Hallo daar! En daar gaan we weer...4 dagen voor NOD en ik weet niet meer wat ik moet gaan denken. Ik wil me niet gek gaan maken maar ik voel me anders dan anders. Sinds oktober gestop met de pil en was in 2e ronde zwanger. Helaas een vmk gehad, maar ik kan me hier en daar nog wel wat symptomen herinneren. Nu zit ik 4 dagen voor NOD en voel me anders. Ik heb voor mijn gevoel "zwaardere" borsten maar niet groter. Aders zie ik wel, maar zie je bij mij altijd al aardig goed. Week na eisprong dagelijks ongi gevoel gehad en nu niks meer. soort van "kriebel" gevoel bij vagina/baarmoeder, alsof je verliefd bent zeg maar. Temperatuur is nog redelijk hoog 37.0 hopen dat het nog gaat stijgen komende dagen. Ben ook al paar dagen "droog" van onderen, terwijl het normaal een stuk natter is, haha En een beetje jeukende borsten, maar kan ook aan mij liggen want ik douche nogal graag Maar waar ik nu ontzettend last van heb is huilen....ik kan echt werkelijk huilen om niks!!! Al paar dagen lang, en dat heb ik nog nooit eerder meegemaakt. Mijn vriend snapt er helemaal niks van want er is echt niks aan de hand. Ik heb natuurlijk alweer stiekem een test gedaan en was natuurlijk omo wit stuk ongeduld dat ik ben, haha. Ik weet dat ik moet wachten, maar misschien herkennen jullie dit?? Ik praat me elke dag in dat ik niet zwanger ben, dan kan het alleen maar meevallen....maar toch stiekem dat stemmetje in mijn hoofd die zegt: Het zit goed!! Laten we duimen en maar af gaan tellen......
o ik zou precies zo zijn probeer je gedachten ergens anders op te zetten (wat heel moeilijk is ) en probeer het anders zaterdag met eerste urine nog een x succes en hoop voor je op 2 streepjes
Hey Inkie, Gelukkig, ik ben niet de enige haha... Het is zoooooo lastig het wachten! Gelukkig morgen weer een lange dag en dagen daarna ook druk, dus kom maar op met de nod!! Jij gefeliciteerd zie ik! Trotse mama van Milou! Leuk zeg...was je snel zwanger??
Het is ook zo vervelend dat wachten. Ik wil je uiteraard geen valse hoop geven maar alles war jij beschrijft had ik ook (behalve borsten) en ik ben zwanger...ik zou als ik jou was over 2 dagen met ochtendurine nog n x testen. Ik hoop het graag te lezen hier. Veel suc6 met wachten!
Hoi Palmboompje, Bedankt voor je reactie! Wachten kan heel lang duren idd Maar daar zijn wij vrouwen niet voor gemaakt, haha!! Ik ben ook heel benieuwd, maar ik weet ook dat het alle kanten uit kan gaan. Lichaam kan je ontzettend gek maken weet ik inmiddels. Ik zie bij je banner leuk en minder leuk nieuws. Nog gecondoleerd met het verlies van je zoontje. Heftig zeg! Hoe gaat het nu met je?
Wij vrouwen zijn inderdaad niet voor wachten gemaakt nee Vooral als er bepaalde symptomen zijn, je lichaam kan je ook voor de gek houden soms. Hopelijk in jouw geval niet en heb je straks een positieve test Dank je wel voor je condoleance. Het was een heftige periode, vooral omdat we 3 dagen voordat hij plotseling overleed in mijn buik nog een 3d echo hebben laten maken en alles er perfect uitzag. Het was allemaal zo bizar en er is helaas ook geen doodsoorzaak gevonden. Het gaat nu op zich redelijk met me, soms een dipdag maar dat zal voorlopig nog wel zo blijven. Ik ben langzaam opgekrabbeld. Nu weet ik dus sinds een paar dagen dat ik weer zwanger ben, heel spannend maar ik probeer er zo nuchter mogelijk onder te blijven. Gelukkig krijg ik op 9 april mijn 1e echo al.
Knap dat jullie het weer zijn gaan proberen, en ik mag je feliciteren zie ik!! Wat een bijzonder moment zal dat geweest zijn. Maar inderdaad, deze zwangerschap zal nooit jullie overleden zoontje kunnen vervangen. Maar jullie zullen hem dan ook nooit vergeten want hij zit in jullie hart gesloten. Ik ben zelf een type dat geloofd dat er hierna iets is, en dat overledenen om je heen zullen zijn. Hij zal over jullie gaan waken,...en hopelijk ook gaat waken over je zoontje/dochtertje! Sinds mijn oma overleden is, merk ik dat er altijd iemand bij me is. Sommige verklaren me voor gek, zelfs mijn vriend, maar ik haal daar nu me troost uit. Ik weet dat ze er is en me steunt! Soms merk ik dat lampen knipperen en zegt ze me even gedag... Misschien vind je mij nu wel gestoord Kan me voorstellen dat het hele spannende tijd is, in ieder geval heel veel geluk en dat 9 april een nieuwe geluksdatum is! (ik ben iig 10 april jarig, april is een mooie maand )
Bedankt voor je lieve bericht! Ik weet ook zeker dat hij altijd bij ons is en zal blijven, ik geloof daar ook zeker in dus ik vind je zeker niet gestoord hoor Het was en is voor ons moeilijk om vertrouwen te hebben in deze nieuwe zwangerschap maar we doen ons best. Het is weer een nieuwe kans. Na het plotselinge overlijden van ons zoontje is onze kinderwens niet minder geworden dus daarom hadden we zoiets van: we zien het wel en mocht er iets gebeuren dan is het mooi en zo niet dan gaan we gewoon verder. Blijkbaar was dit de juiste instelling Wanneer ga je weer een test proberen? Ik hoop dat je binnen een paar dagen een mooie test in handen hebt. Nogmaals bedankt voor je lieve woorden! Liefs
hallo palmboom, Ik ga me proberen in te houden met testen! Als ik ga testen is het pas zondag ochtend, want ik wordt over het algemeen precies met de klok gelijk ongesteld....maar dat wachten is wel vreselijk moeilijk hoor, haha Maar ik heb t idee dat ik niet zwanger ben, waarom geen idee. Ik heb wel sinds 2 dagen meer hoofdpijn, en vooral erg moe! Maar normaal heb ik nu al pukkels voor mijn ongi en vooral vervelende buikpijn, maar nu nog niet! Temp blijft nog steeds ietsjes hoog, maar vandaag 0.1 gedaadl met gisteren dus morgen zal ik denk ik al echt weten dat ik ongi ga worden... We zullen het zien! Geen bloed geeft moed Maaaaarrrr stiekem hoop ik het natuurlijk wel dat ik zwanger ben natuurlijk! haha... Hoe ver ben je nu denk je met je zwangerschap?? En voel je je wel beetje ok? Liefs
Wat spannend zeg! Nog een dagje geduld hebben, vreselijk dat wachten! Ik hoop wel dat je zwanger bent, lopen we een beetje gelijk Laat je het even weten morgen, ik ben wel benieuwd hoor! Ik denk dat ik nu 4 weken en 5 dagen zwanger ben, ik weet wanneer mijn ovulatie was dus dan is het makkelijk uitrekenen. Kijken of de echo van 9 april dit ook zegt. Ik voel me verder prima, in de avond stort ik wel in maar ik heb dan ook nog een kleintje rondlopen van 2 jaar en ik loop 3 á 4 keer per week hard dus dat kan ook daarvan komen. Bij de vorige zwangerschap kreeg ik pas na 6 weken misselijkheid dus de kwaaltjes kunnen ook nog gaan komen natuurlijk. Ik hoop niet dat ik weer misselijk zal worden want dat was geen pretje Geen bloed is goed / moed, hopelijk heb je morgen een positieve test! Ik duim voor je. Liefs
Hoi Palmboom! Sorry dat ik niet meer reageerde...je kan al raden wat er gebeurt is Helaas, op naar een nieuwe ronde! Lijkt alsof ik er steeds meer moeite mee ga krijgen als ik toch ongesteld word. Maar het is zo moeilijk om er niet teveel aan te denken, als heel de wereld om je heen "zwanger" is! Vooral veel moeite dat mijn schoonzusje nu 20 weken zwanger is, en ik was dat anders op dit moment ook ongeveer.... De dag dat ik m'n vroege miskraam kreeg (ik wist pas 1 week dat ik zwanger was) kreeg ik op deze dag te horen dat m'n schoonzusje zwanger was. Mijn wereld stortte echt even in, en vooral erg moeilijk soms om positief te blijven. Vooral m'n schoonouders zijn zo trots erop dat ze weer een kleinkind krijgen, en ook nog is dat t een jongetje word! Dan denk ik echt, jullie moesten is weten hoe graag wij kinderen willen....Vooral opmerkingen van: willen jullie nog niet aan kinderen beginnen? Het is zoooo leuk!! Ik word er behoorlijk verdrietig van. Soms denk ik gewoon dat t niet gaat lukken, ken je dat gevoel?? Ik kan me dan ook echt niet voorstellen hoe zwaar het voor jullie geweest is toen jullie afscheid moesten nemen van jullie zoontje!! Als ik zie hoeveel verdriet ik hier nog van heb, dan echt diep respect hoe jullie er mee om gaan en weer verder zijn gaan proberen.... Sorry dat ik niet zo'n opbeurende mail voor je heb...moest t ff van me afschrijven... Maar laten we het wel leuk afsluiten: Hoe gaat het met jou en de kleine dreumes in je buik?? Voel je je al zwanger? Of heb je nog niet zoveel last van je zwangerschap? En ongeveer 4 a 5 weken, spannende tijd! Ik ga zeker voor je duimen dat alles goed gaat...9 april staat al in me gehuigen vast dat je dan je 1e echo krijgt :-D Liefs
Hoi hoi, Bedankt voor je reactie. Ik ben even een weekje weg dus ik stuur je een persoonlijk bericht als ik terug ben. Wat balen dat je ongesteld bent geworden, hopelijk deze ronde raak Liefs