Bloedverlies bij eerste en tweede zwangerschap

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door wonderbaby1, 16 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Volgens mij heb ik 'm niet goed geplaatst dus hier nogmaals..

Ik heb dus een vraagje aan de mama's wie bij de eerste bruin en klein beetje rood bloed verlies hebben gehad, of ze bij de tweede meer hadden?

Heb dit wel gedacht maar nu ik dus zwanger ben, ben ik zo onzeker en ben dus bang dat het nu wel weer fout gaat (had eerst mk 9wk, toen zoontje en nu dus weer zwanger).. Al heb ik verder alles hetzelfde als bij mijn zoontje.. Volgens mij nu wat meer rood dus daar maak ik me zorgen om, kan nu twee kanten op, hopelijk de goede..

Ik heb gister op nod mooi positief getest 10dpo

2. Fuchsia

Fuchsia Niet meer actief

Allereerst proficiat!!

Heb je ook buikpijn of krampen meis?

3. Druif78

Druif78 VIP lid

11 feb 2008
    9.724
    1
    36
    het staat helemaal los van elkaar of je nu meer of minder of uberhaupt wel of geen bloedverlies hebt bij een eerste of tweede of meerdere zwangerschap.
    Eerste zwangerschap: rondom week 7 2 dagen beetje roze/rood verlies met afvegen: prima gezonde zwangerschap gehad met gezond zoontje!
    Tweede zwangerschap: rondom 3w+5 dagen roze/rood verlies, achteraf innestellingsbloeding, want daarna vet positief getest! Echter met week 7 weer bruin verlies, later rood, werd een MK.
    Derde zwangerschap helemaal geen bloedverlies en het gaat tot nu toe goed!

4. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Ik heb eerst een mk gehad dus en bruin verlies.. Met 8 weken werd dit rood met klonten en hele erge krampen! Zo erg dat ik het bijna niet uithield..

Bij mijn zoontje ook weer bruin verlies, 1 dag wat roder maar hield daarna op en heb een gezonde zoon van bijna een jaar..

Nu ben ik zwanger, vanaf 3 dagen klein beetje bruin, nu roodbruin en net zelfs op de wc helderrood zonder klonters of buikpijn.. Wel zeurderig gevoel maar had ik bij mijn zoon ook, ik ben dus wel bang dat dit niet goed gaat :(

5. Ik zie VMK staan in je onderschrift :( sterkte met het verlies.
    Hoop dat je gauw weer zwanger mag zijn.
    Hier trouwens 1e zwangerschap van zoontje geen bloedverlies gehad, bij miskraam wel en deze zwangerschap beetje bruinverlies -> maar bleek niet vaginaal te zijn.

6. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Thnx desiree.. Waarschijnlijk wel, ga vandaag bloed laten prikken en dan over paar dagen weer. Weet ik iig of het HCG goed daalt

7. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Desiree trouwens jullie gefeliciteerd met de zwangerschap!!

Deel Deze Pagina