Hoi allemaal, Ik schrijf even een berichtje omdat ik op dit moment niet echt weet hoe of wat. Jullie kunnen me niet helpen natuurlijk maar moet het even van mij Afschrijven. Ik ben vorig jaar december gestopt met de pil en in augustus hebben wij een zwangerschapsgesprek gehad bij de dokter over wat ze wilt gaan doen per januari als het dan nog niet raak zou zijn. Ze was ontzettend aardig en het heeft mij zo gerust gesteld, vorige maand heb ik nergens na gekeken. Totdat ik 17 sept in me agenda keel en verbaast was dat ik al een week over tijd was, maar het verklaarde mijn symptomen en gooide natuurlijk direct een test tegen aan. Helaas negatief, ach afwachten en die week daarop de 26ste(inmiddels al 2 weken overtijd) weer test gedaan en weer negatief! Zucht. Heb mijn huisarts gebeld en de assistente zei dat ik na me vakantie(ja ben nu op vakantie) maar even moet bellen als ik nog geen menstruatie heb gehad. Gister had ik licht rose met slijm bij het afvegen, was extreem weinig maarja ik let nu op alles he. Verder is mijn baarmoedermond nog potdicht en heb ik soort van spierpijn onder in buik. Baal zo ontzettend dat het niet duidelijk is en of mijn cycles van slag is of dat ik toch zwanger ben. Mijn moeder en nichtje hebben nooit positief getest met plassen.. Dus ik ga zo gigantisch twijfelen! Ik weet dat jullie me geen antwoorden kunnen geven en ik het gewoon moet afwachten maar ik moest het even kwijt, zo hopelijk lucht dit een beetje op voor mij. Alle tips en adviezen zijn welkom.
Als ik het zo hoor kan je best zwanger zijn. Zeker omdat het blijkbaar in de nabije familie zit dat je niet positief test met plassen. Normaal zou een aantal x negatief wel als negatief beschouwde kunnen worden maar goed gezien de extra info over je moeder en zusje. Het is even wat je zelf wil natuurlijk maar ondanks dat je op vakantie bent zou ik de drank even laten voor wat het is. En als je weer in NL bent een bloedtest doen. Of misschien kunnen ze een echo maken. Kan natuurlijk ook zijn dat je een keer ongesteld zijn overslaat. Heb het ook wel eens gehad. Heel veel succes en geniet lekker van je vakantie.
Ik sluit me aan bij annacf! Je cyclus kan om wat voor reden natuurlijk ook in de war zijn. Weet je ook Hoe het komt dat ze nooit positief testten met urine?
Kan me voorstellen dat het je nu continu bezig houdt en je gewoon je ei even kwijt wilt. Heel spannend allemaal!! Hopelijk kun je nog wel lekker genieten van je vakantie. Wanneer kom je terug? Ik blijf dit volgen want ik lees graag wat de uitslag is. Succes meid!!!
Bedankt voor jullie berichtjes! Ik kom op 13 oktober pas terug en ik kan het wel van me afzetten maar af en toe zit er zo'n momentje bij dat ik even van het baal gevoel af moet. Ik let zeker op met voedsel en drinken, het scheelt dat ik niet super gek ben op alcohol en het vaak voor de gezelligheid een wijntje drink. Mijn moeder heeft bij alle 3 haar kineren niet positief getest, blijkt achteraf te komen door fybromyalgie. Bii mijn nichtje(19) is er nooit een reden gevonden. Ik hou jullie op de hoogte hoe het afloop en als ik weer zo'n baal moment heb, schrijf ik het hier even lekker van me af.