Hoi dames, Vandaag is het begin van de 5e week van mijn zwangerschap. Het is dus allemaal nog erg pril. Maar mijn borsten groeien als een gek. Ik heb normaal geen grote borsten, maar ik ben nu al uit al mijn bh's gegroeid!! Het ziet er heel normaal uit omdat ik nu dus eindelijk een keer wel borsten heb in twee dikke winter truien over elkaar hahaha! Maar ik heb dit nog nooit gezien. Ik slaap zelfs niet meer lekker op mijn buik nu. Ze doen ook al sinds mijn eisprong zeer, aan een stuk door. Zijn er meer vrouwen die ook zo snel al uit hun bh zijn gegroeid??? Waar eindig je dan over 8 maanden???
Bij mijn eerste zwangerschap groeiden ze langzaam aan.. Aan het eind van de zwangschap was ik één cupmaat verder. Bij de 2e groeiden ze heel erg snel, ik paste rond de 8 weken mijn BH's niet meer..
Ha..ha. herkenbaar! Alles ging wat krap zitten daarboven, wist nog niet dat ik zwanger was maar vond het zo raar. En twee weken later bleek ik zwanger Maar gelukkig bleven ze niet groeien hoor!
haha bij mn 1e zwangerschap was ik nauwelijks 1 cup groter.. nu ben ik 10 wkjes zwanger en heb al dik 1 maat groter hahaha t kan dus wel.. ben ook heel benieuwd waar ik eindig!
Hahahha...Heel herkenbaar! Ik ben nu 6 weken zwanger en bij mij groeien ze ook als kolen zeg! Alleen ik had dus al een flinke boezem!!!!!!!!! Dus vraag me helemaaaal af waar ik over 8 maanden ben
Jep, hier ook al sinds vorige week dat mijn bh's niet meer goed zitten. Op 1 na, die heb ik gekocht jaren geleden toen ik forser was dan nu, en die zit mij nu heerlijk. s' Morgens word ik wakker doordat ik op mijn buik lig en dit toch wel erg gevoelig is in mijn borsten.... Als ik de meeting 1ste dag laatste menstruatie gebruik ben ik nu 5 week en 1 dag...
die van mij zijn ook al groter!na de bevalling van mijn 2e waren ze nog groter dan het hoofd van mijn dochter hahaha! Maar het is gelukkig weer goed gekomen...
hier ook nieuwe bh's nodig. ik draag expres wijde kleding. want mensen zullen wel raar staan kijken. want normaal heb ik bijna niks. nu al een c. en ook pas 5 weken. en op me buik slapen kan ook niet meer.
Ik dacht al dat wij gek waren.. mijn vriend zei: ze worden wel groot hoor. Natuurlijk dacht ik : ja ja.. zal wel.. maar ook mijn bh's worden te klein.. en ik ben nu bijna 6 weken zwanger
Ja ook ik pas al een aantal bh's niet meer... En ze waren al niet klein dus ik zie dit niet als voordeel Haha!
ik heb ook het probleem dat ik nu al bijna mijn bh's niet aan kan, maar heb normaal al 75 E, waar kan ik nog een beetje normale bh's kopen zonder dat ik meteen al zwangerschaps bh's moet kopen. dat ziet er namelijk niet uit en niet al meteen met 5 weken het idee hebben al veel verder te zijn, wie heeft tips?
Buterflie, de merken sapph en la senza (beide te krijgen bij v&d) zijn niet te duur en gaan tot cup G. Hier groeide ik t/m week 6, maar daarna niet meer. Dus troost je denk trouwens wel dat ik op het einde nog wel wat ga groeien.... Maar heb nog bh's in huis van voordat ik was afgevallen, haha. 2 cups eraf, nu weer 2 erbij??? Hoop dat het daarbij blijft! (nu 70F)
Hier groeide ze ook al meteen, nu weer. Bh's zitten krap. Vorige keer had ik twee cupmaten groter op 't eind..en die bh's zaten niet fijn meer. Heb toen geen nieuwe bh's meer gekocht voor die laatste weken. Normaal ook 75e, maar ben goed geslaagd bij hunkemoller, hebben ze ook grotere cupmaten.
ik ben nu ruim 10 weken en het wordt nu echt proppen in mijn bh's hahaha. Moet dus snel voor andere...
Hier nu 12 weken en de cups zijn "goed gevuld" maar niet zo dat ik ze niet meer aan kan. Ik merk echter wel dat ik 's avonds veel zeerdere borsten heb dan 's ochtends. Eigenlijk wil ik nog helemaal geen nieuwe beha's halen (en zeker niet van die lelijke meegroeidingen die ik nog van mijn moeder ken), maar aan de andere kant zou ik wel wat meer steun kunnen gebruiken. Ben echter nogal gehecht aan mijn beugels, voorgevormde cups en mooie designs. Iemand tips?
Vannacht stond ik op om naar de wc te gaan en auw ik voelde mijn borsten!! Weer groter geworden Ik heb ook de stad afgezocht voor een fatsoenlijke bh, want ik ga dus ook echt niet aan de zwangerschaps beha. Die dingen zien er niet uit en zijn niet voorgevormd zodat je alles er doorheen ziet. Niks voor mij dus. Ik ben naar een gewone lingeriewinkel gegaan en heb daar gevraagd om een voorgevormde bh zonder beugel. Deze ziet er leuk uit, geeft genoeg stevigheid en je kan er een tijdje mee door want je borsten groeien er niet zo makkelijk uit. Ik heb deze dus nu in een grotere cup maat dan ik voorheen had en dat werkt tot nu toe prima. Dus misschien ook een tip voor jullie?
Hier hetzelfde. Vanaf week 5 kon ik mn normale bh's al niet meer aan. En alles doet zooo zeer. Ik draag het liefst zo lang het nog kan sportbh's. En dan bloesjes en jurkjes er overheen om de groei te verstoppen
Oh da's een goeie Morgan, bedankt! Ga ik zeker achteraan als ik echt niet meer kan doen alsof ze nog passen