Ja ik ook. En, zijn er al dames die nog iets gevoelt hebben of ondertussen juist teleurgesteld zijn door iets roods...... ?
Vivian, wat leuk jou hier te zien! Fijn dat we elkaar hebben 'teruggevonden'! Nog maar 6 dagen tot de eisprong, belangrijk weekje dus! Have fun! Wolkjuh, mijn duimen draaien! Woman90, gekkie, nu al testen.... geduld is een schone zaak, wachten tot minstens zondag jij!
Jaa ik ben ook zeer benieuwd wat eruit gaat komen! Spannend... ik heb nog totaal geen voorbode voor een ongi, maar dat kan bij mij binnen 1 dag omslaan. En ik reken daar op nu, na mijn omo-test. (Ook al was die 5 dagen voor NOD)
En Wolkjuh, alles nog rustig bij jou? Geen duivels of krampen of andere tekenen van naderende ongi? Fingers crossed!
Goedemorgen. Vanmorgen bruine afscheiding bij toilet bezoek, dus helaas is het deze ronde (weer) niet gelukt. Had het stiekem gehoopt. Op naar ronde 20 (wat aanvoelt als ronde 200 ) Hoe is het bij jullie?? Ik duim stug door meiden, hopelijk hebben jullie meer geluk!!
O, Wolkuh bah!!! Het is ook niet eerlijk he!? Daar word je toch hopeloos van... Heel dikke knuffel meid! Ronde 20, heb je al iets met onderzoeken ed gedaan, of nog geen zin in MMM? Hier is de temp met 0.1 gezakt, en ik begin een dalende lijn te zien op FF, wat jullie? Zit nu op 11 DPO, vorige keer op 12 DPO ongi geworden, dus lijkt erop dat dat nu ook weer gaat gebeuren... Met de temperatuur zakt ook mijn humeur, bah!
Bedankt meid. Jawel, uit de onderzoeken konden ze niets bijzonders vinden bij beide. We wilden het eerst even zelf proberen omdat het geestelijk best zwaar is (al eerder ervaring mee helaas). In juni gaan we met vakantie voor 3 weekjes en als er tot die tijd niets veranderd is, moeten we die stap helaas wel nemen. Ik zie ook een daling op je FF, misschien een dip? Meis ik ga hard voor je hopen dat het alsnog raak mag zijn en dat je temperatuur morgen weer vet omhoog schiet! xxx
Mmm, net een roze/bruine veeg, dus game-over... Fijn dat er in eerste instantie niks ad hand lijkt te zijn. Je hebt al ervaring schrijf je, hebben jullie al een kindje? Wij hebben onszelf ook tot en met de zomervakantie gegeven, daarna gaan wij de eerste standaardonderzoeken laten doen. Hopen en bidden dat dat niet nodig is! Nou meid, kunnen we samen even flink balen vandaag!
Ik ben sinds januarie gestopt met de pil. en deze maand zijn we begonnen met ovu testen ik had een duidelijk LH piek vorig weekend Zaterdag licht roze streepje Zondag duidelijk 2 strepen en maandag weer licht roze streepje. Sinds 2 dagen steken links in onderbuik en lies. Zou dit innesteling kunnen zijn? I Hope So kan testen vanaf 1 april.
Hoi dames, hier even over kwaaltjes voor en na innesteling. Ik ben 5we en 2d zw. Ik wist al 5d voor nod dat we zw zijn. Dit vooral door men heel wisselende humeur, wat gevoelige borsten en licht misselijk, ook heeft een testje dat toen reeds bevestigt. Dan zijn mijn kwaaltjes wat gaan liggen, buiten dat hele wisselende humeur, dat blijf ik hebben. Nu gisteren bruine afscheiding, wat ik vermoed dat het innestelingsbloed is. Mijn tepels zijn in 1x heel gevoelig en mijn onderbuik trekt een beetje. Zijn er hier nog dames die ervaringen hebben met innestelingsbloed?
Hi bdotsie! Welkom! Helaas heb ik geen ervaring met innestelingsbloeding.. Ik heb nog steeds dezelfde klachten. Gisteren een beetje minder! Dus hoopte stiekem dat t langzaam aan het wegebben was. Maar helaas! Gisteren avond deden m'n borsten ineens heel erg veel pijn, schrok ervan! Op dat moment zei m'n vriend: vanaf welke ff kan je testen? En we gaan morgen een test halen! Toen moest ik wel lache. Vandaag kreeg ik erg last van steken terwijl ik m'n m in de supermarkt stond. En dan duwde ik nog niet eens het karretje! Leek net alsof iand met een mes in m'n buik bezig was sta je dan met tranen in je ogen in de winkel.. En m'n ml stond er hopeloos bij. Hij wist echt ff niet wat ie moest, de schat. Kreeg toen wel ineens veel kusjes En ja, sta je bij de service balie, vraagt ie zo heerlijk alsof t de gewoonste zaak van de wereld is, vraagt ie of ze testen hebben diggen die je eerder kan gebruiken. De cb lag er, maar ze wist niet of die ook voor vroeg testen was. Terwijl ze de verpakking bekeek, had m'n vriend t al gespot, kon je ook 4 dgn voor nod gebruiken. Moest er zo om lache hoe hij daar stond! Alsof ie t iedere dag koopt zoals bv een pakje sigaretten Nu moet ik alleen sterk zijn en niet te vroeg gaan testen. Heb mezelf voorgenomen om met deze test woensdag te testen, op de dag als ik een kortste cycles heb, maar dan zit ik ook binnen de 4 dgn mocht ik ene van 27 dgn hebben..
Zoooo daar was ik weer. Lekker afleiding gehad afgelopen daagjes. Jammer voor Jettos en Wolkjuh =( hopelijk meer succes a.s. maand.... Ik voel ook totaal niets hoor, dus ik doe vast binnenkort met jullie mee 3x is scheepsrecht?? Hmm hoeveel DPO ben je dan Miranda88? Dbotsie; je bent al 5 weken zw? En nu innestelingbloeding? Ik wist niet dat dat kon.. Ben zelf nog niet zwanger helaas.. Hahaha Yinxy, wat grappig van je ml! Ik hoop maar dat ik deze week niet ongi word? Durf niet meer te testen hihi...
@women90 ik ben ook bang om te testen, maar wel erg nieuwsgierig!! Maar ben bang dat ie omo wit blijft k hoop dat je ook niet ongi wordt!
Hallo dames, ik heb een vraagje. Ik zit nu op dag 10/11 dpo en sinds afgelopen maandag al niet lekker. Zo regelmatig steken in m'n buik net of er met een mes in wordt gestoken. Ook af en toe menstruatiepijn maar laatste dagen wat minder. En sinds 3 dagen een ontzettende beurse (zo voelt het) linker borst aan de zij en onderkant. Moet er niet aanzitten zeg maar. Ook heb ik met vlagen branderige ogen. Vanmorgen na plassen wat roze slijm niet veel hoor (heb ik wel is vaker in cyclus) en net na plassen zo beetje minimaal bruin bloedverlies (slijm) ook met afvegen. Heb dit nog nooit in een cyclus gehad. Verwacht aankomende zaterdag / zondag mijn nod. Weet nu niet echt wat ik er Allemaal van moet denken.... En afgelopen mandag na "klussen" ook allemaal roze verlies, ook regelmatig pijn in mijn linkerlies????
Ik stiekem ook maar durf echt nog niet. Ben zo teleurgesteld door die vroege test.. ik wacht nog gewoon af aankomende week. Oehff Tientje, dat zou ik ook niet weten.. ik voelde vorige maand ook zulke dingen, en ik was niet zwanger helaas =( maar had wel minder die krampen, dus misschien is het voor jou wel een supergoed teken???
Ja ik heb nog nooit klachten gehad en nu dus wel. M'n linkerborst begin ik ook wat meer te voelen en af en toe nog steken in m'n buik. Bah die onzekerheid ook hihi. Jij nega test? Kan nog posi worden dus spannend hoor!