Dankjewel Wolkjuh!! Ik hoop het.. Doe er morgen weer 1.. De CB zei Niet zwanger. Daarom deed ik nog een 2e Kv test... omdat ik erg twijfel(de). Maar het zijn wel 2x 2 streepjes.. Pff.. Zit nog in een waas. Hele dag al hyper en in de war
Haha dat geloof ik graag dat je hyper bent. Maar het zijn duidelijke streepjes hoor en mooi roze. Wat betreft de cb, kan wel hoor dat ie het nog niet aan gaf, want kv is iets gevoeliger. ;- ) Ik vind dit geen twijfel test, want hoef niet te turen de streepjes staan er echt, jij bent vet pregnant.
Dankjewel, ja vriendin van mij (net bevallen) zij dat ook al.. En als jij het ook zegt, dan is het vast zo! Hihi. AAHHH ik word nog steeds lyrisch als iemand dat tegen mij zegt.. Geniet al de hele avond van steekjes in mijn onderbuik. Hihi! Hoop dat het dit x voor jou ook goed is!
Gefeliciteerd Women! Ik twijfel overigens of ik ongesteld ben geworden of een innestelingsbloeding heb (bruine afscheiding, weinig) Zondag is mijn NOD en normaal gesproken word ik nooit eerder ongesteld in mijn cyclus. Maar nu lees ik dat een innestelingsbloeding meestal eerder is. Beetje in de war, maar ik wacht het wel af. Maar heeft iemand een idee?
Wow, Woman90, gefeliciteerd!!!! Je had je innesteling dus goed gevoeld! Super mooi nieuws voor jou, geniet ervan!!
Hahaha ik geloof je meteen dat je arm kan worden aan die testen! Ze zijn ook zoooo duur, mits je ze online besteld met die dipsticks.. Maar ben zelf niet zo een fan van in een potje plassen Een mooier pasen kan denk ik niet!!
Dankjewel lieverdssss!!!! hihi... vanmorgen weer 2 testen, en weer 2x positief... waaah! Is het raar dat ik het nu nog niet geloof? Nummer 5 en 6 zijn onderweg.. en die ga ik ook nog lekker testen, ben steeds bang dat als ik het aan mn ouders ga vertellen, het ineens toch niet zo is, hahahah! Stom. @Reb: ja innestelingsbloeding is meestal eerder idd. Maar ik heb dat helemaal niet gehad.. Dus ik weet het niet elk lijf is anders! Jaaa Jettos, blijkbaar wel! Nou voelt maar gek hoor, hahaha. Vanaf toen kreeg ik weer stiekem hoop. hoop dat jij straks ook leuk nieuws hebt!!! Jij en Yinxy gaan gelijk op qua eisprong zie ik. En idd Yinxy, een mooiere Pasen is er niet! haha! Pff idd duur die testen.. kga zometeen de laatste x doen, en dan is het duur genoeg geweest
Hahah ik denk dat ik me ook suf zou testen, omdat ik t niet zal geloven Ti's je gegund meid ben zoooo happy voor je! En idd, haha nog niet gezien, jettos en ik gaan inderdaad redelijk gelijk op met de cycles jij ook succes deze ronde jettos!! En alle andere dames ook natuurlijk!
Hmm winkel was dicht nou, dan moet ik het maar gewoon geloven! En ik voel het ook wel in mijn buik dat het anders is, als ik erop let... Jaaaa ben ook zo blij! JA ik wens iedereen dit vage, vreemde, onvoorstelbare gevoel toe zet um op!