Thnx Bruni! M'n gyno vertelde me ook al dat voor m'n eisprong m'n kwaaltjes waarschijnlijk kwamen van m'n eisprong. Blijkbaar kan je daar ook misselijk van worden en ongi krampen enzo hebben. Hier heb ik net het ziekenhuis gebeld, morgen 11 uur mag in komen. Gelukkig heb ik vandaag een drukke dag om mezelf bezig te houden! En wie weet valt m'n pijn dan niet zo op.. Ik zie trouwens ook een streepje op de foto's!!! Hopelijk is het een plakkerd!!
@Tientje: spannend hoor! Ziet er een stuk beter uit dan bij mij... @Bibinijmegen: ok, dan was het dus echt een mooie verassing! Ik leer hier zoveel dingen en wat ik elke keer concludeer is dat elk lichaam blijkbaar toch zooooooo verschillend is.... @Bruni: Ja ik dacht ook al zoiets, maar omdat vele hier al allerlei dingen lijken te voelen, dacht ik: hmm, kan dat dan echt, of zijn die zichzelf aant gek maken? Ik voel deze keer ook weinig. Dus dacht ik word ongi. Wat nog kan natuurlijk(!!), maar blijf wit slijm houden en voel nog weinig van een ongi. Alleen zeer gevoelige borsten. Jij gefeliciteerd!! nu nog steeds weinig kwaaltjes? Bedankt voor de reacties!
En women, nog steeds niet ongi? Ikzelf kan ieder moment ongi worden (als ik mn korte cycles aanhoud)... Andere dames al wat wijzer? Volgens mij waren we met zn allenrond dezelfde dag waarbij ik de laatste nod heb.. Ben zooooo benieuwd!
Wat ga je precies in het ziekenhuis doen Yinxy? (Ojee, heb ik iets gemist? Goudvisgeheugen ) Nee nog geen ongi, maar ik had zonet ineens op cursus een enorme buikpijnaanval! Kon niet blijven staan.. en borrelen en kramp. Paar keer met een golf. Ben bang dat dat een aankondiging is van ongi...... We zullen zien. Zoniet, dan wil ik morgen misschien wel testje wagen.
Ooww ik hoop voor je dat je niet ongi wordt en dat je morgen een posi test in je handen hebt!! Ik moest naar het ziekenhuis om proberen te achterhalen waar mn 3 weken van ongi krampen, misselijkheid, duizeligheid vandaan komt. Ik moest vandaag of morgen terug komen omdat t dan duidelijk kon zijn of ik zwanger was. Zo niet, dan gingen ze verder testen. Brn vanmorgen ongi geworden en de pijn is nu nog intenser. Bij iedere stap heb ik tranen in mn ogen van de pijn. Begin een beetje moedeloos te worden Gyno kon niets raars zien. Alles zag er perfect uit, k had al blijkbaar 2 nieuwe eitjes klaar staan (iedere kant 1) die aan het groeien waren, wat blijkbaar conform is met mn cycles. Ze heeft gekeken, gevoeld, gedrukt op plaatsen om proberen te achterhalen wat er nu is. Maar ze vind niets dus opnieuw, 8ste keer nu in 1,5 mnd) bloed laten prikken.... Blijkbaar wordt het steeds pijnlijker hoe vaker je in korte tijd geprikt werd. Vorige keer deed ook al pijn, maar omg wat deed deze keer pijn!!! Dus tja, toen kwamen de waterlanders eruit, en gelijk dan natuurlijk van alle pijn die ik heb. Arme vrouw die me prikte schrok zich rot maar ja als de tranen er eenmaal komen, komen ze natuurlijk ineens voor alles Einde van de dag krijg ik de uitslag. Ben benieuwd. En van de ene kant vind ik dat ik niet moet klagen. Ja tuurlijk vind ik t jammer dat ik niet zwanger ben, maar nieuwe ronde nieuwe kansen!! Maar ik begin langzaam de sch@#t te krijgen aan mn lichaam.. Is een lang verhaal, maar ben al vanaf mn 20ste met mn baarmoeder en alles wat er bij hoort aan t kwakkelen.. Meerdere ingrepen gehad. K heb al een hele volle spaarkaart wat dat betreft maar ja, was wel nodig allemaal wilde ik uberhaupt kans maken dat ik ooit een keer misschien zwanger kan worden. Maar een positief iets, ik mag nu wel een weekje ibru slikken! Gaat misschien de ontsteking die ik in mn pols heb wat slinken! Sorry voor het klagen meiden. Ik weet dat er andere dames zijn die al lang bezig zijn er zwanger willen worden.
Ahhww Yinxy ik heb het met je te doen =( echt verschrikkelijk lijkt me dat! Als ik het voor het zeggen had mocht jij wel vóór mij zwanger worden hoor hihi. Want dan heb ik niets te klagen. Ik hier nog geen ongi, zucht.
Hehe thnx women90! Laten we allebij gewoon lekker snel zwanger worden!! Vind ik ook een goede deal Maar nog geen ongi? Spannend!! K hoop echt zoooooo voor je dat t snel raak is! En dat je zwanger zal zijn en je wondertje mag verwachten
Haha lief van je. En nee, nog geen ongi. Gisteravond die buikkrampen... ik dacht oooohh neeeee.... maar nee hoor, niks aant handje. Maar ook geen posi test IN het handje. Jaaaa allemaal samen lekker zwangerig doen B-) leuk!
Gyno belde met de uitslag. Ze weet t zelf ook niet meer gelukkig geen ontsteking, ijzer is goed en weet ik t wat allemaal wat ze had laten testen. Enige wat ze kan bedenken is dat nog van mn operatie was, dat ik lang nodig heb om te helen. Terwijl alles er juist goed uitziet. Moet over 2 weken op controle. Als de pijn in de tussentijd erger wordt, moet ik met spoed terug. Tijdens mn ongi mag ik de zware meds gebruiken die ik van de operatie had, maar zodra ik stop met vloeien moet ik terug op paracetamol. Dit omdat ik een cycles van 24 dgn heb en die medicijnen de bevruchting kunnen tegengaan of een miskraam kunnen veroorzaken. Afwachten dus...
Ooooh wat heftig allemaal =( word je niet vrolijk van! Tjeempie. Nou als ik jou was zou ik gewoon teruggaan, dit kan toch niet normaal zijn?? Wat vind je behandelende arts van het ziekenhuis hiervan?
Dat is m'n behandeld arts ik ben bang dat m'n geduld en pijngrens nog maar ff op de proef gesteld moet worden. Ach ja.. Ik wil ook weer niet zo een zeikend mens zijn zeg maar die voor ieder witte wasje die kant op gaat dus tja. Ff Pasen afwachten en kijken hoe t gaat. Afwachten, enige wat ik kan doen ben ik bang
Ohh ok =( hmm wel zeer vervelend joh! Hopen dat je met die pijnstillers de Pasen een beetje doorkomt.... Word een witte Pasen geloof ik. Allemaal sneeuw hier.
WAAAAHHHHHH ik kan het nog niet geloven, en ik moet het hier natuurlijk ook even delen en vragen wat jullie denken....
Eventjes alles mee gelezen en dan eindigen met dit geweldige plaatje, super, streepjes zijn streepjes, toch? Gefeliciteerd!
Ahhh dankjewel! Hoe meer mensen het hier zeggen, des te meer ik het geloof..... want het dringt nog niet echt door....
Whaaaa!!!! Jaaaa!! Ik zie 2 lichte streepjes!!!! Owww nu hopen dat ze binnenkort nog donkerder zijn!!! Oww ben zooooo blij voor je!!! Gefeliciteerd meid!!! Dikke knuffel!
Jaaaa waaaahhh morgenvroeg nog x testen...... kan wel failliet gaan aan al die testen grapje. Voor het goeie doel! Dankjedankjedankjewelllll!!!! Ik gun het jou ook zo!!!!!
Women90. Jaaaa gefeliciteerd meid, wat super!! Over een dag of 2 heb je een knal test. En een cb kan nu ook wel!!! Geniet ervan!!