik meer waterige afscheiding, had ik vorige keer ook enkele dagen voor NOD... Deze tekenen helpen me me in te dekken voor teleurstelling. Ook wel weer fijn, toch hoop ik natuurlijk stiekem dat het wel gelukt is, maar reken er dus al niet meer op... Wolkuh, maandag testen is helemaal logisch toch!? Dan ben je al een dag (of twee) overtijd... Denk dat je zondag ook al kunt testen. SPANNEND!! Heb je regelmatige cyclus van 31 dagen? Zou toch super zijn als die Pre-seed al in de eerste ronde van gebruik heeft geholpen! Duimduimduimduim... Woman90, hoe gaat het bij jou? Nog steekjes oid? Zonnetje, er zit niks anders op dan afwachten meid. Maak je jezelf niet gek he....
Hoi Jettos en Wolkjuh!! Jammer dat ons vorige topic is afgesloten.... maar ik volg jullie nu gewoon hier Spannende tijden voor alle meiden hier..... ik duim!! XXXX Viv
Hoi allemaal! Allemaal spannende berichten.. hihi. Okee okee ik beken, vanmorgen had ik krampen en ik heb me niet kunnen weerhouden en een vroege test gedaan (ik dacht, STEL dat ik nu ineens een cyclus van 28 dagen heb, dan ben ik nu al wel 4 voor NOD! Muahha) maar helaas niet positief. Ik in mineur, vriendlief niet. Die zegt heel simpel: je weet het toch pas dinsdag ofzo. Dus waarom test je dan nu al? OMDAT IK GEK WORD, DAAROM hahahaa... Slecht. Errrg slecht. Ik WEET het. Maar goed. Ik ben nu wel wat rustiger, en alvast voorbereid dat de testen gewoon wit blijven. En anders doen we gewoon 3x is scheepsrechts als motto ofzo. Gewoon om mijzelf optimitisch te laten blijven. Hihi.. Dus Jettos, mochten we samen ongi worden, dan kunnen we straks weer lekker er samen tegenaan bij de nieuwe ronde!!! Hahah. Vind het voor iedereen spannend!!
@ Women: Voor nu ben je in ieder geval wat meer tot rust..... en er is nog altijd hoop zolang je ongi er niet is!! Ik duim in ieder geval nog door. Ik herken die testdrang wel hoor..... kan het veel beter weerstaan als ik die 'krengen' (zw. testen) niet in huis heb, haha!! @ hier: Gisteren alvast weer aan de klus gegaan (lekker op tijd voor als m'n eitje misschien vroeg komt)..... 2e ronde met preseed, maar die ga ik pas over een paar dagen weer gebruiken hoor! Is best duur spul.....
Ja idd. Ik ben niet meer zenuwachtig-achtig ofzo. En zolang het hier nog niet rood kleurt..... dan weet je het gewoon nog niet. Misschien maak ik wel heel weinig hormonen aan ofzo. En anders dan de volgende maand maar weer een actief gezelligheid behouden Klopt, je kan ze beter niet in huis hebben. Maarjah.. Ik heb ze wel hahaha. Nog steeds. Heeeeeel misschien waag ik er dinsdag nog ff een KV2v5 testje aan. Okee spannend! Wat is dat precies, die Preseed? Ik duim nu alvast maar voor je
Oww dat geeft me hoop!!! Hahaha Welkom alle nieuwe dames! Zo heerlijk om jullie herkenbare verhalen te lezen. Die testdrang!! Die is vreselijk! Waarom is er niet een manier om zelf ff in je buik te kijken hoe t gaat? Of het vruchtje bevrucht is en of het lekker aan het groeien is? Dames die morgen of vandaag gaan testen, heeeeeeeel veel succes! Women, haha grappig die reactie van je vriend! Zo een heerlijke mannen reactie ergens heeft ie gelijk.... Maar ja, die testdrang!!! Ikzelf heb me voor genomen dat als ik zaterdag/zondag nog niet ongi ben geworden (dan ben ik een paar dgn overtijd), dat ik dan pas ga testen. Maar dat gaat denk ik zwaar worden! Hier heb ik een nieuw kwaaltje, maar volgens mij begin ik dingen te zien... Mn borsten! K heb t gevoel alsof ze op knappen staan, heel raar. Ze zijn erg gevielig, niet pijnlijk, maar juist kietelig.. Ook steken nu een paar dagen mn tepels erg uit. Iets wat ik normaal allen bij koud of uhm geil ben heb. Moest vandaag wel lachen. Mn pols is ontstoken, in ieder geval iets mis mee. Als t na 3 weken nog steeds pijn deed moest ik terug naar de ha. Gedaan en vandaag moest ik dan een echo en een rontgen laten maken. Staat er op de balie met koeienleters: bent u of vermoed u dat u zwanger bent, meld dit direct! Dus ik ja, heel stuntelig verteld dat het misschien bingo is. K voelde me net ff weer een tienermeisje! Hahaha. Heerlijk! Was volgens mij en goede voor candid camera k was namelijk met de fiets en mn conditie is niet meer wat het geweest was.. Ik helemaal buiten adem en duizelig!! Niet normaal,sta je daar, voelt je hondberoerd, kan amper op de benen staan (stond te shaken), sta je daar klungelig giegelend te vertellen dat je misschien zwanger bent.. Moet er nog om lache
Ghehe, ik pleit ook voor een buik-luik!!! Ja idd, hij is ook zo lekker nuchter in die dingen. Ik wou dat ik dat kon... maar als ik ongi ben issie wel diep teleurgesteld hoor. Maar mannen gaan daar toch heel anders mee om. Hmm spannende gevoelens! Ik ben benieuwd naar je uitkomst... duimduim. Whahaha, hier net zo! Ik moet nog een CT scan maken van mijn hoofd.. ik hoop maar dattie tussen een ongi en een ei in is, whahaha! En ik moet nog op de foto bij de ortho, dusss.... Ik zie mezelf daar ook al staan, ehhhhh ... ehhhh....
Mn mannetje probeerd ook zo nuchter te reageren en dat lukt m meestal ook.. Alleen is ie sinds we ma bij de ha geweest zijn overtuigd dat ik zwanger ben. Ik heb wat dat betreft een apart mannetje. Maar ben heel erg happy met m.
Hahah, dat is wel lief, maar het is juist wel handig dat ie probeert dat je met beide benen op de grond staat tenminste, dat wil ik wel dattie dat doet TOT ik heb heb overtuigd met 2 testen ofzo..
Hahaha ja dat heb ik ook! Grappige is, normaal is hij degene die mij terug op de grond krijgt. Maar als het om zwangerschap gaat, moet ik hem juist afremmen hij is nog nooit papa geweest of bijna papa. Ik heb met mn ex 2 miskramen gehad, dus ik ben er nog nuchter over. Zo wil hij het graag van de daken schreeuwen mocht t zo ver zijn. Nou ja, hij wil het gelijk aan zijn ouders vertellen zodra we een posi test hebben. Ikzelf zou nog ff willen wachten.. Puur omdat het mis kan gaan.. En ook ben ik bang dat als het dan een mk word, dat er bij zijn ouders nare gevoelens naar boven komen. Mn schoonuders hebben biologisch nooit een kleine gehad. Mn vriend is, zoals we thuis zeggen, geimporteerd maar dat is iets tegen de tijd dat we daadwerkelijk een posi test in handen hebben.
Haha ik ben ook verbaasd hoe enthousiast de mijne is, die word meestal pas enthousiast op het moment dat er daadwerkelijk iets is. Maar hij is nuchter tegelijk. Dit is voor hem ook helemaal nieuw. En voor mij ook.. Haha dus jij moet hem zo nog echt afremmen haha! Spannend.
Vivian. Leuk dat je mee komt babbelen!! Ja vorige topic is om een stomme reden gesloten :-/ En vooruit klussen kan nooit kwaad toch, wij hebben sinds stop van mn menstruatie om de dag lopen klussen totdat mn ovulatie testen weer negatief waren. :-D Yinxy. Klinkt goed dat kwaaltje, nou ja niet zo fijn maar bedoel dat er een kans bestaat dat het raak is ;- ) Heb je dit normaal niet? Women. ooooh erg herkenbaar w.b het testen. Ik heb dat zo vaak gedaan, dat als ik al die negatieve testen had opgespaard ik daarmee een huis mee kon bouwen :-/ hahaha. Je negatieve test zegt dus nog helemaal niets hoor. Ten eerste ben je nog wat vroeg en zolang je menstruatie weg blijft is dat ook een goed teken!! Jettos. Klopt kan zondag als ik wil testen, maar ik weet niet een gevoel zegt me tot maandag of zelfs dinsdag te wachten, gek he! Heb de test drang deze cyclus nog helemaal niet. En jij nog geen test drang? Zonneschijn. Zou nog even een paar dagen wachten en nog eens testen meid, succes!!
Goh ik hoop toch zo dat je gelijk hebt... iets in mij zegt dat het niet zo is, maar in mijn onderbewustzijn hoop ik zoooo dat je gelijk hebt.... Gnagna, zou wel een gek huis zijn trouwens.....
@wolkje, dat misselijk en dan moeten eten is nieuw voor me. Normaal wordt ik alleen maar zieker als ik eten ruik of zie. Tot nu toe alleen zondag tijdens t eten slecht geworden. Ml had me mee uiteten genomen, had 2 verschillende dingen op mn bord. Het ene ging goed, maar het andere maakte me ineens slecht.. Toen dat maar laten liggen en de frietjes op gegeten die erbij lagen. Toen ging t weer. Vivian, wij hebben ook om de dag geklust. Vanaf de eerste dag na mn menstruatie. Dit op aanraden van onze gyno
heeey! haha toevallig mijn naam is van een liedje, gebruik hem eigenlijk overal voor, hahaha, ik ben niet zo creatief qua namen verzinnen ik hoop ook echt niet dat het ontpillen is, maar ik hou in mn achterhoofd dat die kans groter is dan dat het een zwangerschap is..
@ Blacksunday: haha okee, ach maakt niet uit. Ik zag alleen toen ik deze naam bedacht dat ik hem verkeerd gespeld had. Beetje jammer. Whaha! Nou precies, zolang je daar vanuit gaat kan het alleen maar meevallen! Ik ga er ook niet vanuit dat ik zwanger ben. Maar net I didn't know I was pregnant gekeken, dat meisje had een spiraaltje, was afgevallen, moest snachts naar de WC, had heftige buikkramp en stond halverwege de keuken ff stil om die kramp uit te houden, voelt ze iets bij haar benen langs glijden en op de grond vallen... was het een baby!!!!! Owwww jeeeemig.... het zou je maar gebeuren!
Ja dat kan ook nog! Maar meestal zijn dat wel meiden die er juist niet mee bezig zijn en dus ook niet bij elk kwaaltje denken dat t wel eens een zwangerschap kan zijn; p Toch lijkt me dat wel jammer..heb je helemaal niet bewust van je zwangerschap kunnen genieren..
Lijkt me verschrikkelijk.. Ik wil wel alles voelen het meisje had wel al een kindje, en die zwangerschap was heeeel anders. Ze was echt dikkig en voelde haar kindje en was veel moe. En nu ineens niet. Das gek. Ik denk dat die 9 maanden ook wel nodig zijn om echt een band op te bouwen, lijkt me super.