Hi tientje! Veel van je klachten herken ik. Die heb ik deze ronde ook. Alleen het roze niet, maar dat kan van een innesteling zijn! Ikzelf heb de klachten ook nooit gehad.. Behalve toen ik m'n cyste had dan. Niet dat ik denk dat jij die hebt, maar hoop dat t een goed teken is!
Ja had 5 dagen voor de verwachtte NOD negatieve test, sensi test. Ik voel ook momenteel helemaal niets eigenlijk, dus hij zal wel gelijk hebben gehad. Ik wacht deze hele week gewoon op mn ongi, kan ik daarna weer beginnen met rekenen of ovu-testjes misschien. En mocht ik echt niet ongi te krijgen zijn, dan natuurlijk een test!!!!! (daar hoop ik stiekem toch op natuurlijk)
Ti's nog vroeg women90. Nog ff en dan heb je je nod toch? Ik blijf gewoon duimen dat je zwanger bent!! En er vanuit gaan dat je ongi wordt, is denk ik ook beter. Maar ja, makkelijker gezegd dan gedaan!
Hey, bedankt voor je bericht. Had het bericht in ander topics geplaatst maar kwam geen reactie op. Gisterenavond laat had ik weer roze en vanmorgen nog klein beetje. Ken dit totaal niet. Mijn borst doet nu ook pijn met lopen absoluut geen pretje. En mijn rechter speelt heel af en toe op. Ben erg benieuwd want zaterdag of zondag moet m'n menstruatie komen , spannend!! En hopelijk een keertje positief hihi. Hopelijk krijg jij deze ronde ook een posi test ben erg behieuwd!
Ja Yinxy, het is ook nog wel vroeg. En na mijn negatieve Sensi test 5 dagen voor NOD ga ik gewoon uit van een ongi. En ja, ik weet dat die test niet betrouwbaar kan zijn ivm te lage hormoongehaltes in het bloed, maar toch. Ik kan nu lekker rustig wachten op mijn ongi, waarvan mijn onderbewustzijn natuurlijk stiekem erg hoopt dat die niet komt hihi... Maar goed, heb nog geen hele tijd mijn cycluslengte bijgehouden, maar wel ongeveer voor het algemene leve zeg maar, kwam altijd beetje aant einde van de maand maar niet op aantal dagen. Dus hoop dat mijn NOD klopt. Als mn cyclus nu ineens 28 dagen zou zijn, dan ben ik vandaag tot dusver nog niet ongi, woehoee!! Jij mag ook al bijna testen!!!!!!! Superspannend! en Tientje duurt ook nog maar 6 dagen..
Whhaaaa spannend women90!! Ik hoop echt voor je dat je zwanger bent. Hoop ik voor de andere dames natuurlijk ook! Ikzelf ga woensdag testen met een vroege test van cb. Meestal als ik ongi wordt, is dat savonds laat pas... Ik hoop t zo!! Hahaha
Hihi dankje ik hoop het ook voor ons allen! Ik probeer ook wat beter om mijn lichaam te letten; heb nu wel iets gevoelige borsten en vanmorgen enorme rugpijn, maar dat kan ook heel goed ongi zijn misschien... =(
Hier wordt ik gek.... Rechterborst doet ook zeer inmiddels. Verlies sinds gisteren roze bloed en zaterdag ongesteld worden wordt er gek van . Vanmiddag cappuccino op en daarna misselijk wil niet eten heb geen trek. Vanmiddag voor de koffie geluncht gelukkig dus toch wat binnen maar nu nog steeds met afvegen roze bloed. Hopelijk geen menstruatie..
Oww jee tientje! Ik zou daar ook gek van worden! Misschien toch zwanger? Ondanks je menstruatie? Of alle (onbewuste) zenuwen wat los komen? Zo kon ik mezelf vanmorgen niet bedwingen.. Ben te vroeg, i know.. Maar toch een test gedaan, helemaal niets natuurlijk. K hoopte stiekem dat als ik een nega test in m'n handen zou hebben dat dan m'n buikpijn en misselijkheid over zou gaan. Had gehoopt dat t tussen m'n oren zat.. Op t advies van m'n gyno, morgen dan toch maar bellen voor een afspraak..
Dit is mijn foto 4 dagen voor mijn nod (die is zaterdag) kon niet wachten kreeg ze vandaag binnen haha
Nou idd verwarrend Tientje! Ik ben benieuwd hoe dat afloopt! Hahaha ook Yinxy is te vroeg met testen. Foei! maar ik weet hoe het voelt. Ben benieuwd wat gyno gaat zeggen! Hier nog steeds geen ongi, wel enorm wittige slijm steeds. Negatieve testen natuurlijk.. pff! Zowel de Sensitest als de Kruidvat test. Apart... maar afwachten. Ongi kan nog zomaar om de hoek duiken! Anders donderdag maar weer testen!
Wordt er ook gek van haha. Heb nu 3 dagen na plassen met afvegen roze verlies gehad en vanmorgen licht bruin maar is weg. Vanmiddag testje gedaan dus. Wel ontzettend Zere borsten wordt ook steeds erger. Snap dat je je niet kon bedwongen had ik ook. Ben wel benieuwd hoor bij jou hoe het verder gaat. Toch zwanger??
Ja ik ook zeker na de test van vandaag. Ben ook wel benieuwd bij jou hoor. Nog geen ongi enzo en slijm. Ben wel benieuwd hoe je test donderdag is als je nog niet ongi ben
Ja ik ben ook benieuwd maar jeemmmpiee, ik zie je test nu pas, die is wel redelijk positief dacht ik?!?!? Maar trek je niets van mij aan. Ik ben nog onervaren... elke dag ff testje doen. Of om de dag!
Haha ja die test he. Ziet er minder dik uit op foto want hoef er echt nie voor te turen. Is een wondfo test. Doe er morgen 1 met ochtend urine omdat ik vanmiddag met testen nergens op had gelet haha. Qua plassen enzo. Nu morgen vroeg weer een test (heb er 8 voor 10) dus kan even vooruit en wil zaterdag evt een cb test doen heb ok besteld. Ik ben ook onervaren haha dus je bent niet de enige stond dus na 8 maanden ook raar te kijken naar he streepje haha
Ohh, wat is dat, Wondfo? Ahh kijk, ideaal. Ik heb nog 1 Sensitest, en 1 Kv test, en 1 of 2 Clearblue testen. Ohh ja haha idd, je bent dan bijna witte testen gewend ofzo
Wondde kun je vergelijke met kv2 voor 5 begreep ik. Had vanmorgen een lichtere test maar ze zeiden dat dit in het begin nogal kon schommelen zal de foto even erbij zetten.
Voor je innesteling kun je nog geen zwangerschapskwaaltjes hebben. Je lichaam weet nog niet dat het zwanger is en maakt dus ook nog geen HCG aan, het hormoon welke de kwaaltjes veroorzaakt. In het begin van je zwangerschap is de waarde van het HCG ook nog heel erg laag, hierdoor zul je pas vanaf week 4 ongeveer wat kwaaltjes gaan krijgen. Als je zwanger wilt worden let je op alles wat je lichaam doet, hierdoor denk je al snel dat dat wel eens op een zwangerschap zou kunnen wijzen. Toen ik bezig was meende ik ook van alles te voelen, maar de maand dat het raak was voelde ik eigenlijk niet zo veel. Wel heb ik mijn eisprong gevoeld, lichte krampen aan mijn linkerzijde ongeveer een halve dag. En zo'n vijf dagen later de innesteling. Ik kreeg plots krampen en flinke steken links onderin m'n buik welke ongeveer 15min aanhielden. Toen ik 5 weken zwanger was begon mijn buik op te zetten(darmenbuik) en met 7 weken begon ik erg moe en misselijk te worden. Daarvoor had ik eigenlijk geen kwalen. Ik hoop dat je wat aan mijn ervaring hebt. Heel veel succes en ik duim voor jullie dat het ook raak is!